عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

یه ذره دندون

1391/12/24 12:34
632 بازدید
اشتراک گذاری

هورا هورا هورا نیشخند

سلام پسر مهربونم که اینقدر آروم و مظلومی ماچ الهی من قربونت برم که اینقدر بی صدا دندون دار شدیماچ 

گفته بودم چند روزی بود یه کم نا آروم بودی متفکر نگو داشتی دندون در می آوردی قند عسلم تشویق

دیشب می خواستم نشون خاله اعظم بدم ببینم به نظرش میخوای دندون در بیاری که یکم غر می زنی که انگشتم و کردم تو دهنت ( البته شسته بودم ها نیشخند)  دیدم به به یه تیزی کوچولو میشه احساس کرد تعجب

الهی بمیرم اینقدر بدون اذیت دندون آوردی برامون قلب مبارکت باشه عزیزم 

آفرین که اینقدر خوش اخلاق  و آرومی و غرغرو نیستی بغل البته به من که نرفتی حتما به بابا عبد رفتی دیگه نیشخند دست باباتم درد نکنه تشویق

خلاصه که در حالی که 5 روز مونده به اتمام 6 ماهگی و ورود به 7 ماهگیت مروارید کوچولوت سرش و از لثه های خوشگلت آورد بیرون تشویق حالا دیگه نمی تونیم بهت بگیم کیان بی دوندون ،  افتاد تو قندون ! ببین کاراتو ابرو حالا باید یه شعر جدید بخونیم برات نیشخند

و الان دیگه باید برم تو فکر جشن دندونی هورا

به محض اینکه بشه عکس می گیرم از مروارید کوجولوت و می ذارم برات 

مرواریـــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکت عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی
24 اسفند 91 13:47
به به
اولین مروارید مبارک خاله جون

یعنی میشه وروجکهمنم انقدر آروم باشه؟!


مرسی عزیزم ایشالا که آرومه
مامان ایمان
24 اسفند 91 17:30
سلام خاله دوندوت مبارکککککککککککککککککک@
قربونت بره خاله بااون دوندون کوچولوش
یه عالمه ماچ یه کیان جون


مرسی خاله مهربونم
زندایی ندا
25 اسفند 91 15:36
مبارک باشه خاله
خودمونیما دیگه داری مرد میشی واسه خودتاااااااااااااااااااااا



مرسی زندایی جونم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
25 اسفند 91 18:42
سلام عزیز دلم الهی قربونت برم مبارکه عزیز دلم افرین که مامانی رو اذیت نکردی دوست دارم گلم


سلام به روی ماهت خاله مهربون
عمه الی :)
26 اسفند 91 0:22
قربوووونت برم گل پسر خندون
مبـــــــــــــــــــــارک باشه جیگرم


مرسی عمه مهربونم بابت کادوی خوشگلتم ممنون
به زودی عکس خوشگل می گیرم ازش می ذارم
مامان دانیال
26 اسفند 91 8:20
سلام الهی من فدات بشم گل نازم آفرین به تو که اینقد مهربون و صبوری فدات بشم من مبارکت باشه جیگملمدانیالی که همچنان بی دندون افتاد تو قندونه


سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت عزیزم اشکال نداره هرچی دیرتر در بیاد بهتره می گن دوام بیشتری هم داره