عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

بعضی از عکس های عید

1392/2/8 14:11
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

کیان جونم سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت نیشخند الهی قربونت برم که اینقدر بلا شدی و تند تند چهار دست و پا می ری و منم به دنبالت لبخند

قربونت برم امروز می خوام بعد از یک ماه تاخیر بعضی از عکسای عیدت و بگذارم برات 

اول اینکه سال تحویل امسال خونه مامان جان اینا بودیم ولی شما خواب بودی سر سال تحویل و نشد ازت عکس بگیریم بعدشم که رفتی تو سفره هفت سین مامان جان و همه چیزو ریختی به هم و سبزه ها رو نابود کردی که به دلیل وخامت اوضاع یادمون رفت از اون صحنه ها عکس بگیریم ناراحت البته می دونم که صحنه های مهیج تری از شما خواهیم دید و واسه عکس گرفتن دیر نیست نیشخند خلاصه که بعد رفتیم خونه مادر اینا و اونجا یه سری عکس داری که برات می ذارم بقیه هم مربوط به روز 13 بدره 

امیدوارم خوشت بیاد قربون اون شکل ماهت برم قند عسلم 

عید

هرروزی که رفتیم خونه مادر اینا تو با شکلات ها سر گرم می شدی قربونت برم نمی تونی که بخوری فقط با هاشون بازی می کردی ماچ

شکلات

 

این آقا پسرای خوبم پسر عمه هات هستن آرمین و امیر که خیلی دوستت دارن و تو هم خیلی دوستشون داری منم که عاشقشونم قلب

آرمین و کیان و امیر

 

اینم من و شما تو خونه مادر نیشخند

 

کیان و مامانش

اینم شما و بابای مهربونت ماچ دلمون خیلی براش تنگ میشه وقتی عکساش  و می بینیم بیشتر گریه خدایا یه کاری کن شوشویی پیشمون باشه ماچ

کیان و باباعبد

این عکس ها هم خیلی هنری انداخته شده تو روز 13 بدر خنده

کیان و بابا

دقت بفرمایید چقدر واسه باباش ذوق می کنه ! و حالا من ...

کیان و مامان

اصلا به من نگاه نمی کنه داره دنبال باباش می گرده عصبانی

بیچاره کیان

اینم آتیشی که شب بابایی درست کرد و دورش نشستیم نیشخند

 

آتش

دوتا عکس هنری دیگه هم هست نیشخند

تفکر

به کجا چنین شتابان؟

بله این هم از آثار هنری بود که روز 13 فروردین خلق شد در باغ مادر اینا تشویق

خب یه خبر دیگه هم هست روز 14 فروردین عمو حسین برات یه نهال کوچولوی گردو کاشت که مثل خودت فسقلی بود 

نمی دونم به قول معروف درختت گرفته یا نه ؟ ایشالا که گرفته و به زودی از گردوهاش می خوریم خوشمزه ولی ناقلا الان دوتا درخت داری یه پرتقال و یه گردو تشویق فکر کنم تا بیای بزرگ بشی یه باغی واسه خودت داشته باشی نیشخند

حالا عکس مراحل کاشت نهال گردو رو برات میذارم به عنوان عکسای آخری 

درخت گردو

درخت گردو

درخت گردو

عمو حسین جون دستت درد نکنه که اینقدر مهربونی قلب

ببخشید گل پسرم که یکم دیر شد عکسای عیدت زبان دوستت دارم می دونی که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان دانیال
7 اردیبهشت 92 14:37
سلام به دوست ماه و خشمل خودم قربونت برم شیطون بلای مهربونو امااااااااا کیانم که مثل همیشه دلبری میکنه و بلاخره منو دیوونه میکنه واااااااالا دورت بگردم چه خنده نازی واسه باباییه مهربون کردی من موندم بابایی ها چکار میکنن که این فسقلی ها اینقد عاشقشوننو در آخر:ایشالا همیشه سالم و شاد و خوش و خرم باشید و خدا هر سه تاتونو+خانواده های مهربونتون رو در پناه خودش حفظ کنهمیبوسمت دوست گلم


سلام به روی ماهت عزیزدلم قربونت برم که اینقدر طبع شعر داری عزیزم و هر بار یه شعری می سرایی
آره خواهر منم سر از کار این بابایی ها در نمی یارم
منم برات بهترین ها رو آرزو دارم عشقم
دوستون دارم دانیال و ببوس عزیزم اینم واسه خودت
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 12:26
سلام راضیه جونم خوبی قربونت برم من عزیز دلم الهی فدات شم چه قدر شما نازی خیلی بانمکی محمد کیان جونم خدا حفظش کنه عکسای عیدتم خیلی قشنگ بود اون عکسی که مامان بابایی بوست میکنه لبات زده بیرون کاش بودم یه گاز میگرفتم از اون لپ قشنگت میبوسمتون


سلام قربونت برم
مرسی از محبتت خودت که بیشتر نازی دختر به این مامانی و خوشگلی آره این عکسش خیلی باحاله اینقدر کیف داد لهش کردیم که نگو
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 15:45
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.
زن بودن کار مشکلی است
مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان به نظر برسی!
و مثل یک خانم مسن فکر کنی!
ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی...
پیشاپیش روزت مبارک مامانی


قربونت برم دوست جونم روز تو هم مبارک عزیزم
زندایی ندا
8 اردیبهشت 92 21:58
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به اون روی تپلت قربونت برم.دلم واست یه ذره شده ولی هنوز سرما خوردگیم بعد از دو هفته خوب نشده.
خدارو شکر لااقل این سایتت هست دل مارو شاد کنه.
خیلی عکسات قشنگ شده ولی نه به اندازه خودتاااااااااااااااااااااااااا
قربونت برم بای


سلام زندایی جونم دلمون برات تنگ شده
پانی(مامانه بهداد)
9 اردیبهشت 92 0:35
عزیزکم گل پسر زرنگ و شیرین مبارک باشه چهار دست و پا رفتنت خاله جووووون.
راضیه جون هزار ماشالله کیان جووونم خوشگلی و سفید مفیدیشو و چشم و ابروی نازش معلومه خیلی به خودت شبیهه.
خدا نگهداره همسر عزیزت رو برات که واقعا نعمتی هستن این پدرهای مهربان.
ایشالله همیشه لباتون خندون و دلاتون شاااااااااااااااااااادِ شااااااااااااد


مرسی پانی جونم آره خیلی ها میگن به خودم رفته
وقتی به دنیا اومده بود بیشتر شکل باباش بود وللی بعد تغییر کرد
لبای شمام پر از خنده باشه عسل بانو
سارا مامانی شیدا
9 اردیبهشت 92 11:46
عکسات خیلی خوشگلن کیان جون آفرین به مامان و بابای هنرمندت ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ دوستم آپم بهم سر بزن
سیب سرخ کوچولو
9 اردیبهشت 92 21:17
سلام راضیه جوننننننننننننننننم.خوبی عزیزم.محمد کیان جون خوبه؟؟؟؟فداش بشم دلم براش یه ذره شده بود بخدامن مرتب تب میکنم و سرما میخورم واسه همین دیر سر میزنم عزیزم.برام روی ماه محمد کیان جون رو ببوس


سلام عزیزم خدا بدنده قربونت برم چرا مریض میشی آخه ؟! ما هم دلمون برات تنگ شده تورو خدا مراقب خودت و نی نی نازمون باش
ایشالا زودی خوب بشی عزیزم
خاله سوسکه
10 اردیبهشت 92 8:49
سلام مامان محمد کیان جون چه نی نی نازی داری من بچه ها رو خیلی دوست دارم نه که اجاقم کور باشه نه (آخه همه اینجوری میگند)کیان عزیز الهی زنده باشه زیر سایه حضرت حق اهان راستی با اجازه لینک شدید بهم سربزنید ونظر بذارید روزت هم مبارک عزیزم
سارا مامانی شیدا
10 اردیبهشت 92 9:21
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان روزت مبارک.


مرسی عزیزم روز شمام مبارک



مــآمــآنــے
10 اردیبهشت 92 10:31
قربون اون خنده هات بشه خاله راستی لباس سبز به فسقلی میاد انشالله بابایی هم زودی میاد دوری خیلی سخته
مامان ایمان
10 اردیبهشت 92 11:09
آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك. متن روز مادر وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی
روز زن مبارکککککککککک


مرسی عزیزم روز شمام مبارک
مامان دانیال
11 اردیبهشت 92 10:05
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر استروزت مبارک دوست مهربانم


قربون محبتت روز شمام مبارک عزیزم
عمه الی
11 اردیبهشت 92 12:41
آجیییی جوووونم خیلی عکسای قشنگین عکاسش خووووب عکس گرفته ایشالا همیشه شاد باشید عزیزای من
دوستتون دارم


بله عمه خانوم جونم عکاسش حرفه ای بوده ما شادی و در کنار شما می خوایم ایشالا دور هم باشیم همیشه و شاد و سلامت
ماهم دوستت دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
مامان ماهان
12 اردیبهشت 92 16:21
جیگرتو برم که اینقدر خوش عکسی. دوست دارم خوشگل پسر.