عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

سالگرد ازدواج

1392/4/18 10:03
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیان فسقلی قلب

قربون اون دندونات برم که نمی ذاری ازشون عکس بگیرم نیشخند یهویی با هم یه عالمه دندون در آوردی الان 7 تا دندون داری

4تابالا و 3 تا پایین تعجب نمی دونم چرا یه دفعه همه اش باهم در اومد تازه دوتا دیگه ام داری از بالا در میاری لبخند چه عجله ای داری مادر سوال

یکم واسه این دندونا اذیت شدی چون تعدادشون زیاد بود فدات بشم الهی ولی از بس خوش اخلاقی خیلی کسی چیزی نمی فهمید فقط من می فهمیدم داری درد می کشی بمیرم من قلب مظلومیتت به بابات رفته نیشخند

خب بریم سر اصل مطلب :

امروز سالگرد ازدواج من و شوشومه تشویق انگار همین دیروز بود که داشتن عبد و بودن کنارش برام بزرگترین آرزوی دنیا بود به خاطر شب و روز نداشتم و الان 4 سال از شروع زندگی مشترکمون گذشت متفکر اصلا باورم نمیشه اینقدر زود زود میگذره 

راست میگن آدم باید آرزو هاشو یه جا بنویسه و چند سال بعد بهشون سر بزنه الان من به بزرگترین آرزوی زندگیم 4 ساله که رسیدم خدا کنه قدرش و بدونم لبخند

خداروشکر می کنم به خاطر همه چیز به خاطر این که این سال ها زندگی خوبی با هم داشتیم و کیان هم به این خانواده خوشبخت اضافه شد و خوشبخیتمون و چند برابر کرد به خاطر سلامتیمون به خاطر خانواده هامون و ...

امیدوارم همسر خوبی واسه عبد و مامان خوبی واسه کیان بوده باشم نیشخند

اینم اولین عکس آلبوم عروسیم قلب

عروسی

و این هم همون دست ها ولی این بار با ثمره زندگی خنده

 

کیان

انیجا کیان دو ماهشه حدودا نیشخند

خلاصه که این روز بسیار زیبا رو به همسرم تبریک میگم چون شوشوم تهران سر کاره و پیشمون نیست و خدا رو به خاطر داشتنش شکر می کنم ماچ

قلبدوستت دارم شوشو جونمقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

mamane nini
18 تیر 92 10:20
سلام عزیزم
خسته نباشید.خیلی جالبه که اسم گل پسرامون شبیه همه؟!خدا براتون حفظش کنه.


سلام عزیزم به وبلاگ ما خوش اومدی
آره چه باحال
خوشحال می شم اگه به لیست دوستامون اضافه بشی
با تبادل لینک موافقی گلم؟
مــآمــآنــے
18 تیر 92 10:31
تبریک میگم
انشالله سالیان سال در کنار هم شاد باشید و سایتون بالا سر کیان جون باشه


مرسی گلم
مامان حسین جون
18 تیر 92 11:13
سلام سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم وبراتون آرزوی خوشبختی دارم


سلام به روی ماهت ممنونم عزیزم
مامان حسین جون
18 تیر 92 11:13
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان یاسین
18 تیر 92 14:22
تبریک میگم انشالله که سالیان سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید همچنین کیان پا به پای شما بزرگ بشه وشما شاهد پیشرفتهاش باشین از طرف من هم به اقاتون تبریک بگین

مرسی قربونت برم
ممنون به خاطر دعای به این خوبی
سلامتون هم به روی چشم حتما می رسونم شما هم یاسین جون وببوس
عمه الی :)
18 تیر 92 15:15
آجیییی جونم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه.
عزیزم امیدوارم همیشه کانون زندگیتون گرم و صمیمی و شاد باشه


سلام قربونت برم مرسی که یادت بود گلم و صبح بهم تبریک گفتی
اولین تبریک و تو گفتی بهم یادم نمیره
مامان دانیال
18 تیر 92 16:41
سلام دوست ماه و مهربونم
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی
به مناسبت سالروز ازدواجتان تقدیمت می کنم
دوستت دارمایشالا به پای هم پیر بشین راضیه قشنگم
عکسها هم مثل همیشه فوق العاده بودنحالا بدو بیا بغلم دوست مهربونم

قربونت برم من که اینقدر مهربونی
سلام به روی ماهت
خیلی تبریک زیبایی بود عزیزم ممنونم
منم بهترین ها رو برات آرزو می کنم گلم
عاشقتم دوستت دارم دانیال و ببوس عروس گلمم نازنازی کن :d
شازده امیر و رها بانو
19 تیر 92 2:42
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه انشاالله که سالهای سال با خوبی و خوشی کنار هم باشین و از ثمره عشقتون لذت ببرین

سلام عزیزم مرسی دوست مهربونم
مامان ماهان
19 تیر 92 19:07
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا همیشه در کنار هم سلامت و خوشبخت باشین. البته سه تایی.


سلام قربونت برم ممنون از لطفت
mamane nini
20 تیر 92 8:38
سلام
با افتخارلینک شدید.موفق باشید


سلام عزیزم ممنون
زندایی ندا
20 تیر 92 13:10
سلااااااااااااااااااااااام ببخشید دیر اومدم
ولی عوضش روی ماه خودتو دیدیم حضورا
انشاا... مثل همیشه خوشبخت باشین و چشم بد از هر سه تاتون دور باشه.



سلاممممممممممممممممممممم قربونت برم
بله ما خودتون و دیدیم شاد شدیم
ممنون از دعای قشنگت گلم منم برات بهترین ها رو آرزو می کنم خواهرجونم
مامان بهداد
20 تیر 92 17:02
سلام راضیه جونم.
چهارمین سالگرد یکی شدنتون مبارک. امیدوارم که زندگی پر از عشقتون جاوید باشه و سالهایی پر از آرامش و عشق و سلامتی و شادی در کنار هم داشته باشید.
الهی که همیشه خوش باشید .
دوستت دارم عزیزم.


سلام قربونت برم ممنون از دعای قشنگت عزیزم
منم دوستت دارم فدات شم
بهدادنازم و ببوس
ماماني كسرا
22 تیر 92 3:46
تبريك ميگم خانمي انشالله سالهاي سال به خوبي و خوشي كنار هم زندگي شادي داشته باشيد

زندگيتون پر ثمر سفرتون پر بركت تنتون سالم دلتون شاد




مرسی قربونت برم
مرسی از لطفت
کسرا جونم و ببوس که عاشق خلاقیت هاشم
(فکر کنم این کامنت و میگفتی دوست جونم ببخشید نمی دونم کی تایید کرده بودم که ندیده بودمش )

مامان بردیا
22 تیر 92 13:19
سالگرد ازدواجتون مبارک و عشقتون مستدام


قربونت برم عزیزم
مامان بردیا
22 تیر 92 13:20
ممنون که به ما سر زدیدن.مارو لینک کنین دیگه.منم شمارولینک میکنم تا دوست بشیم


سلام عزیزم شما مدت هاست که لینکی
و به جمع دوستای ما خوش اومدید
فرزانه(مامان امیرعلی )
23 تیر 92 0:47
عزیزم قربونت برم چقدر احساساتی نوشتی الهی که یه عمر در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین و زندگیتون غرق شادی و خوشبختی باشه خدا پسمل نازتونو براتون نگه داره
قربون اون دندوناش برم من که تن تن دارن درمیان خداروشکر هر چی زودتر دربیان براش بهتره


مرسی دوست خوبم به خاطر این دعای قشنگ
منم واسه شما بهترین ها رو آرزو می کنم گلم
خاله دعا کن دندوناش راحت در بیان یه کوچولو اذیت میشه جوجوی من
مامان بهداد
23 تیر 92 11:24
سلام خاله .
خوبید؟ بالاخره امروز بهداد خواب بود و تونستم جواب سوالهایی که برام فرستاده بودی و پر کنم . به ما سر بزن و بیا و بخون.
راستی مرسی . خیلی جالب بود.


سلام عزیزم
الان زودی میام می بینم قربونت برم
بوس بوس
مامانی کسرا
23 تیر 92 17:12
مامانی عزیز سلام
واسم گفته بودید
دخترخاله تون ،اگه اشتباه نکنم مثل کسرا نکات منفی رو میگیره، میشه بپرسم الان چند سالشه؟با کسی هم در این زمینه مشورت کرده بودن یا نه؟خلاصه از
تجربه شون تو این زمینه میشه واسه من بگید؟
تعجب کردم کامنت همه رو جواب داده بودید به جز من!!!!!
بهر حال اگه اینبار بهم جواب بدید ممنون میشم!


سلام قربونت برم نمی دونم کدوم کامنت و میگی
آره عزیزم دختر خاله ام الان میره کلاس دوم
یادم نمی یاد با مشاور خاصی در این زمینه مشورت کرده باشن
به مرور زمان خیلی بهتر شد البته خاله منم خیلی سخت نمیگره
ولی بازم براتون می پرسم و میام برات می نویسم
می بوسمت ببخشید اگه کامنتی بوده که من متوجه اش نشدم قربونت برم
مامان بهداد
24 تیر 92 11:34
سلام راضیه جونم. مرسی از اینکه وقت میگذاری و بهم سر می زنی. با اینکه ندیدمت. اما ندیده و نشناخته عاشقت شدم و دوست دارم. واقعا باعث دلگرمی منی.احساس خوبی دارم وقتی که میام و میبینم که یه دوست دور اینقدر بهم نزدیکه و موجب خوشحالی و دلگرمیم میشه. خدایا ممنونم. راضیه جونم ممنونم.


سلام به روی ماهت عزیزم
از قدیم گفتن دل به دل راه داره
شماهم واسه من عزیزی و خوشحالم از داشتن دوستی مثل تو
دوستت دارم
مامان بردیا
24 تیر 92 12:12
مریم
26 تیر 92 0:56
سلام راضیه جونم خوبی قربونت برم من کیان جونم خوبه
عزیزم سالگرد ازدواجتونم مبارک گلم
الان یه وروجک شیطون هم دارین ای جون قربون این وروجک برم من
خیلی دوستون دارم و میبوسمتون


سلام به روی ماهت
قربونت برم عزیزم
مرسی گلم ما هم دوستت داریم
سارا مامانی شیدا
27 تیر 92 8:50

مبااااااااااااااااااااارکه راضیه جونم
امیدوارم همیشه خوشبخت باشید همیشه لبتون بخنده همیشه کنار هم باشید همیشه این روز قشنگ رو جشن بگیرید همیشه از با هم بودن لذت ببرید همیشه تنتون سلامت باشه و هزار تا همیشه دیگه برای روزهای خوبتون ارزو میکنم


مرسی قربونت برم واسه این همه دعای خوب
خیلی خوشحالم کردی
شیدا جون و ببوس
مامان بهداد
28 تیر 92 13:53
سلام مامانی. به بازی وبلاگی دعوت شدی. تشریف بیارید وب بهدادی.

سلام به روی ماهت
مرسی عزیزم چشم زودی میام