عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

خوابیدن کیان جون

1391/10/18 9:47
580 بازدید
اشتراک گذاری

خب پسر قشنگم یه خوبی داره که شب و راحت و کامل می خوابه

تا چند روز پیش ظهر ها هم دو سه ساعتی می خوابید و به مامان استراحت می داد اما الان که سه ماه و نیمه شده  چند روزه بد خواب شده البته آب  و هوای این چند روز آلوده بوده و مدارسم رو هم تعطیل کردن شاید روی نی نی ما هم تاثیر گذاشته و اذیت داره میشه قربونش برم

خلاصه که یه کار جالبی که یاد گرفته اینه که وقتی میذاریمش توی گهوارش خودش و یه گوشه زیر بالش قایم می کنه و خوابش می بره انقدر این کارش بامزه است که دلم می خواد ساعت ها نگاهش کنم البته تا قبل اینکه خوابش ببره هی سرش ومیاره بیرون و می خنده ، قایم موشک بازی می کنه

الهی دورت بگرده مامانت

 

لالای کیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه الی :)
1 بهمن 91 20:49
ای جوووونم که انقدر این بچه باهوشه ، قطعا به عمه جان رفتی میبوسمت عزیزدلم


قطعا به شما رفته عزیز دلم