عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

تولد مامان راضیه

1392/3/8 20:29
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم و سلام به کیان پسر خوبم ماچ

7 خرداد تولد من بود و 29 سالگی و تموم کردم و وارد سی امین سال زندگیم شدم تعجب چقدر روزا زود میگذره ........

خلاصه که این تولد اولین تولدی بود که تو هم کنارم بودی ! البته سال قبل تو دلم بودی ولی این بار فرق میکرده قلب خیلی برنامه ها داشتم و خیلی کارا کرده بودم 

دختر عمه های خوبم (صدیق،سوده،مژده و زهرا ) مهمونم بودن واسه ناهار ، مامانمم زحمت کشیده بود کیک پخته بود که واسه عصر تولد بازی کنیم قرار بود بابایی هم عصری از تهران برسه و جشنمون و تکمیل کنه ولی یه اتفاقی افتاد ناراحت

الهیی من بمیرم صبح که بغلم بودی یه دفعه ای سرت و برگردوندی و انگشتم خورد توی چشمت ناراحت اولش فکر نمی کردم چیزی شده باشه ولی خیلی نا آرومی کردی 

خیلی خیلی گریه کردی منم مهمون داشتم نمی دونستم باید چیکار کنم ! تو گریه من گریه تو گریه من گریه گریه

بعدم ناهار خورده و نخورده مهمونا رفتن و من دیدم شما آروم نمیشی با زهرا بردمت دکتر! خدا رو شکر گفت چیز خاصی نیست و مشکلی پیش نیومده ولی چون یه کم ناخونم بلند بوده یکم درد داری تا چند روز ... بعدم یه قطره برات نوشت که تا ریختم برات آروم گرفتی و انگار نه انگار 

خدا رو شکر که به خیر گذشت الهیی بشکنه دستم مامانی ناراحت امروزم باز دکتر گفته بود صبح ببرمت چک کنه که خدا رو شکر گفت موردی نیست ولی قطره وتا دوروز دیگه بریزم برات ماچ

خلاصه که اینم از تولد من .....

باباعبدبیچاره هم با کلی ذوق و شوق اومد با کادو و گل ولی من انقدر حالم گرفته بود که نگو بعدم عمه الی اینا اومدن دستشون درد نکنه اونام خیلی زحمت کشیده بودن و کادو برام گرفته بودن ولی از اونام نتونستم خوب پذیرایی کنم چون حالم خوب نبود اصلا

این بدترین تولد عمرم بود ناراحت بازم خدا رو شکر که بخیر گذشت 

خدایا خودت بچه هامون و حفظ کن ما در مقابل اراده تو هیچی نیستیم 

مرسی از همه دوستای گلم به خاطر تبریکشون ایشالا دعا کنید تولد سال دیگه تلافی این تولدم بشه لبخند و خواهشا مامانای گل ناخن هاتون و از ته کوتاه کنید چون من خیلی خیلی ناخنم کوتاه بود ولی بازم مشکل ایجاد کرد ناراحت

در ادامه مطلب عکس کادو ها و کیان کوچولو رو ببینید ماچ

اینم کیان کوچولو که چشمش قرمزه و حوصله نداره ماچ الهیی بمیرم خیلی گریه کرد پسرم

مامانی ببخشید به خدا نمی خواستم اینجوری بشه توروخدا ببخشید به خاطر بی توجهیم گریه

 

کیان

 

اینم کادوی شوشوی عزیزم که با همه خستگیش از تهران خودش و رسونده بود و ظهر گرما راه افتاده بود که خودش و واسه تولدم برسونه ماچ عاشقتم عبد جونم قلب

دوستت دارم همسر عزیزم ممنون به خاطر همه چیز قلبماچ

 

کادو

یه شاخه گل فوق العاده زیبا هم بود که چون فرصت نکردم همون موقع عکس بگیرم یکم پژمرده شد گذاشتم خشک بشه بعدا عکس میگیرم می ذارم

عبدجونم ببخشید که اینجوری گذشت و خیلی نتونستم شادیم و نشون بدم عشقم ماچ

 

اینم کادوی خانواده شوهر عزیزم ماچ مرسی که هر سال یادتونه و هر سال زحمت می کشید برام 

دوستت دارم الی جون ناهید جون مادر و امیر عزیزم 

کادو

اینم کیک دسپخت مامانم جای همه خالی

دست مامانمم درد نکنه خیلی زحمت کشید روز تولدم ماچ

کیک شکلاتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان یاسین
7 خرداد 92 23:36
سلام دوست خوبم پیشاپیش تولدت مبارک 120 ساله باشی سالم وشاد باشی در کنار گل پسرت و همسر مهربونت سالیانم سال زندگی کنی این گلها با تمامی مهربونی تقدیم به شما در ضمن چن سالتون میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی ویدا جونم ممنون که زود به زود بهمون سر میزنی عشقم
یاسین جونم و ببوس زودی برامون عکسش و بذار دلمون تنگ شده براش
عزیزم وارد 30 سالگی شدم
مامان دانیال
8 خرداد 92 9:47
سلام گل نازم وای ببخشید من تا شیشم یادم بود که هفتم تولدته ولی دیروز خونه نبودم کلا از ذهنم پرید ببخشید گلممیدونی از کجا فهمیدم آخه تو نظری که به مامان سیب کوچولو دادی گفته بودی ای کاش سیب کوچولو هفتم به دنیا بیاد چون روز تولد منهتـــــــــــــولدت مبـــــــــــارک بهترین دوست دنیا

ای ناقلای باهوش که اینقدر دقت کرده بودی عزیزم
مرسی فدات شم به خاطر تبرکت
عاشقتم به خدا
مامان دانیال
8 خرداد 92 10:21
همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

تولدت مبارک






مرسی قربونت برم ایشالا در کنار شما دوست عزیزم 120 ساله بشم
مامان دانیال
8 خرداد 92 23:04
سلام دوست خشمل خودم بازم تولدت مبـــــــــــارک الهی به قول خودت 120ساله شیالهی من نباشم ببینم چشم خوشگل عشقم اینجوری قرمز کردهمـــــــــــامــــــــان خانوم وقتی میگیم واسش اسفند دود کن میکنی یا نـــــــــه یادت نره بقران اینجاها ادم زیاد میاد هااااااا(چه حکیمانه گفتم)در ضمن دست شوهری محترمتون و خانواده گلشون و مامانیه نازتون هم درد نکنه کادو ها خیلی قشنگ بودن ایشالا به سلامتی بپوشی گلم دوستت دارم میبوسمت کیان جونمم به جای من ببوس


قربونت برم من دوست جون مهربونم
آره آجی واقعا چشم خورد بچه ام صافم خورد تو چشمش خدا رو شکر که بخیر گذشت خیلی مراقب دانیال باش
ممنون به خاطر لطفت عزیییییییییییییزمی تو هم دانیال و غرق بوسه کن
مامان ایمان
8 خرداد 92 23:39
تولدتان را صمیمانه تبریک گفته و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم انشاالله که همیشه در زندگیت پیروز و موفق باشید
دوستت دارممممممم

مرسی عزیزم منم دوستت دارم
زندایی ندا
10 خرداد 92 10:49
تولدت مبارک 100000000000000000 ساله بشی


مرسی عزیزم
کجایی نیستی کم پیدا شدی ؟
حامی
11 خرداد 92 0:26
خااااااله جان راضیه تولدت مبااااااااااااااااارک انشالله هزار ساله بشی و یه عالمه خوشبخت باشید




مرسی خوشحالم کردید

منم واسه شما روزهایی پر از آرامش و شادی آرزو دارم



زندایی ندا
11 خرداد 92 10:23
هیچی دنبال بد بختی و امتحان.
ببخشید دیر تبریک گفتم در گیرم.از مامان جویای احوال هستم


قربونت برم اشکال نداره ایشالا امتحانات خوب میشه و نمره های عالی می گیری
مراقب خودت باش شاد باشید در کنار هم عزیزم
عمه الی :)
12 خرداد 92 15:40
آجی جووونم بازم تولدت مبارک
مراقب خودت و محمدکیان وروجک باش
در پناه خدا سالم و شاد باشید هر سه تون، دوستون دارم و یه عالمه بووووووووس


مرسی عزیزم
مامان امیرعلی
13 خرداد 92 1:23
تولدت مبارک راضیه جون ایشاله هزار سال در کنار محمد کیان و باباش زندگی کنی
واااااااااااای چه کادوی قشنگی خریده همسری قدرش رو بدون


مرسی عزیزم انشالا شمام سایه ات بالای سر پسر ماهت باشه قربونت برم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
14 خرداد 92 2:43
سلام راضیه جونم وااای الهی ا
اولا تولدت مبارک گلم ایشالا 100 ساله شی
دو،ا اینکه عیب نداره پیش میاد نگران نباش
قربونت برم کیان وروجک من
گل پسری شاه پسری
عشق من ایشالا هیچی نمیشه میبوسمت نفسم

سلام به روی ماهت مریم جونم
دلم برات یه ذره شده کجایی دختر؟!
خدا روشکر مشکلی پیش نیومد و کیان خوبه خدا رو شکر
دوستت دارم بوس بوسی
مامان ایمان
15 خرداد 92 19:57
عزیزمممممم من شماروبه مسابقه وبلاگی دعوت کردم به وبلاگم سر بزن منتظرممممممممممم


مرسی عزیزدلم چشم حتما میام
سیب سرخ کوچولو
16 خرداد 92 1:18
سلام.من بابای آقا حسام الدینم.از اینکه به ما سر میزنین و باعث دلگرمی ما میشین خیلی ممنون و قدر دانم.خدا آقا محمد کیان گلمون رو هم واستون حفظ کنه وزیر سایتون 120ساله بشه.انشا... خود مامان آقا حسام الدین زودی براتون مینویسن.از زن دایی محمد کیان جان هم تشکر کنین که به ما سر میزنن.تولدتون هم مبارک آبجی محترمیا علی


ممنونم بابای حسام الدین که بهمون سر زدید
سلام مخصوص ما رو برسونید به دوست جونمون دلمون براش یه ذره شده
به زندایی کیان هم حتما سلامتون و می رسونم
ممنوم به خاطر تبریکتون
یا علی
مــآمــآنــے
17 خرداد 92 0:39
سلام
با تاخیر اومدم
ولی تولدت مبارک
خداروشکر که مشکل خاصی پیش نیومده


سلام عزیزم خوش اومدی
مرسی گلم
رمز مطالبت و که ندادی بهم دیگه نمی تونم بخونم پست هات و انشالا که خوب باشی هر جا هستی و نی نی گلمونم صحیح وسالم باشه
مامان دانیال
18 خرداد 92 19:01
سلام راضیه جونم خوبی کیان خشگلم خوبه نگرانتونم کجایی دوستم کیانم بهتر شده 2بار هم اس دادم جوابی نیومد


سلام قربونت برم ببخشید مسافرت بودیم جاتون خالی بعدم که برگشتم یکم سرم شلوغ بود
فدات شم خوبیم خداروشکر دوست جونم اسمس نیومده برام البته یه مدته خطا اشکال داره شاید مال اونه
ببخشید نگرانت کردم عزیزم دوستت دارم دانیال جونم و ببوس
نگار نفری
19 خرداد 92 9:20
سلام راضیه من تو را خیلی دوست دارم تولدت مبارک تو خیلی خوب و مهربانی من دوستت دارم خیلی زیاد و میخواهم همیشه کنارم باشی


سلام عزیز دلم منم خیلی دوستت دارم نگار جونم
عاشقتمممممممممممممم منم می خوام همیشه کنارم باشی دختر خاله مهربونم به مامان بگو بیاردت خونمون بازم
مــآمــآنــے
20 خرداد 92 0:05
من که بهت رمز دادم
یادت رفته بگو یادم رفته


دوستم رمز یادم رفته اگه میشه دوباره بفرست برام
پانی(مامانه بهداد)
21 خرداد 92 0:12
جااااااااااانم بگردم راضیه جون درکت میکنم که چقدر ناراحت شدی عزیزم.
خدا رو شکر که به خیر گذشت ،شاید نشانه ای از خدا بوده در روز تولدت برای شکر هر ثانیه سلامتی و شادی لحظه هاتون.
کادوهای تولدت هم خیلی با سلیقه و خوشرنگ انتخاب شدن ،دست عزیزانت درد نکنه و انشالله که سالیان سال کنار هم با شادی و سلامتی تولد تو مامانه مهربون رو جشن بگیرین.
ببوس گل پسر چشم سیاهم رو و هر روز به اسمش صدقه بزار انشالله که فرشته ها همیشه مراقبش باشند .


سلام پانی جونم
آره به خدا نمی دونی چه روزی بود برام خدا رو شکر به خیر گذشت
ممنون به خاطر محبتت عزیزم
شما هم مراقب خودتون باشید دوستت دارم
سارا مامانی شیدا
24 خرداد 92 0:55
دوستم با تاخیر تولدت مبارکامیدوارم سالیان سال در کنار خانواده گرمت جشن تولد بگیری و خوش و خندان باشی عزیزم
خیلی ناراحت شدم برای کیان جونم اما خدا رو شکر که به خیر گذشته خودت رو ناراحت نکن تا این کوچولو ها بزرگ بشن از این مسائل زیاد پیش میاد همیشه خوش باشید

مرسی عزیزم به خاطر دلگرمیت
شیدا جون وغرق بوسه کن از طرف من