عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

کلاه جدید

1391/11/17 14:40
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرتقال مامان قلب 

پرتقال مامان

عزیز دلم ببخشید یه مدتی میشه که نیومدم برات چیزی بنویسم خجالت 

خب یه اتفاقاتی افتاده بود که نشد حالا برات میگم  چیکارا کردیم این مدت...

اول اینکه مامان جان اینا  مشغول جابه جا کردن وسایلشون بودن از طبقه اول به دوم نیشخند

خلاصه خونه خوشگلی شده آماده واسه شیطونی های آقا پسر گلمون قهقهه

این چند روز هم باباعبد حسابی مریض بود و منم مریض کرد خدارو شکر  تو مریض نشدی مامانم هنوز خوب نشده و امیدوارم تو مریض نشی

امروز هم رفتیم بیرون برات یه کلاه خوشگل خریدیم 

کلاه جدید

الهی قربون اون خندیدنت برم مامانیماچ قلب

چقدر بهت اومد کلاهت عزیزم بغل

اگه بدونی چقدر دلم تنگ شده که بوست کنم و بغلت کنم گریه آخه مریضم چند روزیه از ترس اینکه یه موقع مریض نشی چند روزیه نبوسیدمت

بیچاره مامان

راستی از کارات نگفتم ، اگه بدونی چه جیغایی می کشی تعجب

سرمون و بردی با جیغات ، یادگرفتی جیغ بزنی واسه اعتراض واسه شادی واسه صدازدن من خلاصه کلا جیغ میزنیمتفکر

غلت زدنم کامل یادگرفتی از این سر اتاق می ری تا اون سر اتاق مثل کدو قل قل زن نیشخند

الهی دور دورت بگردم مامان 

عاشقتم کیان جونم بابا عبدم پیشمون نیست و حسابی مریضه تو شهر غریب گریه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مــآمــآنــے
17 بهمن 91 14:41
ای جونم
کلاه خیلی بهش میاد
مبارکت باشه وروجک کوچولو...
مامانی بهتر باشی


مرسی عزیزم
خیلی خوشحالمون می کنی خاله میای بهمون سر میزنی
عمه الی :)
17 بهمن 91 21:34
الهی بمیرم مامانی زودتر خووووب شو
فدااااای این پسر خوشگل خوردنی بشم من
خیلی مواظب خودتون باشید عزیزای من


خدا نکنه آبجی گلم
خلی بهتریم خداروشکر
قربون تو عمه دوست داشتنی و ماه

مامان ایمان
17 بهمن 91 23:17
سلام خوشگله
خاله قربون اون نگاه کردنت بره:


سلام خاله مهربون
مرسی که بهمون سرمیزنی
نمی دونی چقدر خوشحالمون می کنی
مامان دانیال
18 بهمن 91 9:11
سلام مامان راضیه نازم انشالله بهتر باشی قربون کیان قند عسلم برم که همیشه دلم ضف میره براشچشمام کف پات


سلام به روی ماهت عزیزدلم
قربونت برم با دعای شما دوستای ماهم خیلی بهترم خداروشکر قربون مهربونیت دانیال و گازگازی کن از طرف من
مــآمــآنــے
19 بهمن 91 12:58
سلام گلم
ممنون
با نظرات خوشحالم کردی
واضح تر بگم ذوق مرگیدم
پسری رو ببوس
ماشالله


سلام به روی ماهت عزیزم
خدا نکنه فدات شم
بوس بوس واسه شمامامان مهربون و نی نی عشقولیت

مــآمــآنــے
20 بهمن 91 9:36
مرسی عزیزم چشمات خوگشل می بینه عروسیم دیگه کارش نمیشه کرد
مامان بهداد
20 بهمن 91 18:01
سلام مامان راضیه. ان شاا... که بلا به دور باشه و زودتر خوب بشید. به به چه کلاه قشنگی . پسرونه ی پسرونه هست. از بس که خودش خوشگله . خوشگلی از خودشه.
ببوسیدش و در پناه خدا باشه.


سلام عزیزم مرسی
شماهم بهداد جون و ببوس خوشگل خاله
مامان ماهان
21 بهمن 91 1:57
ماشاالله. عزیزم با این خندیدنت. بلا به دور باشه مامانی امیدوارم زودتر خوب بشین تا بتونی به جای منم فسقلی رو ببوسی.


مرسی عزیزم
ماهان جون نانازی و ببوس یه گازم بگیر
پانی (مامانه بهداد)
21 بهمن 91 16:14
جاااانم عاشق این عکسش شدم با پستونک انقدر خوشگل خندیده که چشماشم داره ریسه میره.
ایشالله زودی مامانی با خبرای خوب سلامتیتون بیاد و خوشحالمون کنه و از طرف ما هم کلی بوست کنه خاله جون.
وای راضیه جون منم با موبایل اولین جیغ های گل پسرم رو ضبط کردم شما هم اگه میتونی انجام بده بعدها خیلی شنیدنش لذت بخشه.
ببوووووسی پرتقال خوشمزه امو


مرسی پانی جونم
کیان بیچاره خیلی مریض شد ولی خدا رو شکر الان رو به بهبودیه و حال دوتامون خیلی بهتره
خیلی مراقب خودت و بهداد جون باش که خدای نکرده گرفتار این ویروسای جدید نشید خیلی بدجوره :|
حتما صداش و ضبط می کنم گلم مرسی از راهنماییت
شما هم بهداد و محکم ببوس