عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

سرما خوردگی

1391/11/21 9:38
815 بازدید
اشتراک گذاری

کیان جونم الهی دردو بلات به جونم مامانافسوس

دورت بگردم آخرش مریض شدی ناراحتگریه

فقط خدا می دونه چقدر تلاش کردم که تو از من و بابایی این مریضی و نگیری افسوس ولی از دیروز تاحالا شروع کردی به سرفه 

امروز که بیدار شدی سرفه هات خیلی بدتر شده تازه تب هم کردی اوه

الهی من بمیرم تقصیر ما بود گریهاین اولین باره مریض میشی . نمی دونی وقتی سرفه می کنی چه حالی میشم .

دیروز صبح بردیمت پیش دکتر حالا داری دارو مصرف می کنی ! کاش بدتر نشی قربونت برم

نگران

کیان جونم با اینکه مریضی هنوز برام می خندی لبخند

الهی فدات بشم که اینقدر خوش اخلاقی مامان قلب

بابا بیچاره هم هنوز خیلی مریضه نمی دونم چرا خوب نمی شیم تبدیل شدیم به دوتا ویروس گنده که همه رو مریض می کنیمزباننگران

خاله ها توروخدا دعا کنید فسقل مامان زودی خوب بشه نگران  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

باباي مليسا
21 بهمن 91 10:21
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .


سلام
چشم حتما سر می زنیم به این وبلاگ قشنگتون و لینک می شید با اجازه
پانی (مامانه بهداد)
21 بهمن 91 14:04
سلام خاله جون من از وبلاگ امیربهداد جون با شما آشنا شدم و اسم قشنگ گل پسرتون منو کشوند اینجا و حالا هم صورت ماهش باعث گذاشتن کامنت شده.
عزیزم نگران نباش انشالله گل پسری زود خوب میشه ولی درکت میکنم منم خودم بهدادم رو مریض کردم و خیلی غصه خوردم.
سعی کن زیاد بو تو خونه اتون نباشه تا سرفه هاشم زودتر خوب بشه(بوی اسپند و پیاز داغ و ...)
گل خوشرنگ خونتونو ببوس .


سلام عزیزم خیلی خوش اومدی
آقا پسر شمام خیلی گوگولیه
هزار ماشالا
با اجازت لینک شدی
مرسی پانی جون از راهنماییت حتما رعایت می کن
دعاکن زودی خوب بشه
بوس بوس واسه خودت و پسر نازت
مامان دانیال
22 بهمن 91 13:45
سلام عسلکم الهی بمیرم برات کیان کوچولویه خاله. دانیالم این چند روز حالش خیلی بد بود اسهال استفراغ شدید مثل یه موش آبکشیده شده.مواظبش باش مامان پیاز نصف کن همه جای خونه بزار ویروسارو جمع میکنه اگه هوای شهرتون سرده شبا دستگاه بخور روشن کن خیلی به گرفتگی بینی و زود خوب شدنش کمک میکنه ایشالا بهتر باشی خشچلم


سلام عزیزدلم زنده باشی خاله خوبم الهی فداش شم دانیال جونم مریض شده بمیرم گناه دارن این کوچولو ها توانشون کمه خیلی زود آب می شن
خدا کنه زودی خوب بشه دنی جونم
فدات شم عزیزم مرسی از راهنماییت حتما استفاده می کنم
بوس بوس واسه خودت و دانیال خوشگلم
مامان ماهان
22 بهمن 91 15:41
مامانی نگران نباش انشاالله زود خوب میشه این ویروس لعنتی همرو مریض کرد من و ماهان هم مریض شدیم فقط بدیش این بود که دورشو باید بگذرونه. امیدوارم زودتر خوب بشه جوجو کوچولو خندون ما. دردو بلا ازت دور بشه عزیز خاله.


مرسی قربونت برم
خدا کنه بهتر شده باشین شما هم ما الان یکم بهتریم خیلی مریضی بدی بود این ویروس لعنتی ول کن نیست که
ماهان عزیزم و ببوس
شاد و سلامت باشین همه قروبونت برم

مــآمــآنــے
23 بهمن 91 18:57
الهی بمیرم
نبینم مریضیتو عزیزم
وااااای ما چقدر تفاهم داریم
با سزارین شهریوریش کردی یا تاریخ تولدش شهریور اعلام شده بود؟


خدا نکنه عزیزم
آره روزای آخر دیگه تکون نمی خورد نی نی
ضربان قلبشم کند شده بود و هیچ علائمی از زایمان نبود
مجبور شدم سزارین شدم به صورت اورژانسی
عمه الی :)
23 بهمن 91 21:08
الهی بمیرم برات عزیز دلم همش چشما و سرفه هات جلو چشمامه فدات شم که انقدر مظلوم و دوست داشتنی هستی
آجیییی جووونم نگران نباش ایشالا هر چه زودتر خوب میشه ، هر سه تا تون زود خوب شید عزیزای من


خدا نکنه عمه جونم
خیلی با دعای شما بهتر شده
اما هنوز خوب خوب نیست ولی خیلی ماهه راست میگی مظلومه هیچی نمیگه قربونش برم