عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

ما اومدیم ...

1392/5/17 0:36
1,758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام ماچقلب 

سلام به چشم و چراغ خونمون آقا کیان ِ مهربون و سلام به دوستای گلم ماچ

ببخشید که یکم غیبت داشتیم این روزا خیلی سرمون شلوغ بود جای شما خالی همه اش مهمونی بودیم و کمتر خونه بودیم 

روزایی هم که خونه بودیم کیان جونم شیطونی می کنه باید همه حواسم بهش باشه وقتی هم می خوابید یا خودم خیلی خسته بودم یا یه عالمه کار داشتم آخ

خلاصه که خیلی خیلی خیلی از دوستای گلم که نگرانم بودن ممنونم ماچ خیلی دوستتون دارم و از داشتن دوستای خوبی مثل شما به خودم می بالم قلب 

حالا از این روزایی که گذشت براتون بگم :

برید ادامه مطلب لطفا تا با عکسا باهم توضیح بدم 

 اولین اتفاق این بود که روز اول مرداد تولد شوشوم بود و من خیلی شرمنده اش شدم که نیومدم براش پست اختصاصی بذارم 

این اولین تولد بابایی بود که کیان فسقلی هم کنار باباش کیک و فوت می کردند نیشخند


تولد

الهی قربون دوتاییتون برم من که عاشقتونم قلب بابا عبد شمع 34 و فوت کرد و وارد 35امین سال زندگیش شد نیشخند جاتون خالی این کیکه هم خیلی خوشمزه بود خوشمزه و خلاصه که من و کیان و بابا عبد یه تولد سه تایی کوچولو گرفتیم یه عالمه بادکنک هم بود که قبل از اومدن بابایی کیان جون از خجالت همه اش در اومد و همه رو ترکوند نیشخند

کادوهم یه جفت صندل چرم واسه بابایی خریدیم که عکسی موجود نیست ازش نیشخند

 

تولدت مبارک شوشوی مهربونم 


دیگه اینکه کیان جون یه دونه دندون دیگه هم از توی لثه اش سرک کشیده و داره کم کم خود نمایی می کنه 

الان این فسقل بلای ما 8 تا دندون داره 4تا بالا 4تا پایین 


دندون

این تنها عکسی که موفق شدم با هزار تا بدبختی از دندوناش بگیرم خیلی سخت دیگه نمی ذاره ازش عکس بگیریم همه اش می خواد دوربین و بخوره متفکر

الان 7 تا دندوناش توی این عکس مشخصه دندون 8ام خیلی کوچولو هنوز خیلی مشخص نیست در هر صورت عشقه کوچولویِ من  :

مروارید هشتمت مبارک باشه عزیزدلم 

 

دیگه اینکه کیان خان خیلی این روزا شیطون تر از قبل شدی هزار ماشالا  و بسیار حرکات ژانگولر از خودت نشون می دی که این عکسا نمونه هایی از هنرنمایی هاته نیشخند

 

مبل نوردی

مبل نوردی

دیگه به تنهایی و بدون کمک از مبل ها میری بالا و بعد ام از پشتی مبل می ری بالا متفکر

اصلا نمی دونم این کارا رو چجوری یاد می گیری و از کجا یاد میگیری آخ

یکی دیگه از سرگرمی هات داغون کردنه آویزه تخته لبخند

آویز تخت

البته الان داری میری واسه داغون کردن و از ادامه عکسی در دست نیست نیشخند

دیگه اینکه خدا نکنه من در فریزر و باز کنم ! عمرا نمی ذاری ببندمش یه عالمه وقت می ایستی داخل فریزر و با کشو ها بازی می کنی !

کیان در فریزر

و البته هنوز هم مثل فرشته ها می خوابی ماچ الهی من قربونت برم عشقم قلب

 

فرشته کوچولو

خلاصه که روزامون به شیرینی می گذره با وجود تو قند عسل قلب

چند روز پیش با خاله اینا و مامان جان اینا رفتیم باغ چندتا هم از عکسای باغ وبرات می ذارم کیان جونم 

عکس اول کیان و خاله اعظم  و دختر ماهش نگار و درخت انارنیشخند

کیان نگار خاله اعظم

عکس بعدی کیان و نیلوفر عزیزم و درخت هلو نیشخند

کیان و نیلوفر

عکس بعدی که من عاشقشم 

کیان

خلاصه اینم از روزایی که گذشت در ضمن یادم رفت بگم که کیان جون واسه اولین بار توی تاریخ 10 مرداد موفق شد دست دستی کنه !

حالا اگه شد بعدا از دست دستی کردنش هم عکس میگیرم 

ببخشیدکه این پست طولانی شد و ببخشید  که نگرانتون کردم دوستای گلم امیدوارم شاد  و سلامت باشید و خدا جونم شکرت به خاطر همه چیز قلب

عید سعید فطر رو هم به همه تبریک میگم ایشالا نماز روزهای همه قبول درگاه حق باشه 

و به عنوان حسن ختام عکس کیان و هندوانه ها نیشخند

 

هندوانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سیب سرخ کوچولو
17 مرداد 92 13:21
اول از همه سلــــــــــــــام.یه سلام گرم و با انرژی به مهربونترین دوست دنیا.خوبی مامان مهربون؟؟فرشته ی نازت چطوره؟؟؟ 1-تولد بابایی محمد کیان و همسر محترم مبارک.الهی که 150ساله بشن و سایه شون همیشه بالا سر کیان عزیزم باشه.تبریک بگید از طرف من 34امین بهار زندگیشون رو.الهی عمرشون همیشه بهاری2-اینکه دلم براتون یه ذره شده بود زیــــــــــــــــــــــــــاد.خیلییییییی دوستون دارم.وقتی روی ماه گل پسر رو دیدم خیلی خوشحال شدم.ماشاالله بزرگ شده عزیز دل خاله.فداش بشم منراجع به پروژه ی مبل نوردی باید بگم خاله جون من شدیدا تشویقت میکنم عزیزم فقط مواظب باش زخمی نشی خدای نکرده گلمعاشق اون عکس خوابیده ت هستم فرشته کوچولو.چقدر معصوم و ناز خوابیدی عزیز دل خاله.دیگه چیزی به یک سالگیت نمونده عزیزملحظه شماری میکنم برا جشن تفلدت و کیک و بادکنک و اینادر ضمن منم کیک میخوام هااااااااااااااااااااجیگر خاله چه عکس خوشمزه ای هم گرفته با هندونه ها.خاله از هندونه ها شیرینتری گلمراستی من مشهد تشریف دارم منطل پدری.خیلی خوش میگذره و نایب الزیاره هستیم مامان راضیه ی ماه.سلام ویژه و سفارشی به ندا ی عزیزم.راستی عید فطرتون پیشاپیش مبارک راضیه ی گل و ندای عزیزم


سلام به روی ماهت عزیزدلم
خدا رو شکر که خوبی و بهت خوش میگذره عزیزم وقتی باهات صحبت کردم از صدات هم انرژی مثبت سر ریز بود
امیدوارم تا خونه خودتون تکمیل نشده حالا حالا ها بمونی اونجا و کلی کیف کنی در جوار امام رضا و خانوداه عزیزت معلومه که خوش میگذره قربونت برم
ما رو هم می دونم دعا می کنی ولی سفارشی دعا کن بگو راضیه میگه امام رضا من و گوشه ایونت بزار
مراقب شیرین عسلمون هم باش
و ممنون به خاطر همه دعا های خوبت عزیزم
راست میگی جشم به هم زدم کیان داره میشه یک سالش واقعا باورش سخته الان حسام الدین بیشتر از دوماه که زمینی شده ...
انگار همین دیروز بود اینقدر چشم به راهش بودیم ...
خاله مهربون خوشحال میشیم روز تولد کیان شمام تشریف بیاری عزیزم بیا خونمون راستکی
چند روزی هم خونه ما بدبگذرون تا خونتون آماده بشه ...
عمه الی :)
19 مرداد 92 20:31
تولد داداش گلم بازم مبارک
امیدوارم همیشه سایه اش بالا سرتون باشه آجی جونم
فسقل رو هم نگووو از شیطونیاش که بلااایی شده واسه خودش
خدا در پناه خودش حفظش کنه جیگرمونو


مرسی عمه الی مهربون
بله شما که شاهدی چقدر شیطون بلا شده
همیشه دعاش کنید که خدا محافظش باشه
دوتافرشته کمه واسه مراقبت ازش باید از خدا درخواست نیروی بیشتر کنم
مامان یاسین
19 مرداد 92 21:05
سلام به دوست پر محبتم عیدتون مبارک طاعاتتون قبول
تولد بابای کیان هم بهتون تبریک میگم سایش همیشه بالای سرتون باشه
دندون پسر خوشکلم مبارک مامانی اسپند یادت نره واسه گل پسری
سلام من رو به زندای کیان برسونید


سلام عزیزدلم
مرسی دوست جونم
ممنون به خاطر مهربونی هات
حتما سلام شما رو می رسونم
نداجونم همیشه سلام داره خدمتتون
مــآمــآنــے
20 مرداد 92 12:20
عجب قاطی پاتی ای بود

تولد همسری مبارک
انشالله که سالیان سال سایشون بالا سر خانواده باشه

مروارید این فسقلی هم مبارک

شیطنتاش منو کشته
آخه خراب کاری چه نوع سر گرمی ای اِ !!



مرسی قربونت برم
حالا وروجک که به دنیا اومد می بینی چقدر برات خرابکاری می کنه به حساب سرگرمی
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:58
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان.
آپم.سر بزنید


سلام عزیزم عید شمام مبارک چشم حتما میایم
مامانی کسرا
24 مرداد 92 1:37
بعد از یه مدت خوب دست پر اومدید
چقدر خوشحالم که خوبید و خوش،چقدرم بهتون خوش گذشته
همیشه به گردش و شادی


سلام عزیزم
بله یهویی اومد به قول مهناز جون مامان وروجک به یه عالمه اتفاق قاطی پاتی
مرسی گلم
شما هم همیشه شاد باشی عزیزم کسرا جون و ببوس
مامان بهداد
24 مرداد 92 17:00
سلام راضیه جون. خوبی؟
مبارک باشه تولد همسرت . هشتمین مروارید پسرت. دست دستی کردن کیان جون. عید فطرت و ...
نگران تاخیر من شده بودی.جات خالی یه سه روزی اومدیم اصفهان و رفته بودیم شهر بازی که یه خانمی رو دیدم که فکر کردم شمایی اما بچه اشو که دیدم بزرگتر از کیان بود و خلاصه شما نبودی و دلم سوخت.
چه شهر خوبی دارید بزرگ و دلباز. اما هوا خیلی گرم بود.
خدارو شکر که شما هم خوبی و داری با شیطنتهای کیان خان کنار میای.
هزار ماشاا... بزرگ شده و بازیگوش.ببوسش گل پسرت رو.
خدا نگه دارش باشه.
دوستت دارم .


سلام عزیزم خوبی؟!
چرا بهم نگفته بودی میای اصفهان ؟!
قابل ندونستی بیای خونمون ؟!
چقدر خوشحالم می کردی اگه می یومدی و می دیدمتون ...
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته
البته این چند روز خیلی اینجا هوا گرم بود امیدوارم جای راحتی بوده باشید
دفعه دیگه حتما بهم خبر بده وقتی میای عزیزم
بهدادجونم ببوس
منم دوستتون دارم
مامان بردیا
25 مرداد 92 18:49
تولد بابايي و مرواريد جديدتو شيطونيهايي تازه ات همه با هم مبااااااااااااااااااااااااارك



ممنون عزیزم
آتيلا جون و مامان شيما
28 مرداد 92 2:40
سلام راضيه جون...
خوبي عزيزم...
كيان بلا خوبه...!؟
تولدت بابايي مبارك ايشاا... هميشه ي هميشه سايشون بالا سر شما و كيان جان...
دندون تازه وارد هم مبارك...
خوش اومده ايشاا... همه دندونهاش به راحتي در بياد...
بابت آويزهاي تختش بايد بگم متاسفانه اين آويزا عمر كوتاهي دارن و آخر عاقبتشون ي كشويي جايي چيزيه...
در فريزر هم كه دقيقا پسرك ما هم اينجوري...
عجب...!؟
عكسهاي باغتون خيلي با صفا و خوشملن...
هندونه ها هم كه با وجود كيان جون عجيب شيرين ميزنن...
قبونش بشم...
ايشاا... هميشه سرتون با اتفاق ها و خبرهاي خوب شلوغ باشه...
ببوس كياني رو برام...


سلام شیما جونم...
قربونت برم ...
مرسی عزیزم بابت محبتت ....
شما هم ایشالاهمیشه شاد باشی ...
مراقب خودت باش...
آتیلا جونم غرق بوسه کن...
فرزانه مامان امیرعلی
4 شهریور 92 12:42
تولد بابایی مبارک باشه ایشاله سال های سال در کنار هم خوشبخت باشین
وااااااااااای عاشق اون عکس خوابیدنش شدم واقعا مثل فرشته ها خوابیده خدا براتون حفظش کنه راضیه جون واقعا شیرینه


مرسی عزیزم
آره می بینی چقدر قشنگ می خوابه انگار نه انگار داشته قبلش این همه شیطونی می کرده
فاطمه دخترعمو ی مامان کیان
25 شهریور 92 13:54
عکس شباهت کیان و مامانش واقعا خوشگله هر دو تایی تون رو دوست دارم یه عالمه


مرسی عزیزم ما هم خیلی دوستت داریم
زن عمو ژاله
26 شهریور 92 18:59
عکس تو هندونه هاش خیلی گوگولیه من و عمو مسعود دلمون رفت


قربونت برم زن عموی مهربونم
مرسی که بهمون سر می زنی
دلمون برات تنگ شده عزیزم
فاطمه جگیرم و ببوس
به عمو مسعودم سلام برسون
اینقدر کیان بلا شده جات خالی کلی قر میده و دست دستی می کنه و تاتی تاتی راه میره