عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

سال 1392

1392/1/2 13:17
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم :*

الهی قربونت برم مامانی ببخشید که دیر اومدم اینجا بهت عید و تبریک بگم یکم سرم شلوغ بود آخه ماچنیشخند

قربونت برم سال نو در حالی اومد که تو 6 ماه بود به زندگیمون قدم گذشته بودی و شدی بودی عشق ما قلب
من و بابا عبد نمی دونم تا قبل تو چطوری زندگی می کردیم متفکر 

بهترین اتفاق سال 91 تو بودی برامون عشقم و این سال بهترین سال زندگمون شد ماچ

ورودت به ماه هفتم زندگیت با شروع بهار مصادف شد تشویق این چند روز یه عالمه مهمونی رفتیم و یه عالمه عیدی گرفتی 

الان وضع مالیت خیلی خوب شد شاید رفتم تو فکر که یه آستینی برات بالا بزنم قهقهه 

تقویم هایت و هدیه دادیم وخیلی همه خدارو شکرخوششون اومدنیشخند تو هم که تو لباسای جدیدت فوق العاده شدی مثل همیشه شیک و زیبا ماچ فعلا دوربین پیشم نیست بعدا میام عکسای خوشگلت و میذارم قلب

 قبل از اینکه توی شلوغی این روزا بتونم تدارک جشن دندونی ببینم واسه اولین مراوریدت ! دندون دومتم داره یواش یواش خودش و از زیر لثه ات نشونمون می دهتعجب

دیگه ایشالا چند روز دیگه واسه دوتاش با هم جشن می گیرمنیشخند

قربون شکل ماهت برم امیدوارم مامان بابای خوبی باشیم برات و سال جدید سالی باشه برات پر از سلامتی و شادی و اتفاقای خوب 

دوستت دارم بیشتر از هر چیز و هر کس قلب عیدت مبارک ثمره عشقم ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

میترا
2 فروردین 92 20:06
عیدتون خیلی مبارک عزیزای من دوستتون دارم زیاد، الهی که خوشتون بیاد


سلام عزیزم عیدشمام مبارک بله معلومه که خیلی خوشمون میاد
مامان یاسین
3 فروردین 92 11:30
سلام دوست عزیز سال نو مبارک صد سال به این سالها انشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشین هم خودتون هم کیان کوجولو هم پدر خوب کیان از طرف من از زن دایی کیان تشکر کنید که به وبلاگ یاسین سر میزنن در ضمن دندونهای کیان مبارک از طرف من ببوسش


سلام مهربونم
چشم عزیزم حتما به زندایی می گم عید شمام مبارک قربونت برم یاسین نازم و غرق بوسه کن
مامان ایمان
3 فروردین 92 19:43
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ،
سال نو مبارککککککککککککککک
کبان جونو ببوسسسسسسسسس


منم بهترین ها رو برات آرزو می کنم عزیزم
ایمان کوچولوی من و ببوس قربونش برم
سلا خوبی داشته باشی عزیزم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
4 فروردین 92 2:01
سلام عزیز دلم خوبی قربونتـــ برم من الهی فداش بشم من مبارکتــــ باشه عزیز دلم عیدتونم مبارکـــــ دوست دارم عزیز دل خاله میبوسمتــــــ


سلام خاله مهربونم
مرسی قربونت برم عید شمام مبارک
مــآمــآنــے
5 فروردین 92 10:19
عیدتون مبارک مروارید دوم هم مبارک
مامان ایمان
14 فروردین 92 17:31
سلام راضیه جان نیستیییییییییییییییییییییی کجا موندی دلمون برات تنگ شده
مامان ماهان
15 فروردین 92 16:07
سلام مادر و پسر خوشگل. عیدتون مبارک امیدوارم همیشه سالم و خوش و خندون باشید.
سیب سرخ کوچولو
16 فروردین 92 20:54
سلام راضیه جونم.سال نو مبارک.الهی سال خوبی باشه برای خانواده ی سه نفری و دوست داشتنیتون خانمی. مروارید دوم محمد کیان جون مبارکروی ماهش رو ببوس برام
سارا مامانی شیدا
18 فروردین 92 11:45
دوست خوبم امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشید ما با اولین پست92 اومدیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید
عمه الی :)
22 فروردین 92 15:27
به به سال نو مبارک کیان جوووونم
آجی خوشگلم داداش گلم سال نو شما هم مبارک
امیدوارم روزای عمرتون بهاری و شاد و سبز باشه و جمع تون همیشه گرم و پر از عشق باشه عزیزای من
دوستتون دارم


سلا نو شمام مبارک عمه مهربونم :x
دوستــــــــــــــــــت داریم