عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

روز مادر

1392/2/11 14:53
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خیلی ماهم که تو این چند ماه که این وبلاگ و راه اندازی کردم همیشه با نظرای خوب و با محبتشون مارو مورد لطف قرار دادن

روز مادر و روز زن رو به همتون تبریک میگم دوستای مهربونم قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

ببخشید که بصورت جداگانه به صفحاتتون سر نزدم و تبریک نگفتم یکم این روزا سرم شلوغ بوده اوه

همتون و دوست دارم ، دوست جونا ماچماچماچماچماچماچماچماچ

این اولین روز مادر من و خیلی از شماهاست نیشخند خیلی کیف داره کی بشه کیان بزرگ بشه و پول تو جیبی ها شو جمع کنه واسه ام کادو بخره خنده ای قربون پول تو جیبی هات برم من اصلا قربونت جیب هاتم برم جیگر جونم نیشخند یه همچین مامان بی توقعی هستم من زبان

در ضمن یه همچین مامان هنرمندی هم هستم نیشخند

ژله بستنی

جای همتون خالی ژله بستنی 7 رنگ خوشمزه

 

ژله بستنی

 

بازم روز زن و مادر و به خودم و به همه شما تبریک میگم عزیزای دلم قلب

 

اینم آقا کیان که خودش و زیر صندلی ها گیر میندازه و در آوردنش تبدیل میشه به یه پازل برام جوری که اصلا سر در نمیارم از کدوم راه خودش و می بره داخل صندلی که نمی شه آوردش بیرون متفکر مامان قربونت بره مسیریابیت حرف نداره خنده


کیان

http://atalmataltootooleh.com/130/


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه الی
11 اردیبهشت 92 12:38
عزیزم آجی هنرمندم
دومین سال مادر شدنت مبارک
ایشالا همیشه صحیح و سالم و شاد کنار هم با عشق زندگی کنید


مرسی خواهر مهربونم قدر تورو می دونم
مامان دانیال
11 اردیبهشت 92 15:22
سلام به دوست خشگل و شیطون بلای خودم بازم روزت مبارکقربونت برم خیلی بامزه نوشتی فدای کیان جونم بشم من که میخواد پول تو جیبیهاشو جمع کنهماااماااان من خیلی احساساتی شدم با این کلمه ای که نوشتی نمیدونم چرا اشکام بی اختیار داره میریزهراستی مااماان این به به خوشمزه رو خودت درست کردی دهنم آب افتاد به منم یاد بده


سلام به روی ماهت دوست مهربون با احساس من گریه نداره که قربونت برم می خوان برم برامون کادو بخرن فکر کن دانیال قلکش و بشکنه بره برات روسری بخره این دسرم خودم درست کردم درست کردنش راحته فقط یکم زمان می بره میام برات می نویسم تو خصوصی
مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 11:51

کم توقع بودنت منو کشته


چه خوشگل شده زله ه
به منم یاد میدی درست کنم؟!

و اینم بگم که روزت مبارک خانوم خانوما



مرسی قربونت روز شمام مبارک
بله به شمام یاد میدم
مرضیه وریحانه
12 اردیبهشت 92 14:08
قیافه اش خیلی خوشگله ایشالا مزشم خوب بوده باشهاما اینجوری قبول نیستدستور تهیشو درگوشی بهمون بگوراستی کیانم دوتا بوس محکم بکن


مرسی عزیزم جای شمام خالی
ایشالا دیدمت حتما یادت میدم عزیزم
مامان ماهان
12 اردیبهشت 92 16:24
روز مادر بر شما مبارک. چشم به هم بزنیم بزرگ میشن. دستد درد نکنه مادر هنرمند خیلی خوشمزه بود. ممنون
زندایی ندا
13 اردیبهشت 92 9:26
سلام عزیزم هم روزت مبارک هم سالگرد عقدت.انشاا... همیشه شاد و سلامت باشید کنار شوشو و جوجو.
اجی لطفا این عکسای خوشمزه رو هم نذار یا اگه گذاشتی به ما هم بده.


سلام قربون شکلت برم مرسی عزیزم دیدی که چقدر شادمانی کردیم من و شوشو خونه مامان جون
ببخشید آجی نبودی بهتون بدم ایشالا یکی درست می کنم برات
مامان ایمان
13 اردیبهشت 92 18:58
سلام به خواهر هنرمندمممممممممم خوبی عزیزم چه بستنی درست کردی ادم دلش نمیاد بخوره از بس نازهههههههههههه
اون وروجک زیر میز چیکار میکنه عزیز خاله الهی من قربونش برممممممممم حسابی دیگه شیطون شده


سلام عزیزدلم
مرسی دوست خوبم آره دیگه کیان شیطون شده بیاو ببین از درو دیوار بالا میره
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
14 اردیبهشت 92 1:28
سلام راضیه جونم خوبی گلم؟
کیان جونم خوبه الهی فداش بشم
مامانی چه ژله قشنگی دهنم اب افتاد
وای فدات بشم من کیان جونم موش بخورتت ناناز من خیلی دوست دارم مهربونم
راضیه جون دوست دارم


سلام عزیزم ما خوبیم خداروشکر شما چطوری؟ فرشته کوچولوهات چطورن؟ گازگازشون کن از طرف من
ببخشید این عکس ژله رو گذاشتم پشیمون شدم خیلی ها دلشون خواست منم که پیشتون نیستم که براتون درست کنم
ایشالا اومدید اصفهان قدم رنجه کنید خونمون تا درست کنم براتون
منم عاشقتونممممممممممممممم
مامان یاسین
14 اردیبهشت 92 21:44
سلام دوست خوبم کیان کوچولو چطوره از طرف من ببوسش در ضمن اگه امکان داره طرز تهیه ژله رو بنویسیدممنونم
میترا
16 اردیبهشت 92 11:18
با تاخیر چند روزه روزت خیلی مبارک دوست جونم


مرسی عزیزم
سیب سرخ کوچولو
22 اردیبهشت 92 23:55
دست و پنجه ی خواهر هنرمند خودم درد نکنه خداییش من مات و مبهوت شده بودم چند دقیقه چقدر نازه این ژله بستنی.دهنم آب افتاد شدید.راستی من فعلا شطرنجی هستم.یعنی الان که دارم مینویسم برات صورتم رو شطرنجی کردن.میپرسی چرا؟؟؟؟وای من ؟اخر همه روز زن و مادر رو دارم تبریک میگم با یه دنیا شرمندگی و خجالت روزت مبارک دوست خوبم.الهی همیشه سایه ت بالا سر محمد کیان جون باشه


قربونت برم من ببخشید که دلت از این ژله ها خواست ایشالا افتخار می دی میای خونمون برات درست می کنم
عزیزم شطرنجی شدن نداره که! تازه یه مدت ازش گذشته اون موقع همه تبریک گفتن تو که الان بگی تازگی داره مرسی عزیزم روز تو هم مبارک باشه عزیزدلم