عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

دسته گل

1392/4/9 14:46
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه شما آقا پسر خرابکار عصبانی

امروز  حواسم بهت نبود شیطون بلا و رفتی سراغ گلدون کنار مبل و پرتش کردی روی زمین منتظر

خدا رو شکر که خودت چیزیت نشد و به خیر گذشت

ولی گلدون بیچاره به چند تکه تقسیم شد نیشخند

اینم عکس گلدون بیچاره 

گلدون شکسته

بله اینم از دست گلی که امروز به آب دادی قربونت برم لبخند 

اشکالی نداره فدای سرت قربونت برم خدا رو شکر خودت چیزیت نشد 

حالا برو ادامه مطلب یه سری از عکسای پارک و گذاشتم برات ماچ


عکس اول هنرمندی دیگه اته که به صورت خیلی سریع و سه سوته از میز تلوزیون میری بالا و بیچاره کردی من و نیشخند

میز نوردی

عکسای بعدی هم توی پارک سوار تاب و ماشین 

ولی نمی دونم چرا اینقدر مظلوم میشی وقتی می برمت بیرون !سوال

همه میگن چه پسر آرومی دارید نیشخند

منم میگه بعــــــــــــــــــــــــــــــــله خنده

تاب تاب عباسی

 

تاب تاب عباسی

توی عکس بعدی هم یکم باید بگردی تا خودت و پیدا کنی مامانی خنده 

پارک

خب اینم از عکسای پارک 

ببخشید که خیلی کیفیت نداره با موبایل گرفتم لبخند

دوستت دارم پسر یکی یه دونه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

زندایی ندا
9 تیر 92 17:23
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای آخه از ست تو چیکار کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم
ماشاا... به جونت تپلم که انقدر شیطون بلا شدی
بمیرم واسه آبجیم پیرش کردی بچهشوخی کردم دردت به جونم


می بینی خواهر چیکار می کنه !!!
مرباها خیلی خوشمزه بود دستت درد نکنه هنرمنده کد بانو
ماماني
10 تیر 92 16:35
سلام عزيزم خوبي؟
از دست اين پسر شيطون
خدارو شکر که خودش چيزيش نشده
وااااي
منم سال ديگه همچين وروجکي دارم تو خونه


بله بی چاره می شی
سیب کوچولو
11 تیر 92 1:41
عزیزززززززززززززززززززم/الهیییییی فدات بشم من.دلم بخدا براتون یه ذره شده .چقدر گل پسر شیرین شده ماشاالله روز به روز شیرینتر میشه/خدا حفظش کنه الهی/خیلی دلم براتون تنگ شده بخدا.ببخشید اینقدر دیر دارم ج میدم و کم سر میزنم این سیب کوچولو کل وقتم رو گرفته.نه به زمان بارداری که اینقدر وقت داشتم برای خودم که نمیدونستم چکار کنم نه به حالا که حموم کردنمون هم....بچه داریه دیگه خواهرحتی فکرشم نمیکردم اینطوری باشه.ببخشید راضیه جون که دیر سر میزنم.بخدا دلم همیشه پیش شما و محمد کیان نازنین هست.راستی گل پسر خدا واقعا رحم کرده بخیر گذشت.این میز تلویزیون که اینطوری میری بالا خیلی خطرناکه عزیزززززززززززززم.خدا خودش حفظت کنه ماه خاله

سلام عزیزمممممممممممممم
مرسی که با این همه گرفتاری بهمون سر زدی قربونت برم
حسام الدین فسقلی رو غرق بوسه کن از طرف ما
منم خیلی دلم برات تنگ شده بود فدات شم
خدا رو شکر که همه چیز خوبه
یکم طول میکشه گلم که با شرایط جدید کنار بیای
نگران نباش به زودی وقت های خالی خودشون و بهت نشون می دن
واسه کیان فسقلی منم دعا کن که اینقدر شیطون بلاشده خدا و فرشته هاش نگهدارش باشن
مراقب خودت باش گلم
نگران دیر جواب دادن هاتم نباش گلم شرایطتت و درک میکنیم عزیزدلم
ماماني كسرا
11 تیر 92 8:32
عزيزم...
فك كنم سنگنورد يا كوهنورد ميشه
خدا حفظش كنه


آره والا
باورت میشه با پاهای کوچولوش از مبل میره بالا بعدم از پشتی مبل همی میره بالا خودمم همه اش میگم این بچه کوهنوردی صخره ونوردی چیزی میشه
مرسی قربونت برم سر زدی بهمون
مامان دانیال
11 تیر 92 10:37
سلام سلام صدتا سلام واسه کیانه شیطون بلامالهی دورت بگردم شیطون خوردنی خیلی حال کردم با این کارت بزن اون کف قشنگه روالهی فدات بشم با این عکسای باحال و بامزت خیلی خوردنی شدی عشقم مخصوصا عکس اولت که دلم میخواد اون پاهای کوچولوتو گاز گازی کنم جیغت در بیاد عسلم عاشقتم میبوسمت شکر خاله دوماد خاله


سلام به روی ماهت عزیزم
بله خواهر می بینی چیکار می کنه
یه همیچین دومادی داری
عمه الی :)
12 تیر 92 13:14
واااااااااای خدا مرگم بده
چقدر خدا رحم کرده
آجیییییی خیلییییی مراقبش باش، چهار چشمی.
خیلی وروجکه و شیطون بلا، ماشالا ماشالا، از دیوار صاف بالا میره ببین کاراشو تو میز تلویزیون چیکار میکنه
آجیییی تو این صحنه چطور تونستی ازش عکس بگیری ها ها ها ؟؟!!!

آجییی جوووونم خیلی مراقب خودت و نیم وجبی باش بلا برده رو



خدا نکنه آجی زنده باشی ایشالا
بله دیگه خیلی خدا رحمش کرد
اون عکس شکار لحظه بوده
مرسی قربونت برم
شازده امیر و رها بانو
13 تیر 92 16:35
سلام به مامانی و پسر ووروجک و شیطونش ماشاالله به کیان جون بابا مراقب باش عزیزم فکر کنم در آینده پسرمون میخواد کوهنورد ماهری بشه عزیزم با تبادل لینک موافقید؟

سلام عزیزم خوش اومدید به وبلاگ ما
آره مامانی می بینی بچه ام چه کوهنوردیه
باید روش سرمایه گذاری کنم
با کمال میل لینک میشید عزیزم
فرشته های نازت وببوس از طرف من
بابای یسری جان
14 تیر 92 7:49
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.



سلام خوش اومدید به وبلاگ ما
مرسی از دعوتتون
هزار ماشالا دختر بسیار زیبایی دارید خدا حفظش کنه
حتما بهتون سر می زنیم
مــآمــآنــے
14 تیر 92 11:49
ممنون عزیزم کاراموزی اون بخش حسابداری بود الان رفتم تو بخش کامپیوتر اینم اگر تونستم میرم که یه کاری هم دستم بیاد و یاد بگیرم فدات بشم من
مامان امیرعلی
14 تیر 92 12:40
واااااااااااای عزیزم قربون خودت و دسته گلی که به آب دادی ای شیطون
مامانش منتظر دسته گلای بعدیش باش تازه اولشه
جیگر پسر نازتو بخورم من خیلی به دل میشینه بوووووووووووسش کن


آره قربونت برم خودم و دارم آماده می کنم کم کم
سالی که نکوست از بهارش پیداست
توهم قند عسلت و ببوس
نه گاز بگیر
مامان ایمان
15 تیر 92 22:11
سلام عزیزدلمممم ایمان جونم توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین این کد 454 رو به این شماره 20008080200 پیامک کنید
دوستونننننننننننننننن داریممممممممم


سلام عزیزم چشم رای میدیم قربونش برم ایشالا برنده بشه
مامان یاسین
16 تیر 92 22:20
سلام دوست خوبم ببخشید از این که دیر به دیر میام وسر بهتون میزنم خیلی گرفتار هستم کیان عزیز خاله چطوره ؟
خودتون خوب هستین این پسر شیطون چه کارهای خطر ناکی رو انجام میده باید خیلی مراقبش باشی از طرف من ببوسش

سلام عزیزم مرسی که سر می زنی با همه گرفتاری هات
کیانم خوبه مشغول شیطونی امروز گلدون بامبورو برگردوند روی فرش فرش خیس شد الانم که تشت گذاشتم خشک بشه تا حواسم پرت میشه میره میشینه روش
خودمم خوبم خدا رو شکر تو هم یاسین جون وببوس عزیزم
سیب سرخ کوچولو
17 تیر 92 2:38
سلام فرشته ی مهربون و دوست خوبم.و یه سلام ویژه واسه زندایی کیان جون که متاسفانه هرچی میزنم روی لینک وبلاگشون باز نمیشه تا از خجالتشون در بیام و همیشه من رو شرمنده ی لطف و بزرگواریشون میکنن.و اما.....و اما کیان کوچولوی ماهم که دلم یه ذره شده واسه دیدن روی ماهش.فدای شیطونیهاش بشم خودم رسما. خدا حفظش کنه الهی.راضیه جونم ممنونم که درکم میکنی عزیزم.چون خونه ی مادر شوهری اینا زندگانی میکنیم تا خونمون تکمیل بشه ساختش کم میام نت چون تا ببینه گی مده که به حسام الدین برس اگرم حسام الدین خواب باشه بهم میگه بخواب.البته بنده ی خدا به فکرمه.اینم یه مدلشه دیگهولی خواهر پیر شدم تا این 40روز گذشت.یعنی واقعا پیرتر شدم هاخیلی خوشحالم که دیگه چیزی به یک سالگی کیان جونم نمونده.اگه امکانش هست یه صندوق پستی یا آدرس بهم بده خانمی.البته اگه امکانش هست.اگر نه آدرس ایمیل هم کفایت میکنه


سلام به روی ماهت قربونت برم
دوست جونم زندایی ندا وبلاگ نداره عزیزم من سلامت و بهش می رسونم دعا کن نی نی دار که شد یه وبلاگ راه اندازی می کنه
خب خدا روشکر که این روزا کمکی هم داشتی
روزای اول خیلی سخته بعد کم کم همه چیز خوب میشه
ایشالا میری خونه خودتون و یکم به استقلال می رسی
عزیزم آدرس و برات خصوصی می ذارم
دوستت دارم مراقب خودت باش
بوس بوس بوس
شازده امیر و رها بانو
18 تیر 92 3:24
سلام عزیزم قالب جدید مبارک باشه گلم


سلام به روی ماهت ممنونم
مامان ماهان
19 تیر 92 19:03
ماشالا ماشالا قربونت برم شیطون بلا. فدای سرت که شکست. ولی خطرناکه قربونت برم دیگه دست نزن

آره منیر جون خیلی کارای خطرناک می کنه
ولی خب تقصیر خودش نیست که نمی دونه این کارا خوب نیست
سارا مامانی شیدا
27 تیر 92 8:55
فدای سرت کیان جونم گلدون که هیچی هر چیزی رو دوست داشتی بزن به چند تکه تقسیم کن صدقه سرت عزیزم
راضیه جونم این گل پسر با سیاسته به همین خاطر بیرون که میری مظلوم میشه


بله فدای سرشون نگران نباش خاله میریزه و می پاشه و میشکنه از خجالت وسایل خونه خوب در میاد
سیاستم که نگو و نپرس از اون بلا هاست