عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

شب یلدا

1392/10/3 0:22
2,233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه نقلی ِ مامان نیشخند

یکم با تاخیر از دومین شب یلدات میگم عزیزم ماچ شب یلدای پیش 3 ماهت بود و چقدر کوچولو بودی ماچ الهی من دورت بگردم 

 

3ماهگی

ببین چقدر کوچولو بودی عزیزم 

البته از شب یلدای پارسال عکس ندارم اگه راستش و بخوای اصلا یادم نمیاد پارسال شب یلدا کجا بودیم و چی شد خنده یه همچین مامان با هوش و حواسی هستم من نیشخند به قول یکی از دوستام که دلمم براش خیلی تنگ شده؛ اثرات بی هوشیه فکر کنم نیشخند خلاصه که یلدای امسال یه بار رفتیم پیشواز روز جمعه مراسم خونه مامان جونم و شب یلدا هم خونه مامان شوهرم بودیم 

جای همه خالی بود و هر دوجا خیلی بهمون خوش گذشت 

بازم نشد عکس زیادی بگیرم 

کیان خان به دوربین حساسن به محض اینکه دوربین و می بینه قصد می کنه بگیره داغونش کنه و من باید در یک حرکت ضربتی دوربین و نجات بدم نیشخند

خلاصه که با بدبختی یه چندتایی عکس گرفتم بریم با هم ببینیم ماچ

این عکسای کیان جونه موقع رفتن به مهمونیلبخند

لباسای بافتنیش و مامانم بافته براش ، کلام که همونه که پارسال خاله اعظم براش بافت تشویق

البته این لباساش سرخودش کلاه و شالم داره که هنوز آماده نشدن ! قراره تا آخر هفته برسه بدستمون 

دست مامان خانومم درد نکنه قلبماچ

کیان کوچولو

تا آخرین لحظه که میخوایم بریم از خونه بیرون هم دست از شیطونی بر نمی داری که مادر نیشخند

کیان جون

اینم یه عکس مادر و پسری  قلب

مادر پسری

و کیان و زندایی ندا ماچ

کیان و زندایی

و اینم هنر نمایی های بنده واسه مراسم شب اول نیشخند

خوراکی

دسر بیسکوییتی و ژله انار و چیز کیک و من درست کرده بودم اون کیک آخری دست راست ، کیک خرمالو بود مامانم پزیده بودتشویق

برش ژله انار و دسر بیسکوییتی این جوری بود خوشمزه

ژله انار

دسر بیسکویتی

جای همه خالی بود دفعه اول بود درستشون می کردم و خودم که از خودم راضی بودم خنده البته رفته بودم پیش یکی از بهترین دوستام کلاس نیشخند

و شب دوم هم کیان جون از اول تا آخر داشت خونه رو جارو می کردو منم به دنبالش و اوووووووووووووووو اوووووووووووووو خنده

جارو

جارو

راستی یادم رفت بگم که کیان خیلی به انار علاقه من شده و عاشق اینه دونه هاش و با دوتا انگشتش یکی یکی بذاره تو دهنش ولی چون درسته قورت میده نمی تونم زیاد بهش بدم لبخند

انار

و اینم هنر بعدی بنده ، ژله هندوانه واسه شب دوم نیشخند 

ژله هندوانه

البته چون خیلی تند تند درست کردم اونجوری که می خواستم نشد و یکم رنگا باهم قاطی شد چون زود می ریختم لایه های دیگه رو وگرنه قرار بود کاملا سه رنگ سبز و سفید و قرمز جدا باشه از هم نیشخند

بعله خلاصه اینم از شب یلدای 92 که به لطف خدا به خیر و خوشی گذشت 

امیدوارم واسه همه همینجور بوده باشهلبخند

خداجونم ممنون بابت همه خوبی ها و خوشی هایی که برامون رقم زدی قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دانیال
3 دی 92 13:15
سلاممممممممممممم آبجیه خوشگل و هنرمند خودم قربونت برم که اینقدر هنر داری و یه دفعه یی با هم روشون میکنی آفرین آفرین دست گلت درد نکنه از الان بگمت باید ازیینا واسه منم درس کنی ها منم میخوامممممممممم الهی که من به فدای محمد کیان نفسم بشم وای که چقدر زمان زود میگذره و ما اصلا نمیفهمم الهی خاله قربونت بره جوجوی دوست داشتنی چقدر خوش تیپ شدی عسلم دست مامان جون هنرمندتم درد نکنه آفرین خیلی لباسای خوشگلی واست بافتهپس معلوم شد که مامانت این همه هنر رو از کی به ارث بردهخدا مامان جانت رو حفظ کنه ایشالا که همیشه خوش باشین عزیزای دلم کیان جونم ایشالا عکسای هزارمین شب یلدات رو هم ببینیم میبوسمتون گلهای دوست داشتنیه من
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم اول از همه یه آمین واسه این همه دعاهای خوشگل و خوبی که برامون کردی الهیی بمیرم که دلت خواست حالا چشمای عروسم ذاق میشه شما منت بذار و تشریف بیار خونمون همه اینا رو برات درست می کنم نوکرتم هستم آبجــــــــــــــــــی بعله دیگه همچین رفیق هنرمندی داری خانوم راست میگی خواهر می بینی چقدر زود میگذره روزا و این فسقلی ها بزرگ میشن چشم به هم بزنی دخترت و باید شوهر بدی قربونش برم عروس خانومو مراقب خودتون باشید دوستتون دارم
مامان دانیال
3 دی 92 13:17
اااااااا ببخشید یادم رفت چاکر زندایی ندا جون مهربون و دوست داشتنی هم هستمممممممم میبوسمت ندا جون بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
راضیه کرمی نیا
پاسخ
از طرف زندایی ندا : قربون شوما مرسی محبوبه جون مهربون
مامان ایمان
6 دی 92 21:54
سلام عزیزمممممم چه شب قشنگییی چه عکسهای ناز ی اون عکس اولیت که کلاه سفید پوشیدی منو کشته پسر خوش تیپپپپپپپ خیلیی بهت میاد رنگ سفید فدات بشممممم راضیه جان دستت دردنکنه مثل همیشهههه کارت عالییی بود
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت خاله مهربون حالا مامان جانم یه کلاه جدیدم برام بافته اونم خوشگله خیلی مرسی پروانه جون بهمون سر می زنی عزیزم
مامان بردیا
7 دی 92 16:28
ماشالا به کیان جووووون هم خودش نازه هم لباساش
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم
مامان بردیا
7 دی 92 16:28
عجب هنرمندی خانمی
راضیه کرمی نیا
پاسخ
قربون شوما
عمه الی :)
7 دی 92 21:22
الهی قربونت بشم خوش تیپ من با این لباسای قشنگت دست مامان جان هم درد نکنه یه همچین نوه زرنگ و کارییی داریم قربونش بشم با جارو کردنش که تا صداش در میاد میپره تو بغل آدم از ترس راستی آجی جون هنرمندم دست گلت درد نکنه خیلی عالین دلم خواست با اون دسر خوشمزه ایی که شب یلدا زحمت کشیدی واسمون درست کردی میشه به یقین گفت که اونا هم خوشمزه ان قربون دستت آجی گلم امیدوارم سالیان سال شب های یلدا رو دور هم باشیم
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عمه مهربون ما از همین تیریبون تولدت و پیشاپیش تبریک میگیم دوستت داریم انشالا همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشی عزیزم ببخشید که یکم دیر برات چیز کیک درست کردم عشقم اون شب فرصت نشد اونا رو واسه شمام درست کنم ببخشید آجی امیدوارم خوشت اومده باشه از طعمش
مامان بهداد
10 دی 92 10:32
سلام م م م م م م ای جانم. مادر و پسر که دوتاشون عین گل هستند . مهربون و قشنگ. از دست هنر مامان خانم هم که بخوام بگم در شگفتم از این همه هنرمایی و سلیقه. بابا تو دیگه کی هستی عالیه بی نظیره. خیلی قشنگ درست کردی مامان خانم. دستت درد نکنه که این قدر با سلیقه ای . راستی مامان بزرگش هم که با سلیقه و هنرمنده. واااااای خدا عجب خانواده ی با سلیقه ای . دست همه درد نکنه. دوستتون دارم. ایشالا که همیشه شاد و سربلند باشید. و در کنار هم لذت ببرید. من هنوز توی شوک هستم از این همه هنرنمایی.
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم ما هم خیلی خیلی دوستتون داریم بعله دیگه خانوم ما یه همچین آدم هنرمندی هستیم عزیزمممممممممممم انشالا تشریف بیارید براتون هنرنمایی کنم در حد تیم ملی بهداد جونم وببوس
مامانی کسرا
13 دی 92 22:29
به به مامان راضیه خوبید شما از زیارتتون خوشحالیم ماشالله به این گل پسر خیلی هم ژله عالی شد دستتون درد نکنه سنگ تموم گذاشتی دست مامانی شما هم واسه لباسای قشنگ درد نکنه خلاصه همه چی عالیه
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم دستت درد نکنه قربونت برم از رعایت اصولت وای اینقدر خندیم که نگو جای شمام خالی بود عزیزم ممنون سر زدی بهمون
mamanenini
14 دی 92 13:18
سلام بر خانوم خانومای هنرمند و گلپسرنازو شیطونشون. به به ه شبی و چه هنرهایی.ماشاا... خداوندهمیشه شادی و سلامتی را بهتون هدیده بدهد. موفق باشید
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت دوست مهربونم مرسی از دعای قشنگنت و ممنون که بهمون سر میزنی عزیزم محمد کیان دوست داشتنیت و ببوس عزیزم
مامان دخترم 88
5 بهمن 92 12:48
س.خیلی زیبا و با سلیقه و حتما خوشمزه ....اسید معده مان ترشح شد....دستور تهیه این خوشمزه جات رو میتونید بزارین ؟
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از نظر لطفتون دستورارومن از اینترنت گرفتم عزیزم اکثرا از اینترنت استفاده می کنم واسه پختن یه چیز جدید یه سرچ بکن اگه پیدا نکردی بگو تا برات بفرستم