عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

عکس پرسنلی

1391/12/19 13:12
2,344 بازدید
اشتراک گذاری

کیان جونم سلام ماچ

قند عسل مامان چند روز پیش با مامان جان رفتیم واسه دفترچه بیمه ات عکس پرسنلی بگیریم نیشخند

الهی دورت بگردم اولین عکس پرسنلی شما بود خنده

آخه فسقل بچه عکس پرسنلی می خواد واسه دفترچه بیمه ! ؟ روزی که به دنیا اومدی دفتر چه بیمه ات و گرفتیم ولی تا 6 ماه بیشتر اعتبار نداره باید بریم تمدید واسه روزای عید و چکاپ دکترت و واکسنت چشم

حالا عکست آماده شده و در ادامه مطلب رونمایی می شه تشویق

عکس پرسنلی

 

بله اینم از اولین عکس پرسنلی شازده کوچولوی من نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
19 اسفند 91 15:25
ماشالا به این پسر ناز
مامان دانیال
20 اسفند 91 8:32
قربونت برم من خالهواسه مامانی و کیانی


عاشقتم دوست جونم
عمه الی :)
20 اسفند 91 9:50
عزیزززززم ماشاالله هزار ماشاالله به این پسر خوشگل ما خدا حفظش کنه


مرسی عمه جونم
مــآمــآنــے
20 اسفند 91 9:55
به به
مبارکه

این سایت رو رفتم
خودت امتحان کردی؟
چه شکلی شد؟
به محمد کیان شباهتی داشت؟!


سلام به روی ماهت آره عزیزم رفتم یکم شبیه بود در کل جالب بود
بامزه بود حالا میذارم ببین

سیب سرخ کوچولو
20 اسفند 91 15:12
عشقولیییییییییییییییییییییییییییی خالهفداش بشم من الهییییییماشاالله.خدا حفظت کنه عزیزم.الهی عکست رو یه روز جزو رتبه اولی های کنکور ببینیم.


عزیییییییییییییییییییزم
ایشالا مرسی خاله مهربونم
سارا مامانی شیدا
21 اسفند 91 11:01
قربونت برم خوشگله مباااااااااااااااااااارکه


مرسی خاله مهربونم
زندایی ندا
21 اسفند 91 22:40
واااااااااااااااااااااااااای خدایه من الهی قربونت بشم.میدونستم عکس گرفتی ولی تا دیدم کلیا ذوقتو کردیم با دایی یوسف.


مرسی زندایی جونم
قربونت برم اینقدر مهربونی