عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

نی نی تازه وارد

1392/4/5 10:02
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیان جونم ماچ

قربونت برم خیلی شیطون بلا شدی و فرصت نمی دی بتونم بیام به وبلاگت سر بزنم از دوستای خوبمم معذرت می خوام که دیر به دیر به وبلاگاشون میاملبخند

 کیان جونم دندون سومت سر زده خدا رو شکر ولی نمی ذاری ازش عکس بگیرم و بذارم برات در اولین شکار لحظه میام برات عکس دندون فسقلیت و می ذارمقلب

یک ماه پیش در چنین روزی یه نی نی کوچولوی دیگه به جمع خانوادمون اضافه شد هورانیشخند

یه آقا پسر ناز نازی که اسم زیبای امیر حسین براش انتخاب شد تشویق این شازده کوچولو نوه عمه منه نیشخند

 

قلب تولدت مبارک امیر حسین عزیزم قلب 

امیر حسین شاهزمانی

امیر حسین جون با مامان و باباش ساکن تهرانن و متاسفانه ما دیر به دیر می بینیمش ناراحت حالا انشالا مامان نرگس براش یه وبلاگ می زنه که حداقل عکساش و زود به زود ببینیم نیشخند

بله خلاصه که یه دوست به دوستای کیان جون اضافه شد تشویق 

عکس دوتا دیگه از پسرای فامیل که کیان خیلی دوستشون داره ! احسان پسر عموم و محمد نوه عمه ام قلب

احسان و محمد

و بلاخره عکس کیان و زندایی ندای مهربون قلب 

زندایی ندا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دانیال
5 تیر 92 10:40
سلام راضیه جون خوبی چه خبرا خوش میگذرهعزیزم چه نازه امیر حسین جون میبوسمش ایشالا قدمش خیر باشهوماشالا به این گل پسرای ناز آقا احسان و آقا محمد خدا حفظشون کنه و یه ماچ آبدار واسه زندایی ندا جون ناز و مهربون ما که ذکر خیرشونو زیاد شنیدیم ایشالا سالم باشن همیشهالهی من قربون کیانمم برم که اینقد شیطون شده دورش بگردم مامانی ببوسش به جای من حسابی هم تف مالیش کن

سلام به شما قربونت برم من
خبر خاصی نیست عزیزم همه چی آرومه و من چقدر خوشبختم
آره خواهر این زندایی ندای ما خیلی معروف شده طرفداراش بیشتر از من و کیان شده از بس ماهه
تو هم قرار بود عکست وبذاری شیطون ولی از زیرش در میری ها فکر نکن یادمون میره
مامان یاسین
5 تیر 92 12:08
سلام اول که قدم نو رسیده مبارک دوم این که انشاالله که قدم دار باشه سوم این که خیلی خوشحال شدم زندایی ندا کیان جون رو دیدم الحق که زندایی مهربونی داره سلام مخصوص من رو به ندا جون برسون و کیان رو ببوس

سلام به روی ماهت عزیزم
ممنون به خاطر اولی و دومی
عکس زندایی ندا رو هم مخصوصا واسه شما گذاشتم که ببینی این دختر ماهو واقعا خیلی مهربون و دوست داشتنیه اونم خیلی خیلی همیشه سلام می رسونه برات
یاسین و ببوس عزیزم
مامان ایمان
5 تیر 92 13:29
سلام عزیزمممممممممم چشمو دلتون روشن خدا خفظش کنه ماشالله خیلی نازهههههههههه کیان جونو ببوسسسس


سلام قربونت برم
مرسی عزیزم چشم و دل شمام روشن
شما هم ایمان جونم و ببوس
مامان دانیال
6 تیر 92 10:29
خصوصی داری گلم


الهی قربونت برم ناراحتی نداره
خیلی خبر خوبی بود عزییییییییییییییزم
لیلا جواهری
8 تیر 92 19:07
سلام عزیزم. آرین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده. لطفا کد 245 رو به شماره20008080200 پیامک کنید. محمد کیان جون رو ببوسید. مرسیییییییییییییییییی


سلام عزیزم چشم حتما شرکت می کنیم