عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

5 ماهگی

1391/11/29 13:54
996 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عروسک دوست داشتنی مامان قلب

5ماه پیش چنین روزی  خدا یکی از  فرشته های آسمونش و به ما هدیه داد نیشخند

 

قلبپنج ماهگیت مبارک عشقم قلب

 

خدا رو به خاطر سلامتیت ، به خاطر بودنت ، به خاطر این همه خوشبختی شکر می کنم خجالت

کیان جونم این چند روزه حالت خیلی بهتر شده دیگه سرفه هات کمتر شده و خیلی هم شیطون تر شدی هزار ماشالا...ماچ داری سعی می کنی چهار دست و پا بری و کم کم یادمیگیری بدون کمک بشینیقلب وقتی برات اعداد 1 تا 10 و با انگشتام می شمارم با صداهای بامزه ای با هام همراهی می کنی ماچ الهی دورت بگردم وقتی حوصله نداشته باشی هم دلم مامان و نمیشکنی باهات بازی می کنم می خندی ولی کاملا معلومه زورکی و الکیِ ای ناقلای مامان قهقهه

رابطه ات هم با بابات خیلی جوره خیلی باهم خوش میگذرونید چشمک

در ادامه مطلب برات چند تا عکس جدید گذاشتم برو ببین قربون چشمات برم با اون چتر مژه هات مژه

این لباسای جدیدته قربونت برم نیشخند

آقای خوشتیپ

این یه عکس خوشگل با بابای مهربونت  قلب

پدر و پسر

الهی دورت بگردم همه اش در حال شیرجه زدن سمت دوربینی مامانی خنده

 این عکسم از هنر های باباته

با احتیاط باز شود :)

الهی قربونت برم با اون نگاه کردنت بغل 

اولش یکم تعجب کرده بودی از جای جدیدی که توش بودی ولی بعدش این اتفاق افتاد : 

.

.

.

.

.

.

به به چه خوشمزه !!!

بله شروع کردی به خوردن جعبه آخ یعنی همه چی و باید امتحان کنی دورت بگردم؟ مشغول تلفن

فقط خدا می دونه چقدر برام عزیزی ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی شیدا
29 بهمن 91 12:15
5 ماهگیت مباررررررررررررک عروسک ناناز


مرسی خاله
میترا
29 بهمن 91 13:42
الهی فداش


قربون شما زودی بیا خونمون خاله میترا
عمه الی :)
29 بهمن 91 14:51
وااااااای الهی عمه قربونت بشه
پنج ماهگیت مبارک و ورودت به نیم سالگی مبارک تر عزیزدلم
فداااااات بشم با این عکسای خوشگلت مخصوصا اون که تو کارتن هستی جوجه کوچولوی دوست داشتنی
آجیییی خوشگلم به تو هم تبریک میگم مامان مهربون، ایشالا همیشه دل هر سه تون پر از عشق و شادی باشه در کنار هم دوستتون دارم

مرسی عمه جونم که زود به زود سر می زنی بهمون
عاشقتیم می دونی که آجی جونم منم همیشه بهترین هارو آرزو دارم برات
دوستت دارم


Saina
29 بهمن 91 14:55
وای الهی قربونت برم کیان جونم که ماشالا روز به روز خوشگلتر میشی...راضیه جونم امیدوارم همیشه شاد و سالم در کنار همسر و پسر گلت باشی عزیزم....5 ماهگی کیان جوووووونم مبارک


به به ساینا جون خیلی خوش اومدی به وبلاگ
قدم رنجه فرمودی عزیزم
منم برات بهترین ها رو آرزو دارم خاله ساینا جون دوست داشتنی
مامان ایمان
29 بهمن 91 21:54
سلام خاله پنچ ماهگیت مبارک عسلم یه عالمه ماچ برای کیان عزیزم:

سلام عزیزم
مرسی خاله جونم که زود زود میای پیشمون
*:
مامان قندعسل
30 بهمن 91 0:04
خیلی پسر ماهی دارین.خدا حفظش کنه. ممنون که به ما سر زدین.


مرسی عزیزم از شمام ممنون
مامان دانیال
30 بهمن 91 0:25
وااااااااااااااااااااااااااااااااای
الهی من قربونت برم فدات بشم خشگلم
عاشقتم محمد کیان ناز دلم میخواد قورتت بدم دردت به جونم خدا حفظت کنه هزار ماشالا راضیه جونم اسفند یادت نره راستی اینقد محو تماشای گل پسری شدم یادم رفت بگم 5ماهگیت مبارک نفس خااااااله الهی 50000ساله بشی بوووووووووووووووووووس


سلام عزیزدلم
خاله مهربونم مرسی که اینقدر محبت داری فدات شم
دوست جونم بهترین ها رو برات آرزو دارم
بوس بوس بوس *:
سیب سرخ کوچولو
30 بهمن 91 1:13
سلام.وااااااای چه ماهه عزیزم همه عکساش نازه گل پسر قند عسل خدا حفطش کنه براتون ایشا... لباس دامادیش
راستی راضیه جون پیام خصوصیتو چطور باید ببینم؟


مرسی عزیزدلم ایشالا نی نی شما زودی بیاد دلمون آب شد ببینیمش
قربونت برم برو تو آخرین نظرات خوانندگان اونجا پیداش می کنی
زندایی ندا
30 بهمن 91 18:34
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای قول بونت برم عمرم
5 ماهگیت مبارک
هزار ماشاا... که روز به روز خوشگلترو دوست داشتنی تر میشه خدا هم کیانو واستون حفظ کنه هم شما ر واسه کوچولوتون


سلام سلام زندایی خوبم
مرسی عزیزم خدا شما رو هم واسه مانگه داره عزیزدلم
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 10:33
داره جعبه میخوره
خدا حفظش کنه
باشه گلم
همین که اولین تکون و حس کردم میام خبر میدم


آره این فسقلی ها همه چی رو می خوان با دهنشون بشناسن
منتظر خبرای خوبت هستیم عزیزم
زری دوست عمه الی
1 اسفند 91 23:04
سلام بر کیان عزیز و مامان گرامی
چه پسر خوشگل و بلایی
درباره ت با عمه الی زیاد می حرفیم



سلام خوش اومدی به وبلاگ ما
دوستهای عمه الی مثل خودش عزیزن
مامان ماهان
14 اسفند 91 1:07
5 ماهگیت مبارک فندق. قربونت برم من ماشالا هر روز خوشگل تر میشی.
سلام راضیه جون ممنون به ما سر میزدید. اثاث کشی داشتم و اینترنت نداشتم. ممنون دوستم


سلام عزیزم مرسی منیرجون
خدا رو شکر که خوبی نگرانتون شده بودیم