عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

مسابقه

1392/4/7 11:55
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

می دونم که در جریان این مسابقه جدید همه هستید 

پروانه جون مامان ایمان کوچولو هم لطف کردند و من و دعوت کردن البته خیلی وقته پیش !

ولی متاسفانه من فرصت نمی کردم بیام به سوالات جواب بدم و اما امروز می خوام این تلسم و بشکنم 

پس بریم سراغ سوالات :

1_بزرگترین ترس از زندگیت؟ این که همسرم ترکم کنه !

2_اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟ میرفتم فوضولی دنبال این و اون و سر از کارشون در می آوردم خنده

3_اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟ خوشبختی 

4_از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟ اسب به خاطر زیبایی و نجابتش 

5_کارتون مورد علاقه کودکیت؟ بارباپاپا عوض میشه 

6_در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ غذاهای سنتی ( کلا خیلی آشپزی نمی کنم نیشخند)

7_اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟ داد و بیداد ناراحت

8_با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟ نمی تونم خیلی سخته

9_دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست                     شاید بهانه ایست که قربانی ات کنند

یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست             از نقطه ای بترس که شیطانی ات کند

10_اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟ دوست دارم برم آینده شب عروسی کیان ببینم عروسم چه شکلیه نیشخند

11_چه رنگی هستی ؟ آبی روشن 

 

12_اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟ خیلی دوست دارم برم پاریس ولی چون تجربه زندگی خارج از کشور وندارم نمی دونم بتونم بیرون از ایران زندگی کنم یا نه!

13_بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ گاهی فکر کردن به بعضی ها نا خود آگاه لبخندی روی لبانت می نشاند ! چقدر دوست دارم این لبخند های گاه و بیگاه را و چه بیشتر دوست می دارم این بعضی ها را !

14_اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟ ساینا و هاله و میترا ( دوستام )

15_اگر قرار بود کسیرو ملاقات کنید؟ یه دوست قدیمی که خیلی وقته خبری ازش ندارم

16_اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟ نا امیدی

17_اسم دیگه برای وبلاگت؟شیطون بلای مامان 

18_خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ انگور یاقوتی خنده

19_کاشکی؟؟؟ کاشکی قدر زندگی و خوشبختیم و بدونم و لذت ببرم 

وحالا باید 3نفر از دوستانمو دعوت  کنم به این مسابقه وبلاگیییییییییی

ببخشید که نمی تونم همه رو دعوت کنم !

ویدا جون مامان یاسین

پانی جون مامان بهداد

مریم جون مامان امیر بهداد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامانی شیدا
7 تیر 92 18:01
سلام دوستم شیدا تو مسابقه نینی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم اگه لطف کنید و بهش رای بدید برای رای دادن عدد 163 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید مرسی


سلام عزیزم چشم حتما رای میدیم
میترا
7 تیر 92 20:23
جوابات بی نظیر بودن دوست جونمدلم حسابی براتون تنگ شدهمنظورم خودتو کیان فسقلی که الهی قربونش برم هستید


مرسی عزیزم دل ما هم تنگ شده برات هرچی میگم بیا خونمون که نمیای اینقدر منو حرص نده
مامان یاسین
7 تیر 92 23:43
سلام ممنونم که منو به مسابقتون دعوت کردید خیلی خیلی خوشحال شدم اما یه سوال من؟ من سوالاتی رو که شما تووبلاگتون هست واسه خودم بنویسم و جواب بدم ؟ممنون میشم راهنمایییم کنید

سلام به روی ماهت عزیزم
بله شما هم باید به همین سوالات جواب بدی فدات شم
اگه سوال دیگه ای هم داشتی بنده در بست در خدمتم
♥متین من♥
8 تیر 92 1:56
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده
کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست )
یه دنیا ممنونم از لطفت ...



سلام برشما
اومدیم و پسر نازتون و در حال ماست خوری دیدیم
حتما رای می دیم نگران نباشید
آتيلا جون و مامان شيما
8 تیر 92 11:15
سلام...
مارو يادتون مياد...!؟
فكر كنم گم كرده بوديم همو...!!
كيان كوچولو ماشاا... يلي شده واسه خودش...
ماشاا...
ببوسش ماماني از طرف من...
بوووووووووووووس...


سلام عزیزم
بله که یادم میاد قربونت برم
مرسی بهمون سر زدی آتیلا جونم ماشالا روز به روز ماهتر میشه قربونش بشم
شمام ببوس قند عسلت و
مامان بهداد
9 تیر 92 11:28
سلام مامانی. مرسی که به ما سر زدید و منو به مسابقه دعوت کردید. ان شاالله توی اولین فرصت جواب مسابقه رو پر می کنم.
فقط یه چیزی؟ چطوری سوالات رو کپی کنم؟ آخه کپی ممنوع هستی!
کیان خوشگله رو یه چند تا ماچ آبدار ازش بکن که یه کم دلم خنک بشه.

سلام عزیزم
برات سوالات و گذاشتم قسمت خصوصی
کیانم برات یه گاز گرفتم