عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

4 ماهگی

1391/10/29 10:38
819 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم سلام ماچ

الهی مامان قربونت بره ! امروز 10/29 و 4 ماه پیش چنین روزی به زندگی دو نفره من و بابا قدم گذاشتی و فقط خدا می دونه چقدر خوشبخت تر از قبلیم با بودن تو خجالت

بمیرم الهی فردا باید ببرمت واکسن سه گانه مخصوص 4ماهگی و بزنند برات ناراحت

البته تو پسر خیلی خوب و شجاعی هستی ولی مامان یکم دلش می سوزه گریه من که دلم نمی یاد ببرمت زحمتش و مامان جان می کشه

دستش درد نکنه خیلی برات زحمت کشید و میکشه و خیلی خیلی براش عزیزی

4ماهگی

تولد 4 ماهیگیت مبارک گل قشنگم 

1000 تا بوس واسه پسر به این ماهی ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هستی
29 دی 91 14:39
سلام
مامانی خدا حفظ کند این پسر گل را براتون 4 ماهگیش مبارک نگران واکنس هم نباش درسته اذیت می شه اما برای سلامتیش لازمه همه ماها هم توی بچگیمون زدیم خدا حفظش کند
اومدم یک وبلاگ ختم قرآن به شما معرفی کنم که برای بیماری سه پسر سه ساله به نام علی گرفته شده به امید شفا
http://termination.blogfa.com/
و یکی هم یک وبلاگ کار خوب است که یک جمع کوچیک دوستانه هستیم و خوشحال می شیم شما هم کنارمون باشین ممنون می شم به هر دو آدرس سر بزنین ولی اگر تمایل ندارین به کار خوب سهیم باشین اشکالی نداره
انشاالله همیشه موفق و موید باشید
اینم آدرسش
http://kare-khoob.blogfa.com/


سلام هستی جون
مرسی به ما سر زدی
حتما به هر دوتا سایت سر میزنم :x

زندایی و دایی
29 دی 91 16:25
تفلد پسمل کوچولومون مبارک
عاشقتم


مرسی دایی جون وزندایی جونم که من و یادتون نمیره
100000 تا بوس
:x :x :x :x
هستی
30 دی 91 11:10
سلام
مامان راضیه جز انتخابی شما قبلا انتخاب شده بوده
اگر تمایل دارین من یک جز براتون بذارم یا خودتون انتخاب کنید؟


سلام عزیزم لطفا خودت برام انتخاب کن دستت درد نکنه
مامان بهداد
1 بهمن 91 1:19
چهار ماهگیت مبارک باشه گل پسر. مامانی قدمش با برکت و مبارک باشه. چه قیافه ی آقا و معصومی داره این نی نی تون. در پناه خدا باشه.
عمه الی :)
1 بهمن 91 20:42
فدات بشم بچه مون مردیه واسه خودش
عمه الی :)
1 بهمن 91 20:44
راستی خوشگلم چهارماهگیت مبارک عمه رو ببخش چون این روزا خیلی درگیره


مرسی عمه جونم که با این همه گرفتاری رسیدی به وبلاگمون سر بزنی این یاداشت های خوب بذاری برام
عاشقتم عمه گلی :x
مامان ماهان
9 بهمن 91 3:03
هزار ماشاالله. انشاالله که همیشه خوش باشین 3تایی