عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

دعوت به مسابقه

1391/11/27 11:10
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم

منیره جون مامان ماهان عزیزم من و به یه مسابقه دعوت کرده که همین جا ازش خیلی تشکر می کنم 

بعدشم من باید سه نفر دیگه رو دعوت کنم اون سه نفر هم هر کدوم سه نفر دیگه رو دعوت می کنن به مسابقه :

موضوع مسابقه : 

هدفتون از ساخت این وبلاگ چی بوده ؟

وقتی کیان دوماهش بود من داشتم توی اینترنت دنبال یه مطلب می گشتم که به یکی از وبلاگ های نی نی وبلاگ رسیدم 

خیلی برام جالب بود . همون روز واسه کیان این وبلاگ و ساختم اینجوری هم خودم دوستای خوبی پیدا کردم که حرف ها و دغدغه های مشترکی داریم و به قول معروف حرف هم و بهتر می فهمیم هم اینکه وقتی کیان بزرگ شد ابتدای آشناییش با دنیای مجازی میشه وبلاگ خودش و با یه محیط پاک و سالم روبرو میشه و ایشالا دوستای خوبی پیدا می کنه 

و مهمتر از همه اینکه فکر می کنم تو رابطه من و پسرم خیلی تاثیر داشته باشه هم الان که خودم براش می نویسم هم وقتی که کیان بزرگ شد و دل نوشته هام و خوند

یه یادگاری میشه براش و می تونه خاطراتش و با تصویر داشته باشه با این هدف ها بود که این وبلاگ شکل گرفت 

 


و دوستایی که به این مسابقه دعوت می کنیم :

1. مامان محمد امین نازم  

2.مریم جون مامان امیربهداد عزیزم

3. پانی عزیزم مامان بهداد کوچولوی ماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مــآمــآنــے
27 بهمن 91 15:17
مرسی عزیزم که میای و بهم انرژی میدی
خوابه عروس برا مادر شوهره دیگه




قربونت برم عزیزم
خیلی خیلی مراقب خودت و نی نی مون باش راست میگی این خواب و غیر یه عروس کس دیگه ای نمی تونه ببینه


مامان ایمان
27 بهمن 91 17:01
سلام مامان راضیه چرا من از این مسابقه خبر ندارم همه می دونن به جز من منو دعوت نمی کنید....


سلام قربونت برم عزیزم
منم خیلی در جریان نیستم منم مامان ماهان دعوت کرده
ببخشید من باید سه نفر و دعوت می کردم فقط
مطمئن باش دعوت می شی عزیزم به زودی



سیب سرخ کوچولو
28 بهمن 91 22:57
سلام راضیه جوننننننننننم.خوبی گلم.ببخشید بخاطر مهمون داری.خوبی گلم.محمد کیان نازنین خوبه؟؟؟؟اومدم برای مسابقه دعوتت کنم دیدم یکی از دوس جونا دعوتت کردهخیلی قشنگ نوشتی خانمی.ممنون که مثل همیشه نگاه مهربونت رو از ما دریغ نکردی



سلام عزیزم خوبیم خدا رو شکر
نگرانت بودم عزیزم خدا رو شکر که خوبی آره مامان ماهان دعوتم کرده بود عزیزم
مرسی که خبردادی همه اش تو فکرت بودم
بوس بوس بوس