عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

8 ماهگی

1392/3/1 13:42
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک کوچولو موچولوی من ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

روزها پشت سر هم گذشت و شما 8 ماهگی و در حالی به پایان رسوندی و وارد 9 ماهگی شدی که واسه دومین بار مریض بودی ناراحت سرما خوردی و مامانم مریض کردی و بعدم بابایی مریض شد متفکر واسه همین رفتیم خونه مامان جان که ازمون مواظبت کنه نیشخند دستش درد نکنه مامان جان خیلی زحمت کشید این چند روز ماچ مادر شوهر مهربونمم یه سوپ خوشمزه پخت و برام فرستاد خونه مامانم که جای همه خالی بود حسابی قلبماچ 

خلاصه که با تاخیر ورودت به 9 ماهگی رو تبریک می گم شیطونک من قلب

قربونت بره مامان ، خدا رو شکر الان خیلی بهتری و از علائم سرماخوردگی فقط آبریزش بینی داری که اونم ایشالا زودی خوب می شی عشقم 

من و بابایی همچنان مریضیم و سرفه می کنیم چشمک اشکال نداره ولی همین که تو خوبی ما راضی ایم نیشخند

توی این ماه یادگرفتی بدون هیچ کمکی بشینی و الان خیلی راحت و بدون کمک دستت و میگیری به وسایل خونه و دیوار  و درو ... و می ایستی تشویق حروف ت - ن - م رو پشت سر هم تکرار می کنی مثلا تتتتتتتتت تتتتتتتتت خنده 

یه آوازی هم می خونی که بلدنیستم بنویسمش ترکیبی از انواع حروفه نیشخند سرعت 4 دست و پا رفتنتم که کم کم می خواد به سرعت نور برسه قهقهه هنوز همون دوتا دندون و داری و از دندون جدید خبری نیست

عاشق غذا هایی هستی که ما می خوریم و غذای خودت و خیلی دوست نداری البته پسر خوبی هستی می خوری ولی بدون میل و رغبت ولی واسه غذای ما خدا می دونه چیکار می کنی نیشخند

یه کلاه جدید و بلوز شرت جدیدم برات خریدم که برات به عنوان عکسای 8 ماهگی می ذارم برات ولی مال قبل مریض شدنت بودن ماچ


قلب هشت ماهگیت مبارک زندگی ِ من قلب 

 

قربونت برم برو ادامه عکسات و ببین ماچ

کیان

 

کیان

 

کیان

 

کیان

 

کیان

 

الهی مامان دورت برگرده با اون خنده هات، قربون اون دو تا دندونت برم من 

این روزا دیگه هیچ وقت تکرار نمی شه ! هیچ موقعی دیگه نیست که دوتا دندون داشته باشی و اینقدر بانمک بشی ! عاشقتم لحظه به لحظه و هر روز عاشق ترم 

دوستت دارم کیان جون !خیلی خیلی دوستت دارم و از خدا ممنون به خاطر اینکه تورو بهم داد و زندگیم و رنگی کرد قلب

با داشتن بابایی زندگیم عاشقانه بود ولی با اومدن تو این زندگی عاشقانه کامل شد ماچ 

تو ثمره عشقمی واسه همین عاشقانه دوستت دارم نیشخند عجب عشقولی نوشتم این دفعه دستم درد نکنه خنده خیلی احساساتم قلمبه شده بود خنده

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان دانیال
1 خرداد 92 16:01
سلام سلام صدتا سلام دورت بگردم من کیان(دوباره یه بیت شعررر سرودم) هشت ماهگیت مبارک خشگل من الهی 100ساله شی نه 120ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشیالهی فدات بشم دلمو بردی لباسات مبارکت باشه نفسم خیلی بهت میانراضیه جونم قسمت آخر رو خیلی قشنگ و با احساس نوشتیایشالا همیشه شاد و شنگول باشینبوووووووووووووووووس

سلام به روی ماهت
آره والا دوستم واسه خودت شاعری هستی یا هر بار با خودم میگم این بار که پیام بذاره چه شعری میگه قربونت برم اینقدر با استعدادی دوستم
ما هم برات بهترین ها رو آرزو داریم عزیزم

مامان دانیال
1 خرداد 92 16:03
قربون اون قیافت برم خندونک همه عسکات خشمل شدن مخصوصا عکس 4دلم میخواد گازت بگیرم ببینم بازم اینجوری میخندی


مرسی خاله جون ما خیلی دلمون می خواد ببینیمتون
ایشالا زودی یه برنامه ای جور بشه بیای پیشمون
حامی
1 خرداد 92 20:32
خداروشکر که محمدکیان جان مادر به این خوبی داره...خدارو شکر که سایه ی پدرو مادر مهربونش بالا ی سرشه....راست گفتید...هیچوقت دیگه این لحظه ها تکرار نمیشه...هیچوقت....


ممنون از لطفت بابایی...
مرسی که بهمون سر زدی خیلی خوشحالمون کردی...
حامی هم بایدبه داشتن شما افتخار کنه...
آره بابایی چقدر این لحظه های تکرار نشدنی زود میگذره!!!
عمه الی :)
1 خرداد 92 22:25
واااااااااااای خداااا چقدر دلم براش تنگ شده :'( الهی فداش بشم ماشالا هر روز خوشگلتر و شیطونتر از دیروز
هشت ماهگیت هم مبارک جیگررررم ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی عزیزدلم

ما هم دلمون تنگ شده برات عمه الی

پانی(مامانه بهداد)
1 خرداد 92 23:47
جوووووووووووونم قربون خنده های شیرینت گل پسر.
مامان جونت هم که با عشقولانه هاش ترکونده.
عزیزم صدقه یادت نره.
ایشالله زود زود خوب بشین و شاد و سرحال از روزهای 9 ماهگی قند عسل لذت ببرین.
میبوسم کپلچه ی خوشمزه امو.


دیدی پانی جونم چه عشقولی بازی در آوردم
ممنون عزیزم که زود زود میای پیشمون
میترا
2 خرداد 92 8:20
ای جانم دندوناشو موش بخوردت جیگر


قربون شوما عزیزم
مرسی میترا جونم که زود زود بهمون سر میزنی
دلمون برات تنگ شده
یه موقع که میای خونه خواهرت بهمون سر بزن خوب
مامان ایمان
2 خرداد 92 22:32
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی
روز پدر مبارک


چه مطلب زیبایی
مرسی عزیزم
به همسرت عزیزت تبریک بگو از طرف ما
مامان ایمان
2 خرداد 92 22:34
عزیزم هشت ماهگیت مبارکککککککککککککک


ممنـــــــــــــــــــون
مامان ماهان
3 خرداد 92 23:30
سلام راضیه جون ایشالا حالون بهتر شده باشه. ماشالا ماشالا ماشالا به این جیگر خاله که دلمو آب کرد. ایشالا عزیزم همیشه خندون باشی و سلامت. قربونت برم که هرچی بپوشی بهت میاد.


سلام عزیزم مرسی منیر جون
خدارو شکر خوبیم قربونت برم
میترا
4 خرداد 92 8:41
حتما عزیزم ، منم خیلی خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده
سیب سرخ کوچولو
4 خرداد 92 18:47
سلام فرشته ی خالهفدای اون خنده هات بشم خودم شخصا و رسماسیب کوچولو شما رو دید اینقدر داره وول میخوره که زودی بیاد باهات بازی کنه فرشته ی خاله،هشت ماهگیت مبارک گلم.البته الان که دارم برات مینویسم هشت ماه و سه روزته.الهی هشتاد سالگیت رو جشن بگیریم بعدشم 180سالگیت عزیز دل خاله زودی خوب شو.انشاالله مامان و بابا هم زود خوب بشن و همیشه سه تایی سالم و تندرست باشید
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
5 خرداد 92 17:04
سلام راضیه جون خوبی گلم کیان جون خوبه گلم 8 ماهگیت مبارک باشه الهی فدات شم دست گلت درد نکنه بابت گل برای بابایی عکسها هم خیلی عالی مثل همیشه دوستون دارم راستی اپ شدم بیا
سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 13:41
دوست جونم امیدوارم هر سه تاتون زود زود خوب بشید و سرحال و خندان باشید
کیان جونم 8 ماهگی مبارک


مرسی عزیزم
فرزانه(مامان امیرعلی )
13 خرداد 92 12:25
ماشاله چه خوش خنده س این پسمل هزار ماشاله قربونت برم خاله

مرسی فرزانه جونم
نگار
21 خرداد 92 20:52
سلام کیان پسر قشنگم راستی تو هشت ماهته یا نه ماه؟ معلومه تو دیگه داری نه ماهه میشی پسر با نمکم راستی راضیه و اقا عبدلله حالشون خوبه؟پسر قشنگمممممممممممم

سلام نگار جونم مهربونم درست گفتی من دیگه نه ماه و دارم تموم می کنم و وارد ده ماهگی میشم
مامان راضیه و بابا عبدم خوبن دلشون برات تنگ شده
زودی بیا خونمون