عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

تقویم 1392

1391/12/13 18:29
995 بازدید
اشتراک گذاری

کیان جونم قربونت برم الهی که روز به روز شیرین تر میشی عشقمقلب

واسه سال نو یه سورپرایز دارم برات مامانی نیشخند البته واسه این هدیه باید از دوست خوبم زهرا جون مامان کیان و کارین تشکر کنم ماچ 

حالا برو ادامه هدیه ات و ببین تشویق

بهار

 

تابستان

 

پاییز

 

زمستان

 

امیدوارم دوست داشته باشی ماچ قربونت برم با خودم قرار گذاشتم هر سال واسه ات با عکسایای سال قبلت تقویم درست کنم و یه آرشیو کنم برات بزرگ شدی حالش و ببری مادرنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه الی :)
13 اسفند 91 19:50
واااااای واااااای عزیز دلم فداااات بشم جوجه شیطون من
آفرین آجییییی هنرمندم من به تو افتخار میکنم عزیزم


قربون تو عمه مهربون ودوست داشتنی
نگار
13 اسفند 91 22:06
سلام کیان خوبی؟ کیان چقدر عزیزه روی سرش گل میریزه
کیان منم از این تقویمهای سورپرایز میخوام راستی منم امسال برای تقویم 91 عکسم را تقویم کرده بودمااااااا
اینقدر هم قشنگ شده بود مثل مال خودت قربونت برم بوسسسسسسسس


سلام عزیزم دوباره شعر گفتی واسه کیان آفرین دختر هنرمند
پس چرا تقویمت و ندادی ما ببینیم :؟
عشاقتمممممممممممممممممممممم
مامان ماهان
14 اسفند 91 1:14
خیلی قشنگه. مبارکش باشه.


مرسی عزیزم
مامان دانیال
14 اسفند 91 13:36
سلام دوست جونم خیلی قشنگه باریک الله مامانی فدای کیان جونی برم من پیشاپیش سال نو رو هم بهتون تبریک میگم با آرزوی بهترین ها برای خانواده مهربونتون بوووووووووووووووووس


سلام عزیزم سال نو شمام مبارک عزیزم
منم بهترین ها رو براتون آرزو می کنم عزیزم
مامان دانیال
14 اسفند 91 13:38
دوست جونم میشه بگی چجوری این کارو کردیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


قربوت برم خود تقویم و مامان کیان و کارین برام ایمیل کرده بود من کاره زیادی نکردم فقط عکسای کیانو براش داخلش گذاشتم
فتوشاپ بلدی عزیزم اگه بلد باشی می تونی درست کنی خیل راحته
زندایی ندا
14 اسفند 91 15:51
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جوجویی خوشگلم .قربونت بشم .
افرین زندایی خیلی باحل بود.با تشکر از مامان راضی


مرسی مهربون
عسل جون
14 اسفند 91 21:27
ســـــــــ♥ـــلاآمـــــ
خوبیــد؟ماشاالله تو چه قدر نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم نخوری؟:
خوشگله مامان کیان واقعا بهتون تبریک میگمO
راسی پیشم منم میاین؟
من منتظرما
اینم وبلاگ قالبامه :asal6.blogfa.com
اینم که وب تقویمامه:
http://babyframe.blogfa.com

به هر دوتاش سر بزنید منتظرتونمآآآآآآآآ
کیان جونم به مامانت بگو دیر نکنه
قربونت برم


سلام عزیزم
مرسی بهمون سر زدی
چشم حتما میایم
سارا مامانی شیدا
16 اسفند 91 8:25
مبارکه مبارکه خیییییییییییییللللللللللللللی خوشگله منم برای شیدا جونم تو تدارکشم خدا کنه مال ما هم به قشنگی مال کیان جونم بشه
میترا
17 اسفند 91 13:52
به این میگن یه مامان خلاق هنرمند


بله عزیزم من یه همچین آدمی هستم
ویدا
20 اسفند 91 8:22
دستتون درد نکنه مامان با سلیقه


قربون شما
سیب سرخ کوچولو
20 اسفند 91 15:25
بههههههههههههههههههه بههههههه.دست مامان راضیه ی خوش سلیقه درد نکنه.خیلییییییییی نازن مخصوصا اون عکس زمستون گل پسرییییییفداش بشم من.الهی هر روز زندگیتون بهاری باشه عزیزم


مرسی قربونت برم
ایشالا تقویم نی نی و ببینیم سال دیگه
خودمم از عکس زمستونه خیلی خوشم میاد بامزه است