عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

انتخاب اسم

1391/10/18 9:46
794 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

واسه انتخاب اسمت خیلی ماجرا داشتیم لبخند

بابا همون اول که فهمید نی نی مون یه پسر کاکل زریه گفت اسمش و بذاریم کیان  و بعد از اون هر اسمی بهمون پیشنهاد می شد و یا من پیدا می کردم می گفت هر کاری می خوای بکن من که گفتم فقط کیان ، خلاصه بالاخره بابا برنده شده و خودش اسمت و انتخاب کرد منم چون اسم محمد و دوست داشتم محمد و بهش اضافه کردیم و شدی محمد کیان و چقدر اسم قشنگیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سیب سرخ کوچولو
30 دی 91 19:45
جیگرشو برم منچه اسم ماهی داره مثل خودش.اسمش هم متبرکه هم قشنگ هم امروزی هم تک مثل خودششیرین عسل خودمهخدا برات حفظش کنه راضیه جونم


مرسی عزیزم که به ما سر زدی خاله
خیلی خیلی مراقب خودت و اون شازده کوچولو باش
ما هم این روزای انتظارت و باهات همراهی می کنیم اگه اجازه بدی خاله
عمه الی :)
1 بهمن 91 20:53
اسمشو خیلی دوس دارم محمد کیان خیلی قشنگه عزیزم ، خدا حفظت کنه


آره منم خیلی دوست دارم اسمشو