عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

حمام

1391/10/28 14:23
883 بازدید
اشتراک گذاری

کیان کوچولوی من سلام

قربونت برم که هر روز شیرین تر و خواستنی تر می شی قلبماچ

امروز واسه اولین بار همراه بابا عبد رفتی حمام نیشخند

اینکه بابا عبد چقدر من و ترسوند و لرزوند سر اینکه سرت و نکنه زیر دوش بماند آخ ولی خیلی خوش گذشت بهت 

و مهمتر از همه اینکه واقعا بهت افتخار می کنم قربونت برم اصلا از حمام نمی ترسی و گریه نمی کنی 

دوستت دارم عشقم

عافیت باشه جوجوی من 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زندایی
28 دی 91 17:48
نترس بذار باباشم کمکت کنه.البته تو این کمکا باید یاد بگیری صبر و بردباری پیشه کنی


مرسی زندایی جونم که زود به زود میای سراغ من
دوستت دارم
مامان ایمان
28 دی 91 18:56
ممنون خاله که به وبلاگم زود به زود سر می زنی منوخوشحال می کنی با اجازتون منم کیان جونو لینک می کنم


خواهش می کنم عزیزم
ببخشید که من بی اجازه لینک کردم ها
مامان دانیال
29 دی 91 12:33
سلام
من مامان دانیال کوشولو هستم واسه پسرم وب زدم ممنون میشم اگه بیاین به وبم و تبادل لینک کنیم
وب شما خیلی زیباست
منتظرتون هستم


سلام عزیزم
مرسی که به ما سر زدی حتما میام پسر نازت و می بینم
بوس بوس بوس
مامان سارا
30 دی 91 11:45
عافیت باشه جوجه خوشگل

مرسی خاله سارا
عمه الی :)
1 بهمن 91 20:28
عزیزم چه کیفی کرده حموم مردونه رفته عافیتت باشه پسرم


به باباش بیشتر خوش گذشت