عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

باغ گل ها

1392/2/19 12:54
2,673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به پسر قند عسل خودم قلب ماچ

عزیزدلم چند روز پیش با عمه الی و عمه ناهید ومادر رفتیم باغ گل ها و خیلی به همون خوش گذشت جای دوستان خالی چشمک

اونجا خیلی عکسای خوشگلی ازت گرفتیم که یه چند تاییش و برات می ذارم که ببینی چه جیگری هستی تو قربونت برم من نیشخند

 

باغ گلها

بقیه عکس ها در ادامه مطلب نیشخند

کیان  همراه عمه ناهید  قلب

 

کیان و عمه ناهید

 

کیان و عمه الی قلب

 

کیان وعمه الی

کیان و مامان راضیه نیشخند

 

کیان و مامان

 

کیان و مامان

 

و اینم عکس های تکی کیان فسقلی من ماچ

 

باغ گلها

باغ گلها

 

تو این عکس کلاغ ها می خواستن بیان کیان وبخورن فکر کرده بودن خوراکی گذاشتیم تو چمن ها براشون متفکر

 

باغ گلها

باغ گلها

 

باغ گلها

 

باغ گلها

 

باغ گلها

 

الهی قربون اون نشستنت برم من عشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

باغ گلها

 

باغ گلها

 

باغ گلها

 

کیان در چاه آب

قربون اون خنده هات برم اینجا که رفته بودی کلی خوشت اومده بود و پشت سر هم قار قار میکردی خنده

 

باغ گلها

باغ گلها

باغ گلها

اینم گلچینی از عکس های باغ گلها که واسه اولین بار بردمت نیشخند جای همه خالی بود هوا بسیار عالی و محیط بسیار زیبا و پر از انرژی مثبت چشمک از بس بهمون خوش گذشت قرار شد یه بار دیگه بریم ولی سر حوصله ، این بار یکم عچله ای گردش کردیم نیشخند

فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زندایی ندا
19 اردیبهشت 92 23:50
الهی بگردم پسری رو.
زندایی جون دلم برات تنگیده امروز خیلی غصه خوردم اخه دایی اومده بود پسشت ولی منو نیاورده بود گل پسرمو ببینم.
زندایی بازم عکسات خیلی قشنگ بود خدا رو شکر بهت خوش گذشته.دوستتون دارم


سلام عزیزم ما هم خیلی دلمون تنگ شده بود یادش بخیر تعطیلات عید چقدر خوب بود همه اش با هم بودیم دایی هم اومد خونمون ولی نیومد که تو همون دم در دو دقیقه بود و رفت ما هم خیلی خیلی دوستت داریم
مامان دانیال
20 اردیبهشت 92 11:05
سلام سلام صدتا سلام به کیان جونم نفس جونم عزیز و نازه مهربونمدورت بگردم بلا فسقلیه ناقلاالهی همیشه گل باشی ولی عمرت مثل گل نباشه چشمم کف پات
و اما دوست جیگر خودم که مثل همیشه ناز و دوست داشتنیه دوستت دارم دوست خشملم
یه بوسم واسه عمه جونیای ناز کیانم
کیان
راضیه جونم
عمه ناهید جون
عمه الی جون


قربونت برم من دوست جونم همیشه اینقدر محبت داری بهمون عشقم
این بوسا از طرف من و کیان و عمه جونا
میترا
20 اردیبهشت 92 13:26
عزیزمید، چقدر عکسهای خوشگل و نازی شدن


قربون شوما عزیزممممممممممم
مامان ماهان
21 اردیبهشت 92 2:09
هوارتا برای این جیگر طلا. ماشالا ماشالا. دوستم از طرف من بخورش این پسرو


مرسی دوست جونم منیر جون دلمون تنگ شده بود برات

عمه الی :)
21 اردیبهشت 92 11:24
الهی قربونت برم شیطونک دوست داشتنی
خیلی اون روز خوش گذشت جیگرم
ایشالا بازم میریم فدات شم


مرسی عمه جونم دستت درد نکنه این عکسای خوشگلم ازم گرفتی عمه مهربونم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
21 اردیبهشت 92 12:58
سلام راضیه جون خوبی گلم
کیان جون خوبه الهی فداش شم من
مامانی تو رو خدا ببخشید نمیتونم بیام سر بزنم
اخه این وروجکا خیلی شیطون شدن و شلوغ واقعا خیلی خستم خیلی راضیه جون پیرم کردن
ببوس کیان جونمو عکساشونم خیلی قشنگ بود


سلام قربونت برم خدا قوت
عزیز دلمونی شما مریم خانوم با اون فرشته های دوست داشتنی عزیزم تا این زحمت ها رو نکشی که بهشت زیر پات نمیره فدات شم خدا نکنه خسته باشی ! کی خسته است ؟ دشـــــــــــــــمن
من کلی حسودی این فسقلی ها رو کردم که مامان به این جوونی و ماهی دارن
ایشالا بزرگ می شن جبران این همه زحمتت و می کنن ولی یادت نره عوضش لذتی که از دیدنشون می بری چند برابر ما هاست که یه قلو داریما
دوستون دارمممممممممممممممممممممممم

مامان ایمان
22 اردیبهشت 92 0:13
اى مهر دل فروز، در آسمان علم
وى یار مه جبین، یا باقرالعلوم
اى حجت خدا، ما را شفیع شو
در روز واپسین، یا باقرالعلوم
میلاد امام محمد باقر علیه السلام خجسته باد


مرسی عزیزم از محبت و توجه همیشگیت گلم
سیب سرخ کوچولو
22 اردیبهشت 92 23:51
ای جونم.فدای اون خنده هات بشم من الهی عزیز دل خالهالهی همیشه به گشت و گذار و شادی باشه زندگیت عزیز دلم.از خدا میخوام همیشه زیر سایه ی مامان راضیه ی ماه و بابایی محترم شاد و خوشبخت زندگی کنی فرشته کوچولوی دوست داشتنی من


قربونت برم من ما هم بهترین ها رو برات آرزو داریم عزیزم
ایشالا یه کاکل زری سالم و صالح و مهربون مثل مامان باباش به جمع شادتون اضافه میشه به زودی های زود و خوشبختیت و کامل می کنه عزیزم
مامان یاسین
23 اردیبهشت 92 10:07
چه خوشتیپ عزیز خاله


مرسی خاله مهربونم
سارا مامانی شیدا
25 اردیبهشت 92 11:50
وای خوش به حالت کیان جونم چقدر ددر میری عزیزم مامان راضیه اینجا کجاست خیلی قشنگه چه عکسایی گرفتی از این گل پسر




جای شما خالی بود عزیزم اینجا باغ گلهای اصفهان


مامان بهداد
26 اردیبهشت 92 1:44
سلام مامان راضیه . الهی چه پسر نازی و چه عکسای قشنگی. زنده باشه.
راستی چقدر خوشحال شدم که دیدمت اصلا یه تصور دیگه ازتون داشتم اما حالا که دیدمتون خیلی خوشحالم و همیشه توی یادم میمونید.

سلام به روی ماهت عزیزم
راستش و بگو ببینم چه تصویری داشتی ازم
مرسی از لطفتت خوشحالم که به یادم می مونی عزیزم