عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

کارای جدید

1391/11/11 23:31
1,850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت قلب

کیان جون قربون اون شیطونی هات برم الان دیگه بزرگ شدی مردی شدی واسه خودت خخخخخخخخنیشخند

الان دیگه می تونی با دستای کپل خوشگلت اشیاء و بگیری که این منجر شده به درگیری با اسباب بازی هات

مثلا جغ جغه بیچاره یا خرس بی زبونت  که در حال کشتی گرفتنی همه اش باهاشون از خود راضی

تازه از همه مهم تر اینکه دیگه کم کم داری غلت زدنم یاد میگیری البته هنوز نه به صورت کامل  از دیروز تا حالا خودت و به صورت پرتابی از روی تشک می اندازی پایین و چون دستت گیر می کنه و نمی تونی حرکتش بدی شروع می کنی به جیغ زدن آخ

اما می دونم که هوش واستعدادت به مامان رفته و زود یا می گیری هاهاهاخنده

راستی کم کم توی گریه هات مامان و هم صدا می زنی البته می گی ما ما ممممممم ما ما مممممم

گل رو هم بلدی بگی البته فقط واسه مامان جان افسوس واسه من که نمی گی !!!

چند تا عکسم داری برو ادامه مطلب

اول از همه اینکه چون خیلی شیطون بلایی تا می بینی می خوام عکس بگیرم ازت کاری که می کردی و ول می کنی چشم می دوزی به دوربین و نمی ذاری از کارات عکس بگیرم خنثی

خیلی ناقلایی فدات شم بغلماچ

 بریم سراغ عکس

این عکس کشتی با خرس نیشخند

خرس

اینم جغ جغه بیچاره در حال قورت داده شدن 

جغ جغهفعلا فقط دسته هاش تو دهنت جا میشه 

شانس آورده جغ جغه خنده

 

اینم اولین باری که خودت تونستی غلت بزنی ماچ

غلتالبته مامان کمک کرده دستات و آزاد کرده از زیر بدنت وگرنه داشتی جیغ می زدی 

الهی دوردورت بگردم 

بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

میترا
8 بهمن 91 15:02
ای جانم
مامان سارا
8 بهمن 91 15:36
ای وروجک من ، تو هم مثل کیان همه چیزو نکن تو دهنت دیگه


وای سارا جون از روزی که اون عکس کیان و دیدم که میز و گاز می زد دارم همه اش منتظرم ببینم کیان کوچولوی ما کی این کار و می کنه
عاشق اون عکس کیانتم
بوسش کن هزار تا نه گازش بگیر
سیب سرخ کوچولو
8 بهمن 91 15:51
سلام مامان راضیه ی گلم.الهم صل علی محمد و آل محمد.ماشاالله چه ماه پیشونی و بزرگ شده محمد کیان نازمون.خدا حفظش کنه الهی.دوست مهربونم از خدا میخوام شما محمد کیان عزیز و پدر محترمشون رو در پناه خودش حفظ کنه.خیلی نامه ی نازی نوشتی برام.از خوشحالی بغض کردم موقع خوندنش.امیدوارم لیاقت داشتن دوست ماهی مثل شما رو داشته باشم و خدا کمکم کنه قدرتو بدونم آبجی.دنیا دنیا ممنونم از محبتت


سلام عزیز دلم
مرسی واسه قربونت برم امیدوارم دوستیمون حالا حالا ها ادامه داشته باشه بعدم نی نی هامون دوست باشن باهم
خیلی خیلی خیلی مراقب خودت باش آبجی گلم

سیب سرخ کوچولو
8 بهمن 91 15:54
محمد کیان ماهم قدر مامانی رو بدون فدات بشمپسمل باهوش و گلمون داره کم کم حرف میزنهمامانی صداشو ضبط کن براش اولین کلماتشو.خیلیییییی خاطره ی خوب و بانمکی میشه براش.برام ببوسش خیلیییییییییییییییی


مرسی عزیزدلم
راست می گی خاله ها من اصلا از بس ذوقش و داشتم یادم رفته ضبط کنم صداش و خوب شد بهم یاد آوری کردی دستت درد نکنه
یه بوس محکمشم کردم
یه عالمه بوس هم واسه نی نی ماهت و خودت
مامان بهداد
8 بهمن 91 15:55
سلام . پسر مو قشنگ.
مبارک باشه غلت زدنت خاله.
چه قده بامزه شده این عسل پسر.


سلام خاله
مرسی قربونت برم
خاله من یه روزی خیلی مو داشتم اما الان فقط یه کاکل دارم
مرسی خاله جونم که زود زود بهمون سر می زنی
بوس بوس بوس
مــآمــآنــے
8 بهمن 91 16:07
ای جونم ماشالله
عمه الی :)
8 بهمن 91 20:22
عزیز دلم ماشالله خیلی باهوشه، دورش بگردم




مرسی عمه جونم
مامان ماهان
9 بهمن 91 2:58
جیگرتو، ماشاالله، من عاشق این جیغهای بچه ها هستم و یه کمی هم دلم براشون میسوزه که حرص میخورن. خدا حفظش کنه
مامان دانیال
9 بهمن 91 10:08
سلام خاله جونم الهی من قربون این گل پسر نازو با نمک برم عسلم خدا حفظت کنه عسیسم دلم میخواد اینقد فشارت بدم تا جیغت در بیاد شوخی کردم آخه مگه من طاقت دارم صدای جیغتو بشنوم عسل خاله
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
9 بهمن 91 11:36
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهمون ســـر زدین ...
پسمل نازی دارین خداحفظش کنه براتون ...
بازم ممنون عزیز دلم
لینک شدین ...


سلام به روی ماه خودت و پسر گلت
مرسی عزیزم
شمام لینک شدی
زندایی ندا
9 بهمن 91 19:34
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از دست این پسملی زبان بنده از حرف و تعریف کم اورده
سیب سرخ کوچولو
10 بهمن 91 16:24
سلام عیدشما و محمدکیان جونی مبارک شادو سرزنده یاشین همیشههههههه


سلام به روی ماهت عید شمام مبارک عزیزدلم
مامان ایمان
11 بهمن 91 19:21
سلام خاله قربونت برم با اون خرس قسنگ ماشااللههههههههههههههههههه بوس
مامان رایموند
11 بهمن 91 20:46
سلام وب زیبایی دارید یه سوال دارم برای اینکه وقتی با ماوس روی عکس قرار میگیریم اسمش بیاد چکار کنم مثلا تو وب خودتون وقتی رو عکس کیان جون میریم مینویسه قد-وزن-خشگل مامان ممنون میشم اگه همینجا جواب بدید
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از اینکه به ما سرزدی و ممنون از لطفت موقعی که داری عکس و آپلود می کنی قبل از اینکه کلید درج و بزنی یه گزینه بالای عکس هست به نام عنوان باید اونجا بنویسی هرچی توی اون قسمت تایپ بشه روی عکس که بری زیر موس درج میشه عزیزم **
مامان رایموند
12 بهمن 91 0:04
ممنون عزیزم ببخشید من اینقد مزاحم میشم میشه چند تا سایت خوب و سریع برای آپلود بهم بگید من برای آپلود میرم کافی نت شما چی؟


خواهش می کنم عزیزم خوشحال میشم کمک کنم
من فقط عکس و آپلود می کنم تو خونه خودمون چون اینترنتم پرسرعت
واسه آپلود عکس هم از همین سایت نی نی وبلاگ استفاده می کنم توی قسمت مدیریت وبلاگ و عکس های آپلود شده راهنمایی کرده خودش
مامان دانیال
13 بهمن 91 13:52
خواهم ز خدا خسته و درمانده نمانی محبوب خداباشی و شرمنده نمانی ای دوست الهی که در این عالم هستی سرزنده بمانی و سرافکنده نمانی
آتيلا جون و مامان شيما
14 بهمن 91 11:40
سلام راضيه جان... ممنون كه اومدي پيشمون و با حضور سبزت خوشحالمون كردي... خدا عزيزت رو حفظ كنه،ساليان سال زير سايه ي لطف و رحمت خدا با شادي و خوشبختي زندگي كنيد... از روي ماه شازده ببوس... ماشاا... خيلي عسله...
مامان دانیال
15 بهمن 91 14:24
سلام خاله جونی خوبی نفس خاله خوبه دلمون واستون تنگیده


سلام عزیزم دل ما هم تنگیده عزیزم
دانیال جونمو ببوس