عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

یازده ماهگی

1392/5/28 15:35
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

امروز 28 مرداد ماهه و فردا 11 همین ماه زندگی کیان جونم تموم میشه و وارد 12 امین ماه میشه !!!

بازم باورش برام سخته که به همین سادگی نزدیک به یک سال گذشت !!!

کم کم باید خودمون و واسه اولین تولد قند عسل آماده کنم البته یه تولد ساده و خودمونی ولی خب یکم کار داره دیگه نیشخند

خلاصه که یه ماه دیگه ام خیلی خوب و خوش گذشت ، شکر خدا لبخند توی این ماه کیان جون یه بار دیگه یه سرما خوردگی مختصر گرفت البته خدا رو شکر خیلی چیز خاصی نبود بیشتر آبریزش بینی داشت گلاب به روتون نیشخند 

از دندون جدید خبری نیست ! از راه رفتن هم به صورت مستقل خبری نیست ! البته به نظر میاد تا یک ماه آینده بتونی خودت تاتی تاتی کنی پسرگلم ماچ 

خیلی موزون و زیبا نانایی می کنی و دست دستی ! یکم زورگو شدی و هرچیزی و به جیغ و داد می خواد به دست بیاری 

ولی من از اون ماماناش نیستم از خود راضی از این خبرا نیست که با داد و بیداد به خواسته است برسی تازه اونم از نوع غیر منطقیش مشغول تلفن

خلاصه که روز به روزم شیرین تر میشی و کارای بامزه می کنی و دل از همه می بریقلب

علاقه شدیدی به سر سره پیدا کردی و 4 دست و پا مثل فرفره میری از سمت لیزلیزیش بالا !!!متفکر

بعد از ظهرا می ری میشنی پشت درخونه و این قدر در می زنی تا من و از رو می بری و می برمت پارک نیشخند

دیگه به راحتی از مبل ها بالا و پایین میری و کلی تن و بدن مارو می لرزونی استرس

لیست غذاهایی که می خوری و دوستداری :

بیشتر از همه حلیم گندم و شیر و بعد از اون پلوشوید ماهی ، پلو ماش و هویج ، گوشت و عدس ، گوشت و لوبیا ، سوپ و پلو گوجه

از میوه ها هم عاشق شلیل و هلو و آلوقرمزی اینم یه نمونه

عاشق آلوقرمز

نوش جونت قربونت برم من فرشته کوچولویه دوست داشتنی منقلب

دیگه این که موهات از همیشه خوشگل تر و فرفری تر شده نیشخند

 

فرفری

الهی من قربون اون فرفری هات برم که بابات هی نقشه میکشه کوتاهشون کنه و من نمی ذارم نیشخند

بعله آقا کیان اینجوری شد که شما 11 ماه از اومدنت روی این کره خاکی گذشت ماچ الهیی من دورت بگردم 

از اینکه در کنارمونی غرق شادی و لذتیم و خدا رو به خاطر داشتنت و سلامتیت شاکریم روزی هزار بار قلب

در عکس بعدی هم شباهت مادر و پسر و حال کنید رفقا نیشخند نظر شما ها چیه ؟

کیان و مامان

  

قلب عزیزدلِ مامان 11 ماهگیت مبارک قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مــآمــآنــے
28 مرداد 92 17:02
11 ماهگیت مبارک فسقلی

کپی برابر اصل
مو نمی زنه


مرسی عزیزم
ببینم تو چیکار می کنی ها
ببینم نی نی مون چقدر شبیه میشه
مامانی کسرا
28 مرداد 92 17:12
چقدر شبیه مامانشهههههههه
به این میگن پسر خوش شانس
چه غذاهاییم دوست داره ای ول،اون ماش پلو و هویج و... خیلی باحال بود


سلامممممممممممم
خوبی عزیزم
مرسی قربونت برم
آره می بینی چه غذاهایی دوست داره فسقلی
مامان یاسین
28 مرداد 92 22:46
سلام به روی ماه زیبای کیان کوچولوی خاله
یازده ماهگیت مبارک کم کم داری به یک سالگی نزدیک میشی بزرگ میشی میشی مرد دوم مامانت ایشالا زنده باشی خاله جون
خوشم میاد به اون بچه هایی که از ابتدا همه نوع غذایی رو دوست دارن البته دست مامانت درد نکنه
اره واقعا شباهت زیادی به مامانت داری البته اینم بگم عکس بابات رو که دیدم شمایل اونم یه جورایی داری مامانی از طرف من بوس کیان رو فراموش نکن

سلام به دوست خوبه خودم ویدا جون
آره دیگه یواش یواش و بی سروصدا کیانم داره واسه خودش مردی میشه
البته همیچین بی سروصدا هم نیستا
آره ویدا جون خدا رو شکر کیان خوب غذا می خوره و همه چیزو دوست داره دست شمام درد نکنه به خاطر زحمتایی که واسه یاسین جون می کشی
در مورد شباهتم راست میگی به باباش هم شباهت داره اصلا توی بعضی روزا و بعضی عکسا کوپی باباش میشه
اما از کوچولویی باباش عکس نداریم واسه همین منم سوء استفاده می کنم هی میگم شکل منه
یاسین و ببوس قربونت برم
mamaneninii
29 مرداد 92 9:03
سلام عزیزم
واقعاکه عمرمون خیلی زود میگذره.وپسرامون زودتربزرگ میشن!!!
راستی کپی برابره اصله!!!
انشاا... همیشه سالم وموفق زیرسایه شمازندگی کنه.

سلام به روی ماهت مرسی بهمون سر زدی
منم واسه شما بهترین ها رو آرزو می کنم گلم
مامان دانیال
29 مرداد 92 17:06
سلام سلام صدتا سلام
به مامان و کیان جونم
به دوماد ناز و مهربونم
الهی که قربونت برم
فدای اون رونت برم(جون من حال کردی این اسباب کشی روی روانم تعثیر گذاشته پرتو پلا میگم)
الهی من دورتون بگردم نمیدونین که چقدر دلم واستون تنگولیده
11ماهگی قند عسلمم مبارک قربونش برم با اون موهای فرفریش
مامانی بلا نکنه بابلیس میکنی موهای دومادمو الهی فداش بشم من که همجوره قبولش دارمقربونت برم مرد کوچولوی شکموی خاله فقط بزار من از نزدیک ببینمت.....میگی ای کاش از نزدیک منو ندیده بودی همون دورا دور خوب بود
وووواااااااااای راضیه جونم یه لحظه هنگ کردم ماشالا به این شباهت واقعا دست و پنجت درد نکنه تا این حد دیگه شباهت قربونت برم به منم یاد بده لا اقل این یکی نی نی کپی برابر اصل من بشهراضیه جونم خیلی خیلی دوستتون دارم مراقب خودت و شکر پنیر من باش میبوسمتــــــــــــــــــون
عــــــــــــــــــــاشقتونم
اگه اینقدر دیر سر زدم منو ببخشید جیگرا الانم زیر آبی از خونه بابام اومدم

سلام به روی ماهت قربونت برم
منم دلم براتون خیلی خیلی تنگ شده بود
خسته نباشی خانومی از اسباب کشی
امیدوارم که خودت و خسته نکرده باشی و عروس گلم و اذیت نکرده باشی
دانیال جونم چطوره قربونش برم دلم براش یه ذره شده
ایشالا قسمت بشه بیای با بچه های گلت اصفهان پیشمون
موهای قند عسل ما هم همین جوری فره به خدا بابلیس نمی بندیدم ولی خودم با دستم هی فرترش می کنم البته چون راحت حالت میگیره
مامانی نمی دونم چرا اینقدر شکل خودم شده من کار خاصی نکردم
دانیال که شکل خودتم هست ایشالااین غوره کوچولو کپی خودت میشه
مراقب خودتون باشید
خیلی دوستون دارم زودی سیستم و راه بنداز به مامانت اینام سلام برسون
مامان دانیال
29 مرداد 92 17:12
خصوصی داری جیییییییییییگر طلا


خوش خبر باشی گلم
سارا مامانی شیدا
30 مرداد 92 11:00
ای جونم چقدر شبیه هستید مثل یه سیب از وسط دو نیم شده خدا حفظ کنه این مادر و پسر مهربون رو
ایشااله به سلامتی زودتر زودتر تولد یکسالگی کیان جونم منتظریم

سلام عزیزم
مرسی قربونت برم
شیدا هم خیلی شبیه خودتونه
خوب بچه باید به مامانش بره
مامان بهداد
30 مرداد 92 11:47
سلام مامانی.
مبارک باشه.
یازده ماهگی گل پسرت مبارک.
ایشالا جشن تولد 111 سالگیش.
الهی که همیشه سلامت و شاد باشه و همیشه به جشن و مهمونی.
ای جانم که نانای میکنه و دلبری می کنه.
عزیزم م م م چقدر فر موهاش قشنگه.
ببوسش
بازم ماهگردش مبارک باشه

سلام مریم جونم
مرسی گلم به خاطر محبتت
بله پسرمون خیلی دلبر شده
نگفتی در مورد شباهتش به من نظرت چیه ؟
مامان بهداد
30 مرداد 92 11:47
خصوصی داری.


مرسی عزیزم
زندایی ندا
30 مرداد 92 20:52
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام جیگر طلایه زندایی
الهی دورو برت بگردم که انقدر عاشقونتم
کاش این درس منم زودی تموم بشه تا دوباره زود زود بیام ببینمت.آخه یکی نبود به من بگه ترم تابستونه گرفتنت دیگه چیه؟!؟!
عاشقتونم هر دوتاتونو از همین جا می بوسم.دلم واسه همتون تنگیده...

سلامممممممممممممممممممممم
دل ما هم تنگ شده برات عزیزمممممممم
من چقدر بهت گفتم ترم تابستونه نگیر
البته شوخی می کنم الان راحت شدی عوضش ایشالا نمره های خوب بیگیری قربونت برم
ما هم دوستت داریم عشقم
زودی بیا خونمون
عمه الی :)
31 مرداد 92 0:37
فسقل خان مو فری فری خوشگل یازده ماهگیت مبارک عزیززززم
فدات بشم که انقدر بلا و نازی تو جیگر عمه
ماشالا هم مامان خوشگله هم بابا به نظر من به هر دو شباهت داره شازده کوچولوی ما آجییی جون، البته این عکس مامان خانووووم شبیه کیانه با این تفاوت که فسقل بور تره عزیزم

بله در خوشگلی باباشون که شکی نیست
معلومه که به دوتامون رفته عزیزم ابروهاش کپ باباشه
منم ازاین عکس سوء استفاده کردم
مامان بهداد
1 شهریور 92 18:32
اخ دهنم آب افتاد
دلم به تاب تاب افتاد.
ای جان
قربون اون میوه خوردنت.


خدا نکنه خاله جون
بله کیان ما اینجوری میوه می خوره
البته فقط به آلو و شلیل و هلو اینجوری علاقه نشون میده
مــآمــآنــے
4 شهریور 92 9:43
ممنون عزیزم
خیلی خیلی لطف داری


قربونت برم منتظر خبرای خوبتم
فرزانه مامان امیر علی
4 شهریور 92 12:32
عزیز دلم ماشاله هزار ماشاله دیگه داری به تولدت نزدیک میشی
چه موهای قشنگی کوتاه نکن مامانی حیفههههههههه
راضیه جون چقدر شبیه خودته این قشنگ پسر قلبونش برم الهی
دوستتون دارم


آره دیگه عزیزم چشم به هم زدم یک ساله داره میشه
بعضی وقتا دلم واسه نوزادیش تنگ میشه
خیلی ها دنبال این قضیه ان که موهای فسقلم و کوتاه کنن یکی از سرسخت ترین ها باباشه
فعلا که ما پیروز شدیم و از کوتاه شدنشون جلوگیری کردیم
من دوستتون دارم عزیزم امیر علی جونم و ببوس
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:37
وای مامانی خوش به حالت.کپی خودته.


مرسی عزیزم
میترا
12 شهریور 92 9:23
عزیزم... ماشا الله تو این مدتی که من نبودم به وبلاگ سر بزنم چه بزرگ شده. الهی فداش


به به سلام ...
خوش اومدی ... بعله ببین چه قندعسلی شده پسرم