عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

روزهای اول سال

1392/1/21 13:48
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانیخجالت

ببخشید که چند وقتی فرصت نکردم بیام برات چیزی بنویسم خنثی روزهای عید بود و همه اش مهمونی بودیم و مهمون داشتیم و حسابی خدا رو شکر بهمون خوش گذشت 

با بودن تو مگه میشه به آدم بد بگذره قندعسلم مامانقلب این روزا حالت سینه خیز رفتنت کم کم به 4 دست و پا رفتن تبدیل شده تشویق غذاهایی که می خوری : حریره بادام ، حریره پسته ، فرنی و سوپ ( گوشت سفید یا قرمز ، برنج ، جعفری، سیب زمینی ، هویج ، کره ) خوشمزه خدا رو شکر خیلی هم خوش غذایی و مامان و اصلا اذیت نمی کنی دورت بگردم ماچ

حالا بذار از شیرین کاری جدیدت بگم مامانی ، وقتی می خوام بهت غذا بدم قاشق و برمیدارم می گم کلاغه میگه قار قار تا دهنت و باز کنی و غذا رو بخوری و از این جا شروع شد که جنابعالی شدی جوجه کلاغ مامان و همین جوری بی مناسبت واسه همه چیز قار قار می کنی بیشتر هم وقتی غذا می بینی هرچی میگم مامان این به به ِ قار قار نیست بازم میگی قار قار متفکرنیشخند نمی دونم چیکار کنم حالا جوجه کلاغ مامانآخ

دیگه اینکه کم کم بدون کمک می تونی بشینی تشویق مردی شدی واسه خودت و از بس خوش اخلاق و خنده رویی با اون 2 تا دندون فسقلیت دل همه رو می بری قربونت برم من قلب

امسال اولین عیدت بود و اولین سفره هفت سین و اولین سیزده به در ایشالا چند روز آینده میام عکسای مربوط به عیدت و میذارم فعلا چند تا عکس قاطی پاتی می ذارم اونایی که خودم خیلی دوستشون دارم بعد سر فرصت میام عکس میذارم برات عشقم آخه تازگی ها خیلی بلا شدی باید همه اش حواسم بهت باشه

عاشقتم قلب برو ادامه مطلب عکسات وببین

حمام عید 

نیشخند

حمام

 

حمام

 

حمام

انقدر تو حمام بهمون خوش میگذره باهات دلم می خواد هر روز حمامت کنم فسقلی خنده

 

اینم مهمونی خونه دوست باباجان

ماهی

ماهی ها می خواست بخورنت نیشخند

 

ماهی

اینم یه عکس با مامان جان ماچ

مامان جان

توی این عکس کیان 6 ماهشه وقتی خودمم 6 ماهم بود تو همین حیاط همین جا با یه درخت دیگه بغل مامان جان با همین ژست عکس دارم تعجب زمان چقدر زود میگذره !

خبالو

اینم وقتی خوابی و مثل فرشته هایی قلب

 

سوپ  

اینم عکس سوپت در حال آماده شدن واسه خوردن خوشمزه

 

2 تا دندون

اینم دندونهای خوشگلت نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دوقلوها(حسین_حسام)
21 فروردین 92 15:08
سلام عزیز دلم قربونت برم اول عیدت مبارک دوم چه عکس های قشنگ و نازی میبوسمت گلم


سلام به روی ماهت قربونت برم
عید شما مبارک با اون فرشته های نازت

مامان یاسین
21 فروردین 92 15:36
سلام عزیزم ماشالله به این شاه پسر گل پسر لبت همیشه خندون باشه و همیشه شادباشییییییییی


سلام به روی ماهت مهربونم
مرسی قربونت برم منم بهترین ها رو برات آرزو دارم
زندایی ندا
21 فروردین 92 22:21
وای وای وای پس کجا بودی از شنبه تاحالا هی میومدم سرک میکشیدم میدیدم هنوز همون مطالب قبلیه.
خیلی عکسات قشنگ بود.انشاا... هزارو یک بهار دیگه قشنگتر از این داشته باشی.


سلام زندایی جونم خونه مامان جان بودیم
دلمون برات تنگ شده ها عادت کرده بودیم هر روز ببینمیت قربونت برم
مــآمــآنــے
21 فروردین 92 23:12
دندوناشو
الهی بگردم
معلومه با آب بازی حال میکنه گل پسری


آره خاله خیلی کیف می کنیم تو حموم
مامان ماهان
22 فروردین 92 0:17
ماشالا به این گل پسر
همیشه خوش باشی با مامان خوشگلت. خدا حفظ کنه مامان جونتو


مرسی عزیزدلم
کلی انرژی میدی بهم همیشه منیر جونم
پانی (مامانه بهداد)
22 فروردین 92 8:59
هزار ماشالله سفید برفی خوشگل. جاااااانم اول صبحی کلی شارژ شدم با دیدن چشمای قشنگت و خنده نازت.
قربونت برم اگه همه کلاغها مثل تو خوشگل بودن چی میشد؟
نوشه جونت فرشته کوچولو همه قار قاری های خوشمزه و دست مامان مهربونت درد نکنه.
وای که چقدر خوبه وبلاگ کیان رو خواندن تمام خاطرات نه چندان دورم جوووون میگیره و خدا میدونه چقدر کیف میکنم.
میبوسم روی مثل ماهت رو


سلام پانی جونم چقدر دلم برات تنگ شده بود این روزایی که نشده بود بیام
دلم قربون مهربونی هات
بهداد عزیزم و غرق بوسه کن
عمه الی :)
22 فروردین 92 15:23
وااااااای عزیزدلم قربونش برم با این دندوناش موش موشیه من
ماشالا هزار ماشالا به این جیگر ، ایشالا همه روزات بهاری ، تنت سالم و لبت خندون باشه گل پسر، کنار مامان جون و بابای مهربونت


مرسی عمه جونم
ما هم بهترین ها رو برات آرزو داریم عزیزم
مامان دانیال
23 فروردین 92 15:35
سلام سلام صدتا سلام به کیان عشق خاله الهی من دورت بگردم با اون قیافت که روز به روز جیگر تر میشی نفسم خدا حفظت کنه قربون اون دندونات برم .در ضمن دانیالی کماکان بی دندان است


سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت
دلمون تنگ شده بود برات خاله بوس بوسی
ای وای پس دانیال دندونات کو خال اشکال نداره هرچی دیرتر بهتر