عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

باغ گیلاس

1392/2/22 1:51
3,795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یکی یدونه ی خودم ، محمد کیان خان نیشخند

صد تا سلام هم به دوستای گلم قلب از اونجایی که این فصل بسیار مسافرت و گردش می طلبه ، ما هم سعی می کنیم استفاده کنیم و بریم دَ دَ ر نیشخند

این بار هم روز جمعه همراه با عمه الی و مادر و امیر و عمو حسین رفتیم باغ مادراینا همون که سیزده به در هم رفته بودیم و عکس هاش و گذاشته بودم از خود راضی

جای همه اونایی که نبودن خیلی خیلی خالی ، دفعه قبل که رفته بودیم همه درختا پر از شکوفه بود و این دفعه درخت های گیلاس به بار نشسته بودن تشویق جای همه خالی واسه دیدن و لذت بردن از این همه زیبایی لبخند حالا یه تعدادی از عکسامون و می ذارم که شمام شریک باشید تو مناظر نیشخند

 

 

 باغ گیلاس

 

بقیه عکس ها درادامه مطالب مژه

اول عکسای توی مسیر رفتن که واقعا با شیطونی ها ت سرگرممون کرده بودی نفهمیدیم کی رسیدیم ماچ

باغ گیلاس

الهی قربونت برم که فکر کردی اتوبوس  سوار شدی ، خودت و وصل می کردی به دستگیره خنده

بعدم که شروع کردی به خوردن پشتی ِ صندلی و بازی با عینک مامان مشغول تلفن

باغ گیلاس

 

کیان 

باغ گیلاس

 

داخل باغم که رسیدیم شما بغل بابا بودیماچ

 

کیان و بابایی

الهی من فدای هر دوتاتون بشم که عشق منید قلب

بعدم رفتیم واسه حمله به درخت های گیلاس نیشخند

 البته قبل از حمله رفتیم عکسم گرفتیم چشمک عاشق این عکساتم کیان جونم قلب

 

باغ گیلاس

باغ گیلاس

باغ گلها

و این هم که مامان راضیه زحمت کش ، که اینقدر گیلاس چید خسته شد نیشخند

کیان و مامان راضیه

بعدهم با پدر عزیزت رفتید بالای نردبان و با داربست های درخت انگور شروع کردی به بارفیکس متفکر این که چقدر حرص خوردیم ما اون پایین بماند ، ولی عکسای باحالی شد ؛البته بابا گفته سانسورش کنم خجالت

ورزشکار

 

کیان

و می بینید که کیان هم از این هیجانات چقدر خوشش میاد هورا

دوتا عکس متفرقه هم ببین عینک

گل مامانی

 

کیان قل قله زن

 

بعدم رفتیم جای شما خالی ناهار خوشمزه کیان جونم از بس سر غذا خوشمزه چیز می خوردی عمه الی دلش نیومد ازت عکس نگیره زبان

 

کیان شکمو

الهی من قربون اون دهن پُرت برم عشقم قلب الهی فدای اون صورت کثیفت بشم عمرم قلب

اینم عکس موقع اومدن ، کیان بغل امیر جونم قلب

 

کیان و امیر

اینم آقا کیان در منزل با گیلاس های باغ و عروسک ِ هدیه باباش درحال خوردن نان نیشخند

کیان 

خلاصه که روز خیلی خوبی بود و بهمون خیلی خوش گذشت جای همه خالیییییییییییی ماچ

فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان دانیال
22 اردیبهشت 92 16:44
سلام به جیگرای خودم مامانی و کیانی وای چه عکسای خشگلی چه گیلاسای خمشزه ای منم میخوام مامان خانوم تو هم که فقط بلدی دهن مارو آآآآآآآآآاب بندازیقربونت برم کیااااااااااااااان جیگرتو بخورم من نازنازیه مناین بوسا هم واسه راضیه جون خشگلمو یه خسته نباشی به باباییه مهربون ایشالا همیشه سالم باشید


سلام به روی ماهت عزیزم وای ببخشیدبازم دهنتون آب افتاد وای وای نمی دونم چرا اینجوری میشه ایشالا بیای خونمون از خجالتت در بیام عزیزممممممممم + 1000 دیگه واسه شما مهربونای من
سیب سرخ کوچولو
22 اردیبهشت 92 22:39
وای الهییییییییییییییییییییییییییییییی.قربونت برم من خودم رسما شخصا عشق کوچولوی دوست داشتنی منمامانم اینقدر دوست داره محمد کیان رو که حد نداره.وقتی اینجا بود پیشم با اجازت عکسهای گل پسری رو دید کلی براش صلوات فرستاد که خدا حفظش کنهیعنی عاشق اون عکسشم که داره پشتی صندلی ماشین رو میخوره.

مرسی عزیزم ما هم دوستت داریم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه مامانتون لطف داشتن از طرف ما ازشون خیلی خیلی تشکر کن آره دیدی چه اون عکسش باحاله
زندایی ندا
22 اردیبهشت 92 23:26
باتشکر ازخانواده ی محمدی و عروس خانوم و آقای نوه


قربون شوما زندایی جون
سیب سرخ کوچولو
22 اردیبهشت 92 23:47
راضیه جون مهربونم.من خواهر ندارم ولی شما رو مثل خواهر بزرگتر خودم دوست دارم خیلیییییی.مطمین باش موقع زایمان محاله فراموشتون کنم و برای سلامتی و خوشبختی روز افزون شما و محمد کیان نازنینم دعا میکنم.اگه یهو بی خداحافظی رفتم منو ببخش خانمی چون نمیدونم کی دردم شروع میشهبرام خیلییی دعا کن راضیه جون


قربونت برم منم خواهر ندارم عزیزممممممممم شما هم مثل خواهرمی خدا می دونه که لحظه شماری می کنم واسه دیدن پسرت و دعا واسه زایمان راحت و بدون مشکلت عزیزم محتاج دعات هستیم ولی مطمئن باش یادت هستم هیمشه
مامان یاسین
23 اردیبهشت 92 10:03
سلام کیان کوچولو ماشالل واسه خودت مردی شدی خاله جون چه مامان مهربونی داری عزیزم اشتباه نکنم کیان کوچولو خیلی شباهت به مامانش داره همیشه لبت خندون شاد باشی

سلام خاله مهربون و دوست داشتنی ما آره خاله کیان شکل مامانش شده هوراهوراهورا
شمام شاد باشی همیشه ایشالا با یاسین جون ماهم
عمه الی :)
25 اردیبهشت 92 0:46
چقدر خوش گذشت با وروجک کوچولوموووون
جای همه دوستان خالی


واقعا جای همه خالی خیلی خوش گذشت بهمون کلی خندیدیم از دست کیان و باباش
خاله اعظم و نگار
25 اردیبهشت 92 7:46
سلام به روی ماه همتون مخصوصا دست و روی نشسته ی کیان دلمون براش یکذره شده از اون طرفهام نیومدیم که بیاییم ببینیمش
راضیه از این ددرها ما را هم ببر و دعوت کن انشالله جمعه ببینیمت اگر دوباره نخواهی بیایی


سلام به روی ماه خودتون و به چشمای سیاه نگار خانوم
جاتون خیلی خالی بود
ایشالا این هفته میایم خونه مامان جون
ایشالا قسمت بشه دردر با همم می ریم
سارا مامانی شیدا
25 اردیبهشت 92 11:47
همیشه به گردش دوست جونم معلومه به آقا کیان خوش گذشته حسابی لپاش گل انداخته عاشق اون عکس آخرم با اون گوشواره های گیلاست راستی راضیه جونم به جای ما هم حسابی گیلاس میخوردی


مرسی دوست جونم آره جاتون خالی خیلی بهمون خوش گذشت
جاتون خالی حسابی هم گیلاس خوردیم جای همه
مامان بهداد
26 اردیبهشت 92 1:49
سلام خاله . همیشه به گشت و گذار و گردش. شاد باشید و در پناه خدا.
خدایی خیلی ماهی ها خاله.
دوست دارم. هم خودت و هم پسرت و .


مرسی عزیزم
ایشالا شمام همیشه به شادی باشید قربونت برم
ما هم دوستت داریم یه عالمه
مــآمــآنــے
26 اردیبهشت 92 10:01
دلم گیلاس خواست
بابا فکر نکردی حامله اینجا رد بشه هوس کنه؟!


وای خدا من و بکشه به خدا اصلا پشیمون شدم دیگه !!!
ببخشـــــــــــــــــید
مامان ماهان
29 اردیبهشت 92 0:47
همیشه به گردش. ماشالا به این پسر. نوش جونت جای ما هم بخور


مرسی قربونت برم جای شما خیلی خالی
پانی(مامانه بهداد)
1 خرداد 92 23:56
خیلی خیلی عکساتون قشنگ شده راضیه جون. ایشالله همیشه به گردش و مسافرت با وروجک خوشمزه .

کیان جووووونم خیلی شبیه خودته مخصوصا چشم های خوشگلش.

منم عاشق غذا خوردن نینی ها هستم خیلی کیف کردم . نووووووش جونش باشه الهی گوشت بشه بچسبه به رووونش .






مرسی عزیزم

آره خیلی ها میگن کیان شبیه منه

ولی نمی دونم چرا یه روزایی و تو بعضی عکسا خیلی خیلی شبیه من میشه و بعضی روزا شبیه باباش

فکر کنم میخواد دوتامون رو راضی نگه داره

فاطمه دخترعمو ی مامان کیان
26 شهریور 92 19:11
همین جور دارم عکساش رو save میکنم هی قربونش می رم هم خودش هم مامانش خوشگلن البته منم خیلی خوشگلمااااااااا پس واسه همه نوه های مامان زری یه ماشاا... بگو عزیزم البته به جز نوه ی ها یپسر



قربونت برم الهیی فاطمه جونم
مرسی عزیزم
این که همه نوه های مامان زری خوشگلن که توش شکی نیست
نوه های پسری هم خوشگل بابا
البته دخترا خوشگل ترن