عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

10 ماهگی

1392/4/29 22:03
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل مامان ، آقا کیان جان سلامممممممممممممم قلب 

یه سلام مخصوصم به دوستای عزیزممممممممممممممممممم قلب

الهی من قربونت برم کیان جونم امروز 10 ماهگیت تموم شد و وارد یازدهمین ماه زندگیت شدی نیشخند بازم مثل هر ماه توی این تاریخ تعجب زده شدم که چقدر تند تند روزا میگذره متفکر یاد روزای بارداریم می افتم که انگار ساعت از حرکت می ایستاد و روزای تقویم تغییر نمی کرد و من چقدر حرص می خوردم که پس کی وقتش میرسه بتونم بغلت کنم و بیای پیشم نیشخند و الان 10 ماهه که تو بغلمی و بیچاره ام کردی از بغلم پایین نمیری مادر یکم بازی کنی واسه خودت همه اش چسبیدی به من خنده بله اینم از روزگار منه دیگه 

خلاصه که بعضی وقتا به خاطر شیطونی ها و حرکات مارپیچی که مرتب انجام می دی خسته ام می کنی وغر میزنم که چرا یکم آروم نمیشینی آخه آخ واسه خواب کشتی میگیریم واسه غذا خوردن کشتی میگریم واسه بازی کشتی می گیریم واسه تعویض پوشک کشتی می گیریم واسه تعویض لباس کشتی میگیریم و به طور کلی همه اش در حال کشتی گرفتنیمآخ  نه اینکه اذیت کنی ها بیشتر می خوای شیطونی کنی ولی خب من بیچاره رو داغون کردی مادرجون  ابلهوالا اگه کشور عزیزم واسه کشتی تیم بانوان داشت مطمئن باش به خاطر تمرینات زیادی که داشتم و 10 ماه توی اردوام الان می رفتم المپیک و مدال آفرینی می کردم خنده

بله روزهای ما اینجوری می گذره آقا پسر و شما آخر ده ماهگی این کارا رو می کنی :

در حال حاضر هنوز 7 تا دندون داری 4 تا بالا 3تا پایین 

خدا رو شکر خوب غذا می خوری و اذیت نمی کنی ( غیر کشتی گرفتن هنگام غذا خوردن )

خودت بدون کمک چند لحظه ای می ایستی و کلی خودت کیف می کنی قربون اون قدت برم 

خوابت کم شده و دیگه مثل قبل نمی خوابی و من به هیچ کاری نمی رسم

دستت و دراز می کنی و با انگشتات میگی بیا بیا ( باز و بسته کردن دست )

عاشق توپ و ماشینی ( عاشق که میگم بیشتر از 2 دقیقه سرگرمت می کنه چون چیزای دیگه در حد ثانیه دلت و می زنه !)

دستت و میگریم تاتی تاتی می کنی و چند قدم راه میای

همچنان عاشق حمام و آب بازی هستی 

و همون جور که گفتم یکی از هنرهای مهمت کشتی گرفتنه !

فدات بشم فقط همین ها رو یادم میاد از کارای این ماهت اگه بعد چیزی یادم افتاد میام اضافه می کنم !

الهی دورت بگردم پسر عزیزم با همه این حرفا و شیطونی هات ، اینقدر خوش اخلاقی و خنده از لبات جدا نمیشه که همه چیزو میشه تحمل کرد 

دوستت دارم عشقم خدا رو شکر که سالمی و مشغول شیطونی ماچ

قلب 10 ماهگیت مبارک قند عسله مامان  قلب

کیان جونم در این تاریخ 29/4/1392 در اوج گرمای تابستان ماه زیبای رمضان هم هست و همه روزه اند ولی من به خاطر شما نمی تونم بگیرم !

این اولین ماه رمضانی که تو هم کنارمون هستی و چقدر شیرینه ! از الان دلم ضعف میره واسه موقعی که بزرگ میشی و میخوای روزه بگیری و باید سحربیدارت کنم و چقدر ذوقت و می کنم ایشالا روزی میاد که بیای خودت پست اولین روزه ات و بنویسی تو وبلاگت قربونت برم من ماچ

حالا برو در ادامه عکسات و ببین فدات شم 

 

اینجا رفته بودیم قبل ماه رمضان باغ بهادران 

کیان کوچولو

اینجا بعد از ثانیه ای غفلت از توی گلدون خونه مامان جونم اینا درت آوردیم با دستانی پر از گل !

 

گل بازی

در عکس های بعدی مکان های بازی شما ! نمی دونم آخه اتاق خودت چه عیبی داره ؟! زمین صاف چه عیبی داره ؟! واسه چی این همه به خودت سختی میدی از در ودیوار بالا بری آخه پسرم متفکر

کیان در دکور دیواری !

کیان در دکور خانه

کیان در دکور خانه

کیان روی تردمیل !

تردمیل

عشقت شده رفته اون بالا حتی غذا هم رو تردمیل می خوری ! همه اش که اینجوری نشستی آروم از میله هاش آویزون می کنی خودتو ! 

عکس بعدی رد شدن از پشت بخاری که محل بازی شماست ! آخه نمی دونم اینجام جای بازیه ؟!

بعدم توی شلنگ گاز گیر میکنی ؟! ( ما بخاریمون و جمع نکردیم هنوز آخه جا نداریم بذاریم همین جا براش از همه جا بهتره نیشخند  فکر نکنید تنبلم ها)

گیرکردن در شلنگ گاز

خوابیدنتم اینجوریه !

خواب

خواب

و اینم یکی دیگه از دسته گلات نیشخند

روزی این ساعت بوده

ببخشید یکم طولانی شد قلبنیشخند

کیان جونم از داشتنت غرق لذتم و ممنونم ازت که اینقدر خوش اخلاقی فدات شم و مثل همیشه خدا جون شکرت به خاطر همه چیز ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان یاسین
29 تیر 92 12:39
ده ماهگیت مبارک عزیزم همیشه شیطون و بلا و سالم باشی مامان راضیه مواظب گل پسرمون باش


قربونت برم دوست مهربون و خوش قلبم
مرسی از بودنت
شمام مراقب یاسین جون ما باش
مامان بردیا
29 تیر 92 12:54
وای مامانی خدا بهت صبر بده.ماشالا.بردیا هم همینطور بود واقعا دیوونه ام میکرد


بله خدا صبر بده واقعا از بس بلاست
الان بردیا هنوز شیطونی می کنه یا نه آروم شده ؟!
مامان بردیا
29 تیر 92 12:59
ماشالا به این شیطون بلا
بردیا هم همینطوری بود واقعا دیوونه ام میکرد


قروبونش برم من این بردیا فسقلی و
دیگه الان مردی شده واسه خودش
مامان بردیا
29 تیر 92 13:00
خدای من چقد اون عکس خوابیدنش قشنگه.آدم دوست داره پاهاشو گاز بگیره

آره می بینی چقدر باحال می خوابه
هرچی هم پاهاش و صاف می کنم بازم اینجوری می خوابه
مامان بردیا
29 تیر 92 13:01
مامانی پسرت خیلی باهوش و زرنگه.اسفند یادت نره.ببوسش


مرسی عزیزدلم چشم حتما
مامان ایمان
29 تیر 92 14:04
عزیزم 10 ماهگیت مبارک انشالله که 100000000000000000000000 ساله شی فدات شممممممممممممم خواهر ما رو هم از دعاهاتون شریک کنید کیان جونو ببوسسسسسس

مرسی قربونت برم شمام مارا خیلی دعا کن دوست جونم
ایمان فسقلی منم ببوس
زندایی ندا
29 تیر 92 23:35
سلام عزیزم قربون شکلت برم گرد و قلمبه ی من
ده ماهگیت مبارک. یادش بخیر پارسال این موقع تو شکم مامان راضیه اومده بودی عروسی ما امسال این بیرون به شیطنت.
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم


وایییییییییییییییی یادته آجی
سلام به روی ماهت
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ببخشید یادم رفته بود
این فسقلی که نمیذاره من به چیزی فکر کنم
مامان ماهان
30 تیر 92 1:29
ماشالا هزار ماشالا به کیان جونم. راضیه جون وقتی راه بیفته دیگه کمتر آویزونت میشه دیگه چیزی نمونده جیگر خاله راه بره. عاشق شیطونیاشم هزارتا ماچش کن. عبادتات قبول دوستم.


قربون مهربونیات برم منیر جونم
دلم برات تنگ شده بود عزیزم
آره خودمم فکر می کنم راه بیافته بهتر میشه به خدا کمردرد گفتم از بس بغلمه همه اش !
ولی اطرافیان میگن راه بیافته سخت تره !
در هر صورت که فعلا داریم با شیطونی هاش خوش میگذرونیم
ماهان عزیزم و ببوس
التماس دعا داریم عزیزم عبادات شمام قبول قربونت برم
مامان دانیال
30 تیر 92 10:27
سلام سلام صدتا سلام به کیانم قند عسلمجیگر صلای خوشملمشومبول طلای نفسم(شعر بود مثلا)ویه سلام دیگه به مامان راضیه خوشگل10ماهگیه عشق خاله مبارک الهی فدات بشم من با این کارات شیرین عسل خوشگل پسردورت بگردم با این عکسای بامزت فقط خیلی خیلی شانس آوردی پیشم نیستی الان دارم دندونامو محکم رو هم فشار میدم اگه پیشم بودی که درسته قورتت میدادم بری پیش غورهدورت بگردم با این مدل خوابیدنت الان دارم تو رویا اون باسن تپلتو گاز گازی میکنم دوستت دارم من بچهنه عــــــــــــــــــــاشقتونم بچه و مامان بچهماشالا ماشالا بهش بگین ماشالا .صد قول هوالله بهش بگین ماشالا.هر کی نگه ماشالا سوراخ سوراخ شه والا سوار الاغ شه والااینم از اثرات کیانه که منو دیوونه کرده حســـــــــابی

سلام به روی ماهت عزیزه مهربونم ، درد و بلات به جونم
وای محبوبه جون هر موقع کامنت می ذاری میام می خونم می میرم از خنده از دستت با این اشعارت که میگی قربونت برم با این همه استعداد
امروز کیان و بردم دکتر از بس بوسش کردم لپش پر از دونه شده و اینقدر زبر شده که نگو ! گفتن بوس دیگه ممنوع از بس بوسش کردم اینجوری شده چیکار کنم آخه دست خودم نیست هی گازگازش می کنم
حالا باید برم تو فاز ترک کچل خان ما چطوره قربون اون کله اش برم دوسه تا ماچ آبدار کن به کله اش
غوره جونم نازنازی کن
به مامانتم بگو یه بوس محکمم از طرف من به خودت بکنه که عاشقتم
عمه الی :)
30 تیر 92 11:15
فسقل خااااااان ده ماهگیت مبارک عزیزززززم
جیغ و دست و هوووووررااااااااا
عمه به فداااات


مرسی عمه جون مهربون
دوست داریممممممممممممممممممممم
ریحانه(مامان پارسا)
30 تیر 92 12:47
سلام راضیه خانم خدا کیان جون رو براتون نگه داره

ده ماهگیش هم مبارک باشه


سلام عزیزم ممنون از لطفت
مرسی بهمون سر زدی
ریحانه(مامان پارسا)
30 تیر 92 12:51
راستی خاله جون پسر من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده با کد 667 میتونید براش رای جمع کنید خاله مهربون اگه زحمتی نیست با شماره 20008080200 به پارسای من رای بدید اگه براش رای جمع کردید لطفا بهم خبر بدید خوشحال میشم.یادتون نره ها کد 667



خاله جون من قبلا رای دادم از شماره ام دیگه نمی تونم رای مجدد بدم ببخشید عزیزم
دوست داشتم رای بدم ولی دیگه قانون دست و پام و بسته
مامان امیرعلی
31 تیر 92 0:33
واااااااااااای خدا الهی قربونت برم خاله چقدر شیطونی چه عکسایی داری همش در حال ورجه وورجه ای مامانی رو اذیت نکنی هااااااااا خوشگلم
مامان خانوم فعلن راحتی بزار راه بیافته تازه میفهمی شیطونی یعنی چی امیر علی کم مونده فقط از دیوار بره بالا
خداروشکر سالمن و دارن آتیش میسوزونن خداکنه همیشه سالم باشن و در حال ورجه وورجه
پسملمون خیلی نانازی تر شده

خاله مامانی و بیچاره کرده
وای پس شمام میگی راه بی افته بدتر میشه ...
عجب...
آره والا خدا رو شکر که سالمن و در حال ورجه وورجه
پسر نازت و ببوس عزیزم
آتيلا جون و مامان شيما
31 تیر 92 3:58
سلام راضيه جون...
خوبي خانوم كشتي گير...!؟
فدات بشم كه طفلي خواهرم طلف شده...
مثه خودم...
مادريه ديگه...
چي كارش ميشه كرد...!؟
دلداري نوشت؛راضيه جون خودتو آماده كن واسه يكسالگي به بعد كه تازه همه چي شروع ميشه....
واسه ما كه اين شكلي بوده...
ايشاا... واسه شما اين طور نباشه...
ده ماهگي گردو خوشمزه هم مبارك...
ايشاا... صد و ده ساله بشه...
عاشق اون حركتي كه ميگه بيا بيا شدم...
فداش شم...
عكسهاشم كه ماهن بخدا....
بس كه خوشجيله...
ايشاا... بزرگ ميشه با موفقيت هاش عوض همه خستگي هات رو در مياره...
شير مرد كيان خان خالش...
من ميدونم...
راضيه جون عوض ببوس يل پسر و برام....
مواظب خودتون باشيد....


سلام عزیزم ...
مرسی که سر زدی بهمون دوست جونم ...
وای پس تو هم میگی راه بی افته بیچاره ام می کنه ...
دیگه پسر پسر قند عسل همینه دیگه ...
من خودم خیلی دلم می خواست بچه ام پسر باشه و شیطون ...
نمی دونستم که اینقدر مستجاب الدعوه ام ...
خدا رو شکر که سالمنن و شیطونی می کنن...
مراقب خودت و آتیلا جونم باش که عاشقشم ...
می بوسمتون ...
به همسر محترمم سلام برسون...

مــآمــآنــے
31 تیر 92 10:47
ای جونم
کشتی گرفتناتون منو کشته

درسته بعد وقت خواب ندارم یا کم میشه ولی الانم نمیشه خوابید
همش بدنم درد میگیره چون باید به پهلو بخوابم


آتلیه بارداری هم تو لیست کارایی که میخوام بکنم
نمی دونم وقت میکنم برم یا نه


عزیزم بازم سعی کن بخوابی دیگه همین خواب ناراحتم بعدا نیستا
کلا دیگه خواب در آینده بی خواب
آتلیه هم حتما برو بذار توی کارای مهمت لطفا
مامان بهداد
2 مرداد 92 4:38
ای جانم. سلام راضیه جون.
الهی قلبونش بشم من که این قدر این خوشگل پسرت بامزه و بانمکه.

وای ای جانم که چقدر قشنگ خوابیده.
قلبون شیرین کاریهاش.
راضیه جون تازه اولش هست . بگذار یه کم بزرگتر بشه خنده دار بازیها و شیطنتهاش مونده
الهی که همیشه صحیح و سلامت باشه . عیبی نداره. قشنگیش به همینه. به قول خواهرم بچه ی سالم باید نشون بده که سالمه وگرنه که یه گوشه کز می کنه و بی حاله.
خدارو شکر . الهی شکر.
که سالمه و لبش به خنده و شادی بازه.
یه چندتا ماچ آبدار هم ازش بکن .
امیدوارم که همیشه کانون خانواده ات گرم و پر از عشق باشه.
در پناه خدا باشید.


سلام به روی ماهت عزیزدلم
آره واقعا خدا رو شکر که سالمنن ایشالا همیشه تنشون سالم باشه و شیطونی کنن ما تحمل می کنیم
به خواهر گلت سلام مخصوص مارو برسون
و ممنون از دعای قشنگت گلم
منم بهترین ها رو آرزو می کنم برات عزیزم
موفق و شاد باشی
بهداد جون منم یه بوس محکم بکن که جاش بمونه
محراب و مليكا
2 مرداد 92 9:03
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/


سلام عزیزم مرسی بهمون سر زدی
ببخشید من قبلا رای دادم نمی تونم رای بدم شرمنده ام
شازده امیر و رها بانو
2 مرداد 92 16:06
سلام عزیزم 10 ماهگی پسر نازت مبارک انشاالله تولد هاشو جشن بگیرین در کنار همای جانم بازیگوش خاله اخه گل بازی هم شد کار بچه ها هر چی بازی کثیف کاریش بیشتر باشه بیشتر لذت میبرنهمیشه هم دوست دارن کارای که براشون سختتره انجام بدن

سلام به روی ماهت
آره عزیزم می بینی چیکارا می کنه عاشق خاک و گِل و آب بازیه
به قول شما هر چی بازی کثیف تر لذت بخش تر
سارا مامانی شیدا
3 مرداد 92 15:13
10 ماهگی مبارک کیان جونم راضیه جونم چرا غر میزنی بده که این گل پسرت خودش ورزشکاره و دوست داره مامانش هم ورزشکار باشه

مرسی عزیزم
آره والا میگم که میخوام برم المپیک
پرواز
3 مرداد 92 16:20
کیان عشق مامان
مامان بردیا
3 مرداد 92 19:19
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:
معصومه زن عموی بردیا
4 مرداد 92 13:26
جیگر طلا قربونت برم من ده ماهگیت مبارکه به وبلاگ دوستت بیا که هفت ماهه شده


مرسی عزیزم بهمون سر زدی
باشه حتما میایم هفت ماهگی نی نی شمام مبارک باشه
مامان یاسین
7 مرداد 92 14:30
سلام راضیه جون کجایی ازتون خبری نیست کیان چطوره؟ از طرف من ببوسش


سلام به روی ماهت عزیزم
شما هم یاسین جونم و ببوس
خوبیم فدات شم
میایم به زودی
شازده امیر و رها بانو
10 مرداد 92 16:06
راضیههههههه جوننننن نظرات من کو پسسسسس؟


قربونت برم نظرات شما که جاش محفوظه !
توی لیست نظرات که هست عزیزم !
مامان بهداد
11 مرداد 92 18:27
سلام راضیه جون.
امیدوارم که همگیتون حالتون خوب باشه.
خبری ازت نداشتم وخیلی وقته که پست جدید نگذاشتی. نگران شدم.نمیدونم
امیدوارم که هر جا که باشید سلامت و شاد باشید. کیان گلی رو ببوسش
ما رو هم بی خبر نگذار.

سلام قربونت برم مرسی گلم که به یادمون هستی
خوبیم فدات شم خدا رو شکر
یکم سرمون گرمه و شلوغ
به زودی میام بهتون سر میزنم
ببخشید نگرانت کردم عزیزم
بهداد و ببوس فدات شم
مامان یاسین
12 مرداد 92 21:52
کجا هستین راضیه خانم


سلام عزیزم ببخشید سرم یه کم شلوغه به زودی میام بهتون سر میزنم و پست جدید می ذارم
ببخشید قربونت برم نگرانت کردم
شازده امیر و رها بانو
16 مرداد 92 17:05
سلام خانومی کی میای خوبی؟ پسری خوبه؟زودتر بیا


سلام عزیزم ما اومدیم
مرسی که منتظرمون بودی دوستم