عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

روز پدر

1392/3/2 23:17
784 بازدید
اشتراک گذاری

کیان جونم سلام ماچ قربونت برم که با حضورت اسم زیبای مادر و پدر و به من و شوشوییم هدیه دادی ماچ

امسال اولین سالی ست که شوشوی بنده پدر بودن و تجربه میکنه و کلی هم ذوق می کنه نیشخند آخه سال گذشته که من باردار بودم خیلی حس پدر بودن نمی کرد متفکر خب حقم داشت اونقدر که من وجود کیان و درون خودم احساس می کردم اون متوجه حضورش نمی شد ، ولی با به دنیا اومدن کیان همه چیز عوض شد اینقدر عاشقانه کیان و دوست داره که من بعضی وقتا ( راستش و بخواین اکثر اوقات ) حسودیم میشه گریه

 

خلاصه ما کلی برنامه ریزی کرده بودیم که چیکار کنیم امسال آقای پدر و شاد کنیم که دیدیم خودش رفته واسه خودش از طرف ما لباس خریده تعجبخنده البته من هم تصمیم داشتم لباس بخرم و اینجوری که شد خوشحال شدم چون چیزی خریده که دوست داشته 

ما هم مجبوریم خشکه حساب کنیم باهاش قهقهه

ولی اون لباسا کادوی من به عنوان هدیه روز مرد بود و از طرف کیان جون هم یه دسته گل واسه بابایی هورا

اینم شاهزاده کوچولوی من با هدیه اش که می خواد به باباش تقدیم کنه قلب

روز پدر

 

اگه شد بعدا از لباسای خریداری شده توسط خود آقای پدر هم عکس می ذارم نیشخند

خلاصه که عبد جونم شوشوی مهربونم روز پدر و مرد و بهت تبریک می گیم  ماچ

و خیلی خیلی دوستت داریم و خدا رو به خاطر داشتنت و در کنارمون بودنت شکر می کنیم 

 

ماچ روزت مبارک عشقم  ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه الی :)
2 خرداد 92 23:53
به به چه پدری خودش میدونه چکار باید بکنه
واااااای وروجک رو ببین، خودت گلی عزیزدلم، جا داداشم بودم یه جا میخوردمش با این چشماش
داداش گلم دومین روز پدرت مبارک
عیدتون مبارک عزیزای من
ایشالا سالیان سال سالم و شاد کنار هم زندگی کنید آجی جوووونم، دوستون دارم


مرسی آجی جونم ایشالا در کنار شما و با شما باشیم همیشه
مامان دانیال
3 خرداد 92 1:07
سلام دوست نازم روز پدر رو به شوشوییه مهربون و محترمتون تبریک میگم ایشالا همیشه سالم باشن و سایشون بالای سر شماو کیان نازم باشه الهی قربون کیان برم با این هدیه قشنگش میبوسمت نفس خاله


سلام به روی ماهت عزیزم شما هم به همسر گرامی تبریک بگو از طرف ما و بگو مراقب دوست جون ما باشه ها
زندایی ندا
3 خرداد 92 11:02
روز مرد و عید رو هم به مرد فردا(کیان) و هم به مرد و بابایه امروز(بابا عبد) تبریک میگم.


قربون تو زن دایی مهربون
مامان ایمان
4 خرداد 92 0:23
قربونت برم کیان کوچولو با اون دسته گلت خودت که گلی خوش به حال بابات که همچین پسری دارهههههههه برا باباش گل گرفته


مرسی خاله مهربونم
میترا
4 خرداد 92 8:43
منم تبریککی بشه کیان جون خودش بابا بشه مامان بزرگ راضیه


راست میگی ها من مامان بزرگ بشم خیلی حال میده
سیب سرخ کوچولو
4 خرداد 92 13:48
سلام راضیه جونمممممممممممم.من الان شطرنجی هسماین ویروس ما اونجا هم رسید؟؟؟عزیزمممممممم.الهی هرچه زودتر خوب بشید.خیلــــــــــــــــــــی سخته سرماخوردگی تو بهار و تابستون چون هوا هم گرمه آدم یه جورایی بیشتر اذییت میشه به نظرم.الهی زودتر خوب بشید عزیزم.روز پدر بر همسری محترم که اولین ساله پدر شدنشون هست(بعد از تولد کیان جون) مبارکروز مرد بر مرد کوچولوی خونه کیان جون هم مبارک
سیب سرخ کوچولو
4 خرداد 92 13:49
عشق خاله تو خودت گلی عمرت مثل گل نباشه الهی عزیزمممممممممممممفدات بشم من الهی
مامان یاسین
4 خرداد 92 15:45
سلام خدا رو شکر که کیان حالش بهتر شده مراقبش باش
حامی
6 خرداد 92 14:16
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...


ممنونم
سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 13:38
آفرین کیان جونم خدا سایه پدر و مادر مهربونت رو بالای سرت نگه داره عزیزم
راضیه جونم امیدوارم پدر شدن کیان جونو بهش تبریک بگی و براش هدیه بخری


ایشالا وای دلم آب شد به خدا این و گفتی
ایشلا مامان شدن شیدا جون
پانی(مامانه بهداد)
21 خرداد 92 0:18
قربون ِ قد و بالات خاله جون .
خودت یه دسته گلی جیگر طلا.
خوش به حاله بابا جونت که پسر به این مهربونی و همسره به این گلی و فهمیدگی داره.
انشالله که دست حضرت علی (ع) همیشه رو شونه های بابای مهربونت و سایه لطفشون همراه جمع گرم و زیبای سه نفرتون باشه.
انشالله لباس ها رو هم به شادی و سلامتی بپوشن .
میبوسمت قند ِ عسلم


مرسی خاله مهربونم ممنون به خاطر دعای به این قشنگیت