عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

تولد سه سالگی

1394/6/29 13:05
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزممممممممممممممم سلام پسر قشنگم سلام یکی یدونه ی مامان

قربونت برم عزیزم دلم واسه نوشتن برات تنگ شده بود 

نمی دونم چرا طلسم شده نوشتن برات !!! 

هر جوری  می خواستم بشینم بنویسم و برات از روزهای زندگیت بگم که داره تند تند و پشت سر هم میگذره ، نمی دونم چرا نمیشد.

اما دیگه واسه تولدت مگه میشه ننوشت !!! تولدت قشنگ ترین و بزرگ ترین اتفاق زندگیم بود با این که الان سه سال ازش گذشته نمی تونم لذت اولین باری که دیدمت و فراموش کنم وقتی اونقدر کوچولو موچولو با لب های قرمز گذاشتنت تو بغلم ...

یادش بخیر خدا به همه زن ها لذت مادر شدن و عطا کن . آمین ....

خب بریم سر اصل مطلب با اجازه بزرگ تر ها آرام

یه سلامم به دوستای مهربون و خوبم که خیلی وقته بهشون سر نزدم ولی جویای حالمون بودن و سراغمون رو گرفتن

باز هم 29 شهریور شد و تولد گل پسرم و من شاد و شنگولم بیشتر از همیشه تولد کیان از تولد خودمم برام مهم تره و بیشتر براش ذوق دارم خندونک

الان دیگه واسه خودت مردی شدی عزیزم خیلی کمک مامان می کنی خیلی مهربونی خیلی مودبی همه دوستت دارن و میگه عجب پسر خوبیه کیان 

هنوز حرف زدنت خیلی باحاله و بعضی کلمه ها رو حروفش رو جا به جا میگی مثلا به جای تلمبه میگی تمبُله خنده

یا مثلا به جای پایین میگی بالا و بلعکس . امسال تولدت و با تاخیر چهارشنبه میگیریم 

به مهمونای کم و یه تولد کوچولو که بعدا برات عکس هاش رو میگذارم

دو تا اتفاق مهم افتاده تواین روزایی که ننوشتم برات : یکی اینکه نی نی دایی یوسف و زن دایی ندا به دنیا اومد 

یه پسر کوچولو و دوست داشتنی به اسم امیرحسام 

امیر حسام

الان امیر حسام 4 ماهش تمام شده و تو پنج ماهه

اتفاق دوم ازدواج عمه الی مهربون بود که خیلی بهمون خوش گذشت و خیلی خوشحال شدیم

چهار شنبه پاگشای عمه الی هم هست خندونک یه تیر و دو نشون شده مهمونیمون 

اینا اتفاق های مهم بود که افتاده بود 

حالا بعد از اینکه اومدم عکسای مربوط به تولدت و گذاشتم بعدم میام یه سری عکس قدیمی با خاطراتش و برات می گذارم 

فعلا خدافظی می کنم باهات تا بعد قند عسلم

خدا یا شکرت به خاطر همه چیزای خوبی که بهمون دادی 

تولدت مبارک عزیز دلمممممممممممممممممم 

 

سه سالگی کیان

سه سالگی کیان

پسندها (3)

نظرات (0)