عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

پیش نمایش نی نی ها

1391/12/20 10:35
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها و سلام کیان جونم قلب

چند روز پیش با یه سایتی آشنا شدم که عکس مامان و بابا رو میگرفت و میگفت حدودا نی نی چه شکلی میشه لبخند

منم به چند تا از دوستای خوبم که نی نی توراه داشتن گفتم برن سر بزنن حالا واسه اینکه ببینم چقدر شبیه میشه عکس خودم و شوشوم و فرستادم  ببینم چقدر شبیه کیان میشهنیشخند

نتیجه کار این شد ؟

پیش نمایش نی نی  حالا نظرتون چیه ؟ چقدر شبیه شده ؟ به نظر خودم شباهت هایی داره البته کیان جونم قشنگ تره ها نیشخند

مثلا چشمای کیان درشت تره ولی لبای این عکسه غنچه ای تره خنده

منتظر نظراتتون هستم ؟! بوس بوس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مــآمــآنــے
20 اسفند 91 11:37
این کجاش شبیه به گل پسریه؟!


منم گذاشتم
بیا و ببین


ای وای من ببین چه نی نی داری
دیدم خیلی باحال بود
سیب سرخ کوچولو
20 اسفند 91 14:59
سلام راضیه جونم.وای اینقدر هیجان برانگیز بود که نگوووووووووووووووووووخیلی جابناک بود .دست گلت درد نکنه.من و بابایی رفتیم سر زدیم عکسهامون رو دادیم نی نی شد یه چیزی در حد براد پیت.ایمیلت رو بده برات بفرستم عکسش رو


سلام قربونت برم
دیدی چه باحالا بود مامان وروجک کوچولو هم داده برو ببین بامزه است
ایمیلم و برات گذاشتم تو خصوصی
سیب سرخ کوچولو
20 اسفند 91 15:02
محمد کیان جونم خیلیییییییییییییییییی خوشملتره.خدا حفظش کنه عزیزم.


مرسی عزیزدلم
عمه الی :)
20 اسفند 91 23:29
واااااای کیان خودمون خیلی خیلی خوشگل تره چشما، ابروها و دماغ کیان خیلی با این نی نی فرق میکنه، قربونش برم تکه اما کلا کار جالبی بود آجی جوون


آره قربونش برم برنامه باحالی بود عزیزم
مامان ماهان
21 اسفند 91 0:05
خدارو شکر که خدا فتوشاپش از همه بهتره و بچه هارو به زیباترین شکل به وجود میاره. این پسر ما لنگه نداره از خوشگلی و آقایی


آره والا !!! مرسی از مهربونیت منیر جونم ماهان جونم و ببوس عزیزم
مامان دانیال
21 اسفند 91 9:15
اااااااااااااااااااااااای خدا دلم میخواد جیغ بزنم این کجاش شبیه عسل خالسماشالا کیانی نفسه خدا حفظش کنه معلوم شد این سایته الکیه وااااااااالاخدا به داد ما برسه اگه ما بفرستیم معلوم نیست دانیالی چه شکلی میشه


الهی قربون خودت و دانیال جونم برم آره دیدی خواهر چی ساخت ازمن و شوشوم ولی سایت بامزه ای بود تو هم برو بفرست یکم می خندی
معلومه که دانیال جونم خیلی خوشگلتره از همین الان شرط می بندم
بوس واسه خودت بوس واسه دانیال جیگر
سارا مامانی شیدا
21 اسفند 91 10:58
کیان جونم خیلی خوشگلتر و مردونه تره عزیزم ولی خیلی کار جالبیه با اجازت اگه اشکالی نداره منم این کارو میکنم و تو وبم میذارم بعدا بیا ببین خوشحال میشم


حتما عزیزم این کارو بکن خیلی بامزه است میایم ببینم چه شکلی میشه
مرسی میایم سر می زنی سارا جونم
ویدا
23 اسفند 91 12:59
سلام مامانی خوش ذوق و مهربون کیان کوچولو خیلی ممنون وسپاس گزارم از این که به فکر پسرم یاسین بودین اما خودم تو فکرش بودم ودارم انجامش میدم اما از شما مامانی خوب کیان کمال سپاس تشکر و دارم
از طرف من کیان رو ببوسید


سلام عزیزم مبارکش باشه باشه عزیزم اما اگه بازم کمکی در این زمینه از دستم بر می اومد بگو برات انجام بدم شمام یاسین گل و ببوس از طرف من عزیزم