عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

کفشدوزک مامان

1391/11/23 20:40
1,780 بازدید
اشتراک گذاری

کفشدوزک خوشگل من سلام قلب

الهی قربونت برم که اینقدر مریض شدی ناراحت هنوز سرفه های خیلی بد میکنی کیانم نگران الهی بمیرم

اما خدا رو شکر رو به بهبودی  هستی عزیز دلملبخند

امروز خاله ساینا و خاله هاله دوستای گلم اومدن دیدنت نیشخند

عمه الی هم قبلا یه لباس خوشگلی برات خریده بود که نگو امروز بهت پوشوندم برو ببین چه جیگری شدی عزیزم نیشخند

یه کفش دوزک خوردنیقلب همراه مامانش نیشخند

کیان و مامانشالهی قربونت برم تا بیای به دوربین نگاه کنی بیچارمون کردیمنتظر همه اش حواست به چیزای دیگه بود 

کفش دوزک در چمن  اینم کفش دوزک ما در جمن زار نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

عمه الی :)
23 بهمن 91 21:12
دورت بگردم که هر چی میپوشی بهت میاد گل پسر با اون فوکولت فدای جفتتون، مامان خشگل و پسر جیگر و بلای دوست داشتنی


مرسی عمه الی جونم سلیقه شمام دخیلی بوده ها
دوستت داریم
مامان ایمان
24 بهمن 91 0:36
سلامممممممممم
الهی من فدای اون نگات کردنت بشم عزیز دلم


سلام خاله جونم
قربونت برم مرسی از لطفت
مامان دانیال
24 بهمن 91 9:34
ماشالا هزار ماشالا قربون جفتتون برم مامانی محمد کیان مثل خودتهدرست مثل یه سیب که از وسط نصف شده باشه حدس میزدم اینقدر با وقار باشین خیلی خوشحالم که دیدمتون بووووووووووووس واسه کیان کوچولو و دوست نازم


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
ممنون از این همه محبتت :x آره خیلی ها میگن کیان شبیه خودمه
دانیال جونمو یه عالمه ببوس یه عالمه بوسم واسه خودت که اینقدر دوست ماهی هستی
دوستت دارممممممممممممممم
مامان ماهان
24 بهمن 91 17:20
ماشاالله به این مادر و پسر که اینقدر نازن. جیگرتو برم کیان جون با اون قیافه جیگرت. مبارکت باشه لباس خوشگلت


مرسی خاله خوبم ماهان خوشگلت و بوس بوسی کن
مامان ماهان
24 بهمن 91 17:21
سلام راضیه جون. لطفا به وبلاگ ماهان یه سر بزن دعوت شدی به یه مسابقه. ممنون


سلام عزیزم مرسی از دعوتت
چشم حتما سر می زنم
زندایی ندا
24 بهمن 91 18:35
به به چه نی نی و مامان نازی انشاا... زودی هر جفتتون خوب بشید
لباسشم قشنگه دسته عمه الی درد نکنه


مرسی زندایی جونم

مامان دانیال
25 بهمن 91 10:52
سلام دوست نازم ولنتاین مبارک بووووووووووووووس


سلام قربونت برم مرسی عزیزم
ببخشید من نبودم که پیغمامت ببینم
خیلی خوشحالم کردی
ولنتاین شمام مبارک باشه
مامان دانیال
26 بهمن 91 14:10
سلام مامانی خوبی عسل خاله چطوره بهتر شده؟ خبری ازتون نیست نگرانم


سلام عزیزم
خوبیم خدا روشکر کیانم بهتر شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه ! ببخشید نبودم خونه مامانم بودم
مــآمــآنــے
26 بهمن 91 17:30
ای جونم می خوام گاز گازیش کنم این کفشدوزک و
مامانی شیدا
29 بهمن 91 8:51
سلام هزار ماشاا... چه پسر نازی خدا حفظش کنه . مرسی شما یه بار به ما سر زدید و تولد شیدا جونم را تبریک گفتید ببخشید که دیر به دیدنتون اومدم خیلی از آشناییتون خوشحالم با اجازه لینکتون میکنم خیلی دوست دارم باهم دوست باشیم



سلام عزیزم ممنون که بهمون سرزدی دختر شمام هزارماشالاء خیلی شیرینه و نازه
منم از آشناییت خیلی خوشحال شدم
شیدا جونم به لیست دوستای کیان خوش اومدی عزیزم


مریم
13 اردیبهشت 92 8:24
سلام عزیزم
امیدوارم حال خودت و پسرت خوب باشه
من به طور تصادفی وارد وبلاگتون شدم و فوق العاده خوشم اومد
چقدر حس خوبیه که یه مادر برا فرزندش این قدر اهمیت قائل بشه و حتی براش وبلاگ درست کنه ...خاطرات و عکساش رو بذاره...
من واقعا به وجود چنین مادرایی افتخار میکنم

پسر خوشگل و نازی داری عزیزم....حتما براش اسفند دود کن و از طرف منم ببوسش...
ادرس وبلاگمون رو(خودم و خواهرم) میذارم...دوست داشتی لینک کن...


gustguys.blogfa.com


سلام عزیزم به وبلاگ ما خوش اومدی گلم
ولی آدرسی که برام گذاشتی مشکل داره وارد سایت نمیشه برام آدرس درستت و بذار با افتخار لینک میشید