عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

رد پا

1391/12/8 18:29
1,737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم قلب

کیان جونم امروز می خواستم برات خلاقیت به کار ببرم و جای پا و جای دستت و برات یادگاری نگه دارم چشمک

ولی با شکست رو برو شدم افسوس نمی دونم اشکال از کجا یود متفکر خلاصه که نشد

حالا باید از خمیر گُل سازی استفاده کنم

همین جا هم از زندایی ندا تشکر می کنم که زحمت تهیه گِل سفال و کشیده بود برامونماچ

حالا احتمالا زحمت خرید لوازم مورد نیاز واسه خمیر گل سازی هم می افته گردنشنیشخند چه زن داداش خوبی دارم من تشویق

حالا در ادامه برو عکس اثر هنری مامان و ببین قهقهه

رد پا

 

الهی من قربون اون پاهای تپل مپلت برم من قلب

بذار یه عکسم از اون پاهای بامزه ات بذارم که وقتی بزرگ شدی دیدی خودتم کیف کنی مثل من که عاشق اون پاهاتم ماچ

 

پا تپولو


بعد از اون همه گل بازی رفتیم حمام و بعدش شما تبدیل شدی به یه دختر خانوم خوشگل مشگل ماچ

دختر خانوم

اینجا پسرم خیلی خوابش میاد و حسابی خوابالو خمیازه 

 

خلاصه که هنر مامان با شکست مواجه شد آخ حالا از دوستان عزیز یاری می طلبیم هرکی راه حلی داره واسه رد پا توی گل سفال کمک کنه نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هیراد و عمه لیلاش
8 اسفند 91 20:23
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما


سلام
چشم اومدیم نظر دادیم
پانی(مامانه بهداد)
8 اسفند 91 23:53
جووووونم قربون اون انگشتای کوچولو که تو پاهای کپلیت انقدر بامزه و خوشگله .
راضیه جون متاسفانه منکه خیلی سررشته ندارم در مورد گل سفال ولی خوشم اومد از خلاقیتت که انشاالله اگه به نتیجه مطلوب رسیدی ما رو هم در جریان بزار .



باشه قربونت برم حتما بهت نتیجه رو اعلام می کنم
فعلا تو مرحله آزمون و خطا گیر کردم
مامان بهداد
9 اسفند 91 0:52
سلام راضیه جون. کلی منو شرمنده کردی هم بهمون سر میزنی و هم منو به مسابقه دعوت کردی . البته من یه ده روز نبودم و از این قافله جا موندم. ولی به هر حال مرسی از ابراز احساسات و مهربونیهات.
کار هنری ات هم قشنگه خوش به حالت که اقلا تو 5 ماهگی اینکارو کردی و پاهای کوچولوش رو به یادگار گذاشتی . یه پیشنهاد فکر کنم که اگه روی این اثر هنری رو تماما چسب چوب بزنی هم این درزها گرفته بشه و هم دیگه ترک نخوره. اول روی یه تکه انجام بده ببین که میشه؟ اگه بشه که برای همشه میمونه.
کیان خوشگله رو ببوس . مرسی


سلام عزیزم
مرسی از راهنماییت حتما امتحان می کنم خبرش و میدم بهت
یه بارم با خمیر گُل سازی امتحان می کنم فکر کنم بهتر باشه خداروشکر که خوبی خبری ازت نبود نگران بودیم
مامانی شیدا
9 اسفند 91 11:38
سلام راضیه جون مامان خوش ذوق محمد کیان
خیلی ایده جالبی داشتی و از نظر من خیلی هم موفق بوده و برای این گل پسر یه یادگاری بامزه است اما اگه خودت دوستش نداری امیدوارم در مراحل بعدی این آزمون و خطا موفق بشی و بتونی به اون چیزی که میخواهی برسی روی گل محمد کیان را ببوس


سلام عزیزم
مرسی قربونت برم خودم دلم می خواد ترک نداشته باشه حالا یه راه حل هایی تو اینترنت پیدا کردم
امیدوارم جواب بده شما هم دختر نازنیت و ببوس عزیزم
مامان دانیال
9 اسفند 91 14:07
سلام مامان راضیه جون دوست ماه و خوش ذوق خودمآآآآآآآآآآآآآآآآآآافرین مامان چه کارایی به ذهنت میرسه خیلی خشچل شدهمنم تقلید میکنم با اجازتوااااااااااااای که قربون این کیان برم من که اینقده نانازه


سلام به روی ماهت عزیزم
دوست جونم الان درست نکن تا بفهمم چیکار کنم ترک نخوره بهت بگم بعد درست کن که خراب نشه
اثر دستشم بگیر
دانیال جونم و ببوس عزیزم
مــآمــآنــے
10 اسفند 91 9:40
من که هنوز به این قسمت نرسیدم درست کردی به منم یاد بده ممنون عزیزم چشم حتما درس می خونیم
زندایی ندا
10 اسفند 91 10:53
قربون تپلی برم
حالا این راهی که بهت گفتم برو انشاا... همونی میشه کهمیخوای


دستت درد نکنه عزیزم ایشالا نی نی آوردی جبران کنم
مامان رایموند
10 اسفند 91 16:25
سلام مامانی ماشالا به این تپلی اگه پیشش بودم میخوردمش و اون پاهای کپلشو گاز گاز میکردممامان نی نی من6ماهشه ولی خیلی کوچولوئه وقتی هم به دنیا اومد موچولو بود2700بود من دوست دارم مثل کیان جونی تپلی بشه راهنماییم کنینکیان جونم از اول تپل بوددددد؟؟؟؟؟؟؟//


سلام عزیزم
مرسی قربونت برم
شما که آدرس وبت و نمی زاری بیایم نی نی شما رو هم ببینیم
کیانم وقتی به دنیا اومد 3450 بود الانم فقط شیر خودم و میخوره!
خیلی تپل نیست خاله دست و پاش کپلیه
مرسی سر زدی بهمون
عمه الی :)
10 اسفند 91 23:30
واااااای عزیزم قربون پاهای کپلش بشم من چشمای خوابش رو ببین ای جوووووونم
دست زندایی مهربون و گل کیان هم درد نکنه
آفرین آجیییی خوش ذوقم،همینم خیلی خوب و عالیه و مهم اینه که رد پاش کاملا پیداس عزیزم


مرسی قربونت برم
این و نمی شد نگه داشت خراب شد یکی دیگه درست میکنم به زودی ندا یه کارایی یادم داده ایشالا درست بشه باز عکس درستش و میذارم