عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

کیان و نگار

1392/1/25 22:35
783 بازدید
اشتراک گذاری

این خانوم دسته گل و خوشگل که می بینید دختر خاله من ِ نیشخند

نگار خانوم که امسال تازه رفته کلاس اول تشویق یکی از بهترین دوستای کیان ِ و خیلی همدیگه رو دوست دارند 

امشبم اومده بود به کیان کوچولوی ما سر بزنه که خاله اعظم این عکسای باحال و ازشون گرفت خنده

کیان و نگار 1

 

کیان و نگار 2

 

کیان و نگار 3

 

نکته ای که تو این عکسا به چشم می خوره اینه که کیان داره دندون در میاره و نگار داره دندوناش می افته قهقهه عجب دنیای انگار همین دیروز بود که اولین دندونای نگار در اومدند متفکر الان برای خودش خانومی شده دیگه قلب

نگار وقتی کوچولو موچولو بود مامانش می رفت سر کار از 6 ماهگی تا حدود 2 سالگی که رفت مهد کودک صبح تا ظهر پیش من بود لبخند یادش بخیر چه روزای بودقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دانیال
26 فروردین 92 9:14
اااااااااااااااااااااااااااااااای وای خدای من آخه من چیکار کنم از دست این فسقل بچهدیوونم کردی با این خندت کیاااااااااااااااااااانی دردت به جونماینجوری نمیشه دیگه باید برم تو فکر یه نی نیهدیگه سعی خودمم میکنم یه دخملیه ناناز باشه تو هم بشی دوماد خودم
بوووووووووووووس


دوست جونم دستت دردنکنه من و از نگرانی عروس و مادر زن و این حرفا در آوردی
از حالا چشم انتظار عروس گلم هستم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 فروردین 92 12:35
الهی من قربونت برم کیان جونم چه خنده ناز و ملوسی خدا نگهش داره راضیه جون اسفند یادت نره میبوسمتون دوستون داریم[ماچ


مرسی مریم جونم چشم حتما اسفند دود میکنم به نیت کیان و فرشته های تو ما هم دوستون داریم عزیزم
عمه الی :)
26 فروردین 92 13:15
آخیییی نگار کوچولو رو نگاه کیان چقدر خوشحاله عزیزم


آره دوتایشون هم دیگه رو خیلی دوست دارن
دیدی آجی نگار چقدر بزرگ شده هزار ماشالا ببین چقدر زود گذشت
حامی
27 فروردین 92 0:05
بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند
پر از حس های خوبند
پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند، هستند
و چه نیستند، هستند
یادشان
خاطرشان
حس های خوبشان
آدمها
بعضی هایشان
سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرهم به هر زخم است .....


دقیقا همین طوره
مرسی بابایی بهمون سر زدید
زندایی ندا
27 فروردین 92 8:38
وای عزیزم چقدر دلم واسه نگار تنگ شده.واقعا چه زود خانوم شد
کیانم همینطور انگار تازه چند وقت پیش بود به دنیا اومد.
خدا یا شکرت


آره عزیزم دیدی چقدر بزرگ شدند چقدر زود گذشت
مامان یاسین
28 فروردین 92 7:33
عزیزم چه خنده خوشکلی زنده باشی به مامانی بگو اسپند یادش نره


قربونت برم خاله جون چشم اسپند هم دود میکنیم عزیزم
مامان یاسین
28 فروردین 92 7:41
کیان عزیزم دندونت مبارک


مرسی خاله مهربونم
سارا مامانی شیدا
28 فروردین 92 11:44
چه عکسای خوشگلی خدا حفظشون کنه راضیه جون پس یه جورایی مامان نگار خوشگله هم هستی و کیان جونم یه خواهر دوست داشتنی داره خدا حفظشون کنه عزیزم


آره عزیزم راست میگی نگار مثل خواهرش می مونه منم مثل کیان دوستش دارم مرسی از محبتت عزیز دلم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
28 فروردین 92 20:00
الهی قربونت برم کیان جونم قشنگ خاله میبوسمت


دوست دارم خاله مهربونم
پانی(مامانه بهداد)
9 اردیبهشت 92 0:14
جووووووووووووووووونم شیرین عسل خاله .
راضیه جون ایشالله یکروزی برسه که عکسهای بی دندونی کیان جوووونم رو هم با ذوق و شوق بزاری مامانِ مهربون و ما هم لذت ببریم از دیدن روی ماهش.
نگار خانوم خوشگل هم با اسم قشنگش ایشاالله عکسای عروسیش رو ببینیم.
ببوس هر دو عروسک رو


وای فکرش و بکن واقعا چقدر شیرینن این بچه ها دندون در آوردنشون یه جور دندون افتادنشون یه جور دیگه
ایشالا دومادی بهداد جونمو ببینیم
نگار
21 اردیبهشت 92 14:37
سلام من نگار هستم از اینکه به من لطف داشتید ممنونم
منم خیلی راضیه و ندا را دوست دارم و عاشق کیانم
الهی قربون خنده هات برم کیان
کیان دلم برا خنده هات و مو کندن هات و نشگونهات تنگ شده . کیان منو خیلی دوست داره و همش دنبال منه و به من میخنده
راستی راضیه این هفته نبودی خونه مامانجون من با لباس محلی عکس گرفتم میشه عکسمو بذاری؟ میشه کیانو بیاری که باهاش دوباره عکس بگیرم؟


سلام نگار جونم قربونت برم
ما هم دلمون برات تنگ شده این هفته جاتون خالی رفته بودیم باغ عکساش و می ذارم ببین چه قشنگ بود اونجا
عکستم حتما می ذارم فدات شم برام بیار تا بذارم همه ببینن چه دختر خاله خوشگلی دارم