عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

نیم سالگی

1391/12/29 11:14
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام نیشخند

کیان جونم الهی قربونت بره مامانت قلب امروز 29 اسفند و فردا روز عید هورا  و امروز نیم سالگی تو قند عسلم ِ تشویق امروز 6 ماهه که خدا تورو امانت داده به من و بابایی ! خدا کنه امانت دار های خوبی باشیم واسه این فرشته ی آسمونی ماچ 

دیگه الان واسه خودت مردی شدی قربونت برم خنده کارایی که می تونی بکنی :

کم کم داری نشستن تنهایی رو یاد می گیری ، توی غلت زدن و سینه خیز رفتن که مهارتت مثال زدنیه نمی دونم چجوری اینقدر سریع سینه خیز می ری که به گرد پاتم نمی رسم تعجب

داری خودت و آماده می کنی واسه چهار دست و پا رفتن تشویق خدابه دادم برسه متفکر فکر کنم اون موقع دیگه سرعتت به جت می رسه نیشخند روی دست و پات بلند می شی ولی هنوز نمی تونی بری جلو زبان

غذای کمکیت و شروع کردیم و داری فرنی می خوری خوشمزه 

و مهم تر از همه اینکه یه دندون خوشگلم داری

اولین مروارید

 

این بهترین عکسی بود که تونستم از این مهمون کوچولوی دهنت بگیرم نیشخند از ته دلم آرزو می کنم جنس دندونات به مامانت نرفته باشه خنده ایشالا دندونای سالم و خوبی داشته باشی و غذا های خوشمزه بخوری باهاشون عشقم

 

خلاصه که عزیزم پایان 6 ماهگی و ورودت به 7 ماهگی و تبریک میگم عزیزدلم تشویق  وای باور نمیشه که 6 ماهِ مامان شدم چقدر زود میگذره 

این روزا با مامان جان یکم خونه تکونی کردیم و به به چه خونه ای شدهنیشخند دیگه فردا می ریم تو سال جدید این اولین بهار زندگیته کیانم ایشلا 120 تا بهار و تجربه کنی البته زیر سایه مامانت ها قهقهه

دوستت دارم یکی یدونه ی من ماچ

بازم

نیم سالگیت مبارک عشقم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دانیال
29 اسفند 91 13:54
ااااااااااااااااااای جانم
خاله به قربون خودت و اون دندون فسقلت برهشکر منی هااااااا
دوست نازم راضیه جونم سال نو رو پیشاپیش به شما عزیزم و همسر محترم تبریک میگم ایشالا سال خوبی داشته باشین خدا هر3تا تونو در پناه خودش حفظ کنه(آمین)


عزیز دلمی دوست جونم
منم بهترین ها رو برات آرزو دارم عزیزدلم
موفق و شاد و سلامت باشی عشقم
مامان دانیال
29 اسفند 91 13:56
اااااا راستی نیم سالگیه عسل خاله مبارک ایشالا 600000000ساله بشی دورت بگردم


قربونت برم خاله مهربونم
زندایی ندا
29 اسفند 91 17:48
تولد و عیده شما مبارک
مبارک باشه گل پسر انشاا... سال خوبی داشته باشی با مامان بابات قربونت برم سال قشنگی واست ارزو میکنم.
این واسه خودت
اینم واسه مامانت
اینم واسه بابات


الهی من قربون زن داداش مهربونم برم
تولد عید شمام مبارک خانوم خانوما
منم بهترین ها رو برات آرزو می کنم عزیزم در کنار داداش گلم و خانواده مهربونت
این واسه خودت و داداشم با هم تقسیم کنید
عمه الی :)
29 اسفند 91 21:11
عزیزدلم چقدر خوبه که تموم شدن نیم سالگیت با شروع بهاره
از صمیم قلبم برات بهتربن ها رو آرزو میکنم در کنار مامانی و بابایی
و امیدوارم هر روزت بهاری و سبز باشه جیگرم


آره عمه جونم ببین چه تاریخ باحالی شد!
منم بهترین ها رو برات آرزو می کنم خواهر خوبم
سارا مامانی شیدا
30 اسفند 91 0:21
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک


مرسی دوستم
سال نو شمام مبارک عزیزم
مامان بهداد
2 فروردین 92 10:18
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .



مرسی عزیزم سال خوبی داشته باشی قربونت برم

حامی
2 فروردین 92 11:11
مبارکت باشه پسر کوچولوی ما


مرسی عموی مهربون