عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

یه عالمه اتفاق

1391/12/18 15:00
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلامهورا

یه چند روزی نبودم ولی الان اومدم یه عالمه عکس بذارم نیشخند

یه چند وقتی سرم شلوغ بود و خونه مامان جان بودیم طبق معمول زبان

خب قربونت برم کیان جونم که همدم و مونس منی که تنهایی هامو پر می کنی برو ادامه مطلب ببین چه اتفاقای خوبی افتاده بوده این چند روز ...

چند روز پیش رفته بودم بیرون دنبال کارای چاپ تقویم تو هم پیش مامان جان بودینیشخند

وقتی اومدم مامان جان این عکسا رو ازت گرفته بود ...

 

ماشین سواری

بله اینجا اولین باریه که با ماشینت آشنا شدی و داری خرست و سواری می دی 

البته از دوربین هم هیچ وقت غافل نمی شی نیم وجبی من ماچ

بعد از اینه خرست و سواری دادید مامان جان خودت و سوار کرده نیشخند

 

نیم وجبی سوار ماشین

حالا قربون اون چشمات برم این جوری نگاه مامان جان بیچاره می کردی واسه چی فقط خدا می دونه استرس

 

ولی مثل این که بعدش خوش اخلاق شده بودی لبخند

 

جوجوی مامان 

آفرین قند عسلم همیشه خوش اخلاق باش فدات بشم ماچ خلاصه من رفتم تقویم ات ودادم که هنوز آماده آماده نیست

بعدا عکسش و میذارم ببینی چقدر باحال شده نیشخند

 

اتفاق دیگه این بوده که روز 15 اسفند که روز درخت کاری بود باباجان برات یه درخت پرتقال گرفته بود که بکاری به اسم خودت تشویق

دست باباجان درد نکنه قلب

درخت کاری

بعدم بردیمش توی باغچه نیشخند

این که چه بلاهایی سر من و مامان جان بیچاره در آوردی تا بذاری یه عکس درست حسابی بگیریم بماند  متفکر

 

  

درخت پرتقال کیان 

خلاصه که درخت به نام شما ثبت شد هورا هورا تشویق

 

 اتفاق بعدی هم این بود که تصمیم گرفتم یه کم زودتر غذای کمکیت و شروع کنم که با نظر مامان جان لعاب برنج بهت دادیم واسه اولین بار زبان

تو هم که با روی باز استقبال کردی خوشمزه ایشالا همیشه همین جوری غذا خوردن و دوست داشته باشی فدات شم 

عاشقتم با اون چشات

الهی دورت بگردم با اون نگاهت مژه دلم برات ضعف رفت حیف که خوابی الان وگرنه گاز گازت می کردم نیشخند

اولین غذا

 

نوش جونت عزیزدلم ماچ

 

ورسیدیم به بهترین اتفاق هورا  با مامان جان و باباجان رفتیم برات خرید لباس عید قلب دست باباجان و مامان جان درد نکنه  ماچ

خلاصه رفتیم خرید و اینم از پسر خوش تیپ من بغلماچ

 

لباس عید

عاشقتم یکی یدونه ی من قلب قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

کیان جوجو

خدایا به همه نی نی ها سلامتی بده پسرمنم زیر سایه خودت بگیر و مراقبش باش به خودت می سپارمش خدایا دوستت دارم ماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مــآمــآنــے
17 اسفند 91 13:12
سلام عزیزم
صدای خش خش میداد
الان دختره یا پسر؟!

و اما پسری و ببوس از طرف من
لباس های نو هم مبارک باشه عزیزم
به سلامتی بپوشی


ای بابا چه صداهای عجیبی می داده
جنسیت نامعلموم اعلام میشه
مرسی قربونت برم
میترا
17 اسفند 91 13:56
الهی بگردم، چه داماد آیندم خوشتیپ شده ای جانم


به به سلام مادر زن جان
مامان بهداد
18 اسفند 91 15:05
به به. با این فندق کوچولو که هم ماشین سواری میکنه هم درخت می کاره هم غذای کمکی اش رو هم خوب می خوره و بعدش هم که تیپ می زنه.
ای جانم.
یه بوس آبدار از قول ما از این کیان ناقلا بگیر.


مرسی خاله مهربونم
مامان دانیال
19 اسفند 91 0:00
سلام الهی خاله به قربون تو بره فدات بشم من میدونی چقدر نفسی بلادورت بگردم من یکیمن دیگه نمیتونم چیزی بگم ماشالا ماشالا فدات بشم ایشالا


سلام خاله مهربونم
مرسی که اینقدر منو دوست داری منم عاشقتم مامانمم میگه شما دوست جون خوبشی
بوس بوس بوس
سارا مامانی شیدا
19 اسفند 91 11:04
خیلی مرد شده این آقا کیان ماشاالله چه تیپی داره دختر کشه خدا حفظش کنه


مرسی سارا جون که سر میزنی بهمون
شیدا رو ببوس عزیزم
مامان ماهان
19 اسفند 91 15:23
ای جونم به این آقای خوش تیپ. ماشالا به خوردنت ایشالا همیشه خوب غذا بخوری. دست مامان جون و باباجونتم درد نکنه.
عمه الی :)
20 اسفند 91 9:59
قربونت بررررم پسر خوش تیپ بزرگ بشی حسابی دختر کش میشی جیگرم بلایی هستی واسه خودت با این چشمات


آره دیگه می خوام با مامانم برم دور دور
مامان جون نی نی
20 اسفند 91 10:53
قربون اون چشای نازش ماشاالله چه جوری نگاه میکنه
پسر خوشتیپتو از طرف من ببوس
برای نی نی تو راهی منم دعا کن


مرسی عزیزم سر زدی بهمون
ایشالا نی نی شمام به سلامتی میاد تو بغلت
خیلی مراقب خودت باش کارای سنگین نکن
ایشلا سلامت باشی همیشه عزیزم
پانی (مامانه بهداد)
20 اسفند 91 12:56
هزار ماشالله . قربونِ چشمای خوشگلت جیگرم. خیلی ذوق کردم با این عکسا راضیه جون خدا نگهدار گل پسری باشه.
وای چه خوب درخت کاشتین به اسم کیان جووونم ایشالله همیشه سبز و پر از پرتقال های شیرین بشه و کیان جووونم نوشه جان کنه.
من عاشق تیریپه پسرا هستم کیان کوچولو هم که دلبری شده با این سوییشرت و کفشای نازش.
بوووووووووووووس


قربونت برم پانی جونم
هنوز دیر نشده ها یه درخت واسه بهداد جون بکارید
فکر کنم بزرگ بشن خیلی خوششون بیاد
مرسی از این همه مهربونیت عزیزم
سیب سرخ کوچولو
20 اسفند 91 15:19
ماشاالله.خدا حفظت کنه جیگر خالهیعنی عاشق اون عکس خوشتیپشمدست مامان جون و بابا جون درد مکنه.خیلیییییییییییی قشنگنفکر درخت پرتقال خییلیییییییییی قشنگ بود.دست بابا جان درد نکنه.الهی همیشه سایه شون بالای سر خانواده باشه.آمیییییین


مرسی قربونت برم دوست جونم خدا سایه بزرگترا رو نگه داره واسه هممون
خاله اعظم
22 اسفند 91 0:18
قربونت برم هفته به هفته این شکل قشنگت به کی رفته؟
کیان جان ما این شعر و برا مامانت میخوندیم حالا دیگه مال تو شد
جیگرتو برم خیلی خوشکل شدی دیگه با کلاهی که من برات بافتم چه جیگری میشی
نگفتم که 3 بار این کلاهو شکافتم تا ماشالله بالاخره اندازه سر خوشکلت شد نگذاشته مامانت عکسشو


مرسی خاله خوبم که هم واسه مامانم زحمت کشیدی هم زحمت من گردنته
کلاه خوشگلشم خیلی دوست دارم نمی دونی چقدر خوشگل میشم ولی مامان جان نبود که بتونیم عکس بگیریم امروز می ذارم دیدی سرم چقدر بزرگ بود هی تنگ بود برام