عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

تولد دو سالگی ( تم بره ناقلا)

1393/6/29 12:00
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام عشقم سلام قند عسله مامان

تولدت مبارک پسرم دو ساله پیش تو این ساعت هنوز تو دل مامان بودی و شب ساعت 10 و نیم اومدی به زندگیمون 

قربون قدم های خوشگلت برم قربون این همه شیرینیت برم عزیزم 

خدا رو شکر می کنم که ما رو لایق دونست که مامان بابای تو باشیم و خدا می دونه که چقدر دوستت داریم عزیزم

خب از تولدت بگم که چون افتاده بود روز شنبه یعنی امروز ما دو شب تولد گرفتیم با خانواده هامون یعنی 27 ام  و 28ام امشبم باز خودمون باهم تولد بازی می کنیم که حسابی بهت خوش بگذره و کیف کنی چون عاشق تولدی

خیلی جای همه خالی بو د و خیلی خوش گذشت 

حالا توی پست بعدی که امشب یا فردا می ذارم عکسا رو آپ می کنم و بیشتر در مورد همه چیز می نویسم الان یکم کار عقب مونده دارم 

کیان جونم الان خیلی خسته ای  و خوابت میاد من اومدم فقط تولدت و تبریک بگم و بعد بیام یه پست حسابی بذارم مامانی

دوستت داریم عزیزم زندگی قشنگمون و با اومدنت قشنگ تر و پر از عشق کردی از خدا ممنونم 

زودی میام با یه عالمه عکس 

تولد

پسندها (4)

نظرات (3)

حدیث
29 شهریور 93 12:27
سلام محمد کیان جون تولدت مبارک نازی الهی صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده وسلامت باشی
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی بهمون سر زدی شمام همیشه شاد وسربلند باشی انشالا
مامانی
29 شهریور 93 12:33
تولدت مبارک کیان جون..هزارساله شی...درضمن منتظر عکسات هم میمونم
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم
مامان دانیال&ویانا
7 مهر 93 10:01
سلامممممممممممممممممم عزیزم محمد کیان نازم الهی دورت بگردم 2سالگیت و با تاخیر بهت تبریک میگم نفسممممممممممممایشالا 120ساله بشی خوشگل خاله خیلی دوستت دارم هم خودت و هم مامان گلت روسلام منم به بابایی مهربونت برسون کیان جونم من و دانیال و ویانا برات یه دنیا خوشبختی آرزو میکنیم ایشالا همیشه در کنار خانواده گلت شاد و سر حال باشی منتظر عکسای قشنگ هستم عزیزم
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت قربونت برم با این همه مهربونیت عزیزم مراقب خودت باش انشالا همیشه شاد و سلامت باشید همتون عشقولانه های من