عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

15 ماهگی

1392/9/30 12:01
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه خودم کیان جون  قلب و سلام به دوستای خوب و مهربونم

ببخشید دیر به دیر میام و اصلا هم نرسیدم بهتون سر بزنم اوه خجالت زده ام از روی همتون ماچ 

کیان فسقلی موس لمسی لپ تاپ  و خراب کرده بود و نمی تونستم بیام سر بزنم بهتون می دونید هم که فرصت نمی کردم برم موس بخرم

حالا خدا رو شکر شوشوی مهربون یادش بود و برام یه موس خرید که بتونم بیام نیشخند

خب بازم روزا پشت سر هم گذشت و اصلا نفهمیدم چجوری یه ماه دیگه ام رفت و کیان 15 ماهه شد هوراتشویق

قلب15 ماهگیت مبارک عزیزترینم قلب

توی این ماه که گذشت دوباره سرماخوردی خیلی شدید قربونت برم و بازم تب 40 درجه و شب بیداری !

این بار رفتیم دکتر گفت گوشت شدید عفونت کرده ناراحت نمی دونم دلیلش چیه آخه اصلا ما بیرون نمی ریم از خونه زیاد

شاید دلیلش این باشه که می خوابی و شیر می خوری ! خلاصه که با طی شدن دوره درمانت خوب شدی خدا رو شکر ولی دکتر گفته دو هفته دیگه بریم واسه نوار گوش !

اصلا نمی دونم چجوریه و تو می ذاری برات انجام بدن یا نه !!! فعلا ذهنم درگیر اینه !

خدا کنه که چیز خاصی نباشه!    

از مریضی که بگذریم همه چیز آرومه و ما چقدر خوشحالیم نیشخند خدا رو شکر همه چیز روبراهه و کیان جونم مثل همیشه پسر خوب و خوش اخلاقه خودمه قلب 

این روزا به کارتون بره ناقلا خیلی خیلی علاقه من شدی جوری که چشما تو که صبح از خواب باز می کنی میگی بــــــــــــــــع بـــــــــــــــع و می دوی سمت لپ تاپ تا برات کارتونش و بذارم  

توی تلوزیون هم دوست نداری ببینی فقط توی لپ تاپ اینقدر هم که این سیستم بیچاره رو خاموش و روشن کردی هنگ کرده و داغون شده به زودی به می سوزه لپ تاپ بیچاره ناراحت  و اون موقع است که ما دیگه نمی تونیم بیایم نت !!!  

اینقدر بع بعی می بینی که قایم می کنم از دستت سیستمو و تو توی اتاقا می گردی  و بع بع می کنی ودنبالش می گردیخنده 

یکی دیگه از علاقه مندی هات جاروبرقیه که البته باید روشن باشه اینقدر قشنگ صداش و در میاری 

لبات و غنچه می کنی و میگی اوووووووووووووو خنده الهی من قربونت برم که اینقدر شیرینی 

خلاصه که از صبح تا شب این جارو بیچاره روشنه تازه به چیزایی که شبیه این صدا رو تولید می کنه هم گیر میدید مثل سشوار و همزن و مخلوط کن و هواپیما اسباب بازیت !

کلا یا داری بع بع می کنی یا اوووووووووووو اوووووووووووو خنده

البته هنوز موفق نشدم از لبای غنچه ایت  موقع تقلید صدای جاروبرقی عکس بگیرم هروقت گرفتم میام می ذارم براتلبخند

از دندون و حرف درست و حسابی زدن هم خبری نیست هنوز همون

آپ = آب        عـــــــــت = ساعت         بــــــــــع بــــــــــــــع = گوسفند        اوووووووووو= جاروبرقی و امثال اون 

راستی بعضی وقتا ازت می پرسیم این چندتا هر چندتا که باشه میگی دوتا البته همیشه نمیگی بعضی وقتا که عشقت بکشه جواب میدی سوال

این مدت هم دوربین نداشتیم نشد ازت عکس بگیرم ولی بابایی برامون دوربین خرید و از این به بعد بازم عکسای خوشگل خوشگل میذاریم 

فعلا برید ادامه مطلب چندتا عکس ببینید از فسقل مامان قلب

وقتی کیان بع بعی نگاه میکنه 

 

کیان بع بعی می بینه

وقتی کیان میره تو کمد بازی  می کنه 

 

کیان توی کمد

کیان و بازی همیشگی روی مبل 

کیان و بع بعی و الاغه

بادکنک

کیان با موهای بسته نیشخند

 

دم اسبی

کیان اخمو ! چون من نشسته بودم جلو لپ تاپ نمی تونست بع بعی بیینه نیشخند

اخمو

الهی من قربون اون جذبه ات برم خنده

و کیان همیشه خندان 

خندان

خب اینم از عکسا

ماشالا یادتون نره ها 

راستی شنبه شب یلداست ولی ما امروز میریم پیش باز شب یلدا خونه مامان جونم مهمونی بازی نیشخند جای همتون خالی

ایشالا میام عکسای شب یلدا رو هم می ذارم 

دوستتون دارم ماچ

خدایا شکرت واسه همه چیز قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مــآمــآنـے
30 آذر 92 10:12
سلام عزیزم الان نظراتو دیدم شرمندتم دو روز اصفهان بودیم و خونه پسر عموم بودیم ایشاله یه دفعه دیگه که اومدیم یه جا قرار می زاریم هم دیگه رو می بینیم پستت و نخوندم که نظر بزارم نظراتتایید نمی کنم که حتما بیام پست جدید گل پسری رو بخونم فدای مهربونیات
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم آخی دوست داشتیم ببینمیت حالا انشالا یه فرصت دیگه کسرا جون و ببوس مرسی که سر زدی بهمون بوس بوس
مامانی کسرا
30 آذر 92 11:20
خانم خانما اگه میدونی ما این آقا پسر خوشتیپُ چشم میزنیم خوب واسمون عکساشُ نذار اما بی تعارف بگم من به اعتقادات آدما احترام میذارم اما این برخورد با خواننده رو دوست ندارم تا حالا چندین بار پیش اومده که وبلاگی رو خوندم بعد دیم آخرش به همین شکل تاکید کرده رو این قضیه که فلان یادت نره،دیگه نرفتم بخوندم! اما شما با همه فرق داری ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله همیشه خوش باشید اما اگه دوس داری من بخونم اینجوری ننویسم
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم نه عزیزم من همچین فکری نمی کنم حالا میام دلیلش و برات می نویسم خصوصی مرسی که اینقدر بدون تعارف برام نظر گذاشتی همین خصوصیاتت و دوست دارم دیگه ولی نکنه نیای بهمون سر بزنی ها کسرا جونم و ببوس
مامان دانیال
30 آذر 92 14:03
سلامممممممممممم عسلای من الهی دورت بگردم کیان خوشگلم 15ماهگیت مبارک عشقم ایشالا 1200000ساله بشی نازنازیه شیطونم خــــــــــــــب شیطون بلا پس دلیل تاخیر 1ماهتون هم شیطونیای خودت و داغون کردن لپ تاپ بودمن فکر کردم مامانیت تنبل شده آخه قبلنا تاخیرش 1هفته بیشر نمیشد قربونت برمآخ الهی بمیرم سرما هم که خورده بودی عشقم خدا رو شکر که بهتری شکر پنیررررررم ایشالا که گوشت هم چیزیش نیست و زود خوب میشه نفسم راضیه جونم خدا رو هزار مرتبه شکر که شاد و خوشحالین ایشالا همیشه زندگی بر وفق مرادتون باشه فدای اون کارتون دیدنتم برم من عشقم چقدر با مزه نشستی و داری نگاه میکنی خوشملممامانی از جلو بچمون برو کنار حرصشو در نیار دورش بگردم با اون اخم نازش کیان جونم یه وقت از این اخم ها واسه دخمل من نکنی هااااا آخه مثل مامانش حساسه دلش میشکنه فدای اون حرف زدنتم بشم منننننننننننن راضیه جونم خسته نباشی عکسا هم فوق العاده زیبان شب یلدا رو هم به دسر هندونه ای خوشمزم و مامان و بابای مهربونش تبریک میگم ایشالا همیشه شاد باشین
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلاممممممممممممممم به روی ماهت عزیزم بعله دیدی زود در مورد من قضاوت کردی ! من خیلی هم زرنگم حالا سعی می کنم زودتر بیام از این به بعد خودمم خیلی دلم تنگ شده بود نگران دخترت هم نباش تا مادر شوهری مثل من داره غم نداره این کیان و جوری تربیت کنم که از گل نازک تر نگه به عروسم بچه ام خیلی خوش اخلاقه این عکسم شکار لحظه بوده کم پیش میاد اخم کنه تودل عروسم و خالی نکنی ها شب یلدای تو هم مبارک عزیزم مرسی بهمون سر میزنی مهربون داینال جونم و ببوس و عروسم و نازنازی کن
مامان ایمان
30 آذر 92 18:46
سلام عزیزمممممممم 15 ماهگیت مبارکککککک الهی خاله فدات بشه کجامونده بوده دلم برات تنگ شده بود ماشالله چقدر بزرگ شدییییی راضیه جان کیان جونو ببوسشششششششششش
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلاممممممممم خاله مهربونم مرسی عزیزم ببخشید این روزا خیلی کیان فسقلی شیطون شده نمی ذاره من بیام سر بزنم ماهم خیلی دلمون تنگ شده براتون دوستتون داریممممممممممممم
مــآمــآنـے
1 دی 92 12:07
ای جانم ماشالله ش باشه خدا حفظش کنه خاله بمیرم نبینه مریضیشو چقدر سخته وقتی بچه ها مریض میشن ایشالله که چیز خاصی نیست توکلت به خدا باشه
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم زنده باشی ایشالا آره بیچاره خیلی اذیت شد دعا کن گوشش مشکلی نداشته باشه عزیزم مرسی بهمون سر میزنی کسرای عزیزم و ببوس
عمه الی :)
1 دی 92 20:30
عزیز دل عمه مبارک مبارک باشه قربونت بشم با این عکسات فسقل خان آجی جونم خیلی مراقب خودت و فسقل باش ایشالا همیشه سلامت و شاد باشین، دوستون دارم عزیزای من
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عمه الی مهربون شما هم مراقب خودتون باشید عزیزم می دونی که ماهم خیلی خیلی خیلی دوستت داریمممممممممممم
مامان بهداد
2 دی 92 11:52
سلام سلام ای جانم که مریض بودی گل قشنگم. الهی که دیگه آخریش بوده و دیگه همش سلامتی و شادی و بازی باشه. ای جان فدای اون اووووو گفتنت. هزار ماشاا... قد کشیده. موهاشو ببین که چقدر گشنگه. مواظب خودتون باشید عزیزم
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت مریم جونم مرسی قربونت برم از لطف همیشگیت شمام بهداد جونم و ببوس