عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

16 ماهگی

1392/10/29 11:35
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد ِ کوچیکه من قلب

16 ماهگیت مبارک عزیزم امروز مصادف شده با میلاد پیامبر اکرم (ص)  این جشن بزرگ و قشنگم به تو و دوستای گلم تبریک میگم عزیزم ماچ

کیان جونم از این روزا بگم که خیلی قشنگه و همه جا سفیدپوش شده و برف خیلی خوشگلی اومده این روزا و اینکه تو در آخرین روزهای این ماه یاد گرفتی بگی بابا و پشت سر هم این و تکرار می کنی 

و بابات غرق لذت میشه و کلی ذوق می کنه و فخر فروشی می کنه به من که دیدی آخرش اول بابا رو گفت خنده  خلاصه که کلی بابات و ذوق زده کردی عزیز دلم 

دیگه کار جدیدی یاد نگرفتی که برات بنویسم عزیزم 

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشی قربونت برم 

 

قلب 16 ماهگیت مبارک عشقم قلب

 

اینم چند تایی عکس جدید 

شستشوی کیان

یه روز برفی قلب

کیان و باباش

تولد نگار جون بود جمعه که بازم بهش تبریک میگیم از اینجا

اینم عکس نگار و دایی علی و کیان فسقلی ماچ

نگار و دایی و کیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان دانیال و.....
29 دی 92 15:58
سلام سلام کیان جونم و راضیه جونم دردوبلاتون به جونم عیدتون مبارک عزیزای من 16ماهگیت مبارک شکلات شیرین خاله آفرین پسرمون یاد گرفته بگه بابا خوب کاری کردی نفسم بابایی رو اینهمه خوشحال کردی الهی فدات بشم خاله چه عجب بلاخره دست از سر جارو برقیه بیچاره برداشتی حالا نوبت لباسشوییه بدبخت شده به به چه برف خوبی هم اومده. شهر ما هم اومده من بدبخت تو کف برف بازی موندم شانس من هر وقت که شهرمون برف اومده من حامله بودم و این قضیه همچنان ادامه دارد....هیشکی بهم اجازه نمیده برم بیرون مخصوصا مامانم میگه با این شیکم قلقلی یهو پات سر میخوره گوله میشی عززززززززیزم تفلد نگار جونی رو هم تبریک میگم ماشالا چه بزرگ شده فداش شم تپلی شده دوست دارم بچلونمش دوستتون دارم مواظب خودتون باشین التماس دعا
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام قربونت برم من که تا آخرین دقایق و روزا بهمون سر زدی از بس مهربونی عشقم الان که دارم جواب این پیغامت و میدم ویانا جون به دنیا اومده و یه بار دیگه مامان شدی الهیی قربون دوتاتون ببخشید سه تاتون برم من محبوبه جونم کیان خان هنوزم عشق جارو برقی هست خیالت راحت بچه ام وفاداره به عشق اولش ولی در کنارش ماشین لباس شویی رو هم اضافه کرده نگران برف بازی هم نباش ایشالا سال دیگه سه تاییتون میرید برف بازی حسابی البته اگه یکی دیگه تو راه نباشه فدات بشم من الهی زنده باشی و شاد دوستتون دارم
مــآمــآنــے
30 دی 92 20:20
مبارکه عاشق عکس اولیم
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم ما هم عاشق توایم و کسرا فسقلی
مامان بهداد
1 بهمن 92 10:49
سلام ای جانم . آخه ورووووووجک تو توی ماشین لباسشویی چکار می کنی تو که همیشه مثل دسته گلی خوشگله. به به خوش به حالتون چه برفی!!!!!! تولد دختر خاله هم مبارک باشه.
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت خاله مهربون بله می بینی مریم جون از کجا ها سر درمیاره وروجک جاتون خالی برف خیلی خوبی بود ولی زودی تموم شد و زود آب شد اصلا یه روز بیشتر نشد ببینیم برفم برفای اون روزا تا چند وقت توکوچه و خیابون لیزلیزی بازی می کردیم باهاش بهداد جون و ببوس
مامان ایمان
3 بهمن 92 4:09
عزیزدلم 16 ماهگیت مبارکککککککککککک فدات بشمممممممممم
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی خاله جونم دوست داریمممممممممممممممممم
عمه الی :)
4 بهمن 92 10:30
فسقل شیطون بلا مبارک باشه خدا در پناه خودش حفظت کنه
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عمه جونم
مامان بهداد
9 بهمن 92 16:12
سلام راضیه جانم. ببخشید که نتونستم جواب پیامت رو بدم. این روزا کما فی السابق حال و احوال خوبی ندارم. یعنی تمام مدت افتادم و ضعف و بی حالی رمقم رو گرفته. از طرفی سر و کله زدن با بهداد و بازی کردن و سرگرم کردنش طی روز خیلی انرژی بر هست و اونم خسته ام می کنه. از طرفی همسرم هم سرما خورده و یه دو سه روزی هست که درگیر سرما خوردگی شوشو هم هستم. خیلی یادت بودم که بهت زنگ بزم اما واقعا در توانم نبود. یعنی اینقدر این روزا برام طولانی و خسته کننده هست که هر روز شب که می شه خدا رو شکر می کنم که یه روز گذشت اما وقتی که یادم میفته که باید بخوابم غمم میگیره. از بس که شبها بد می خوابم و نه روز خوبی دارم و نه شب خوبی. دعام کن
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ببخشید منم دیر دارم جوابت ومیدم نشده بود بیام سر بزنم به وبلاگ کیان فسقلی شیطونی می کنه و می خواد همه اش بازی کنه انشالا زودتر این روزا میگذره و کمتر اذیت میشی خدا کنه کمر دردت بدتر نشه همه اش نگران کمرتم همیشه به یادت هستم و دعا میکنم برات قربونت برم مراقب خودتو بهداد باش انشالا تاحالا همسرتم خوب شدند و از روزای برفی لذت ببرید در کنار هم دوستت دارم دوست جونم
مامان برديا
12 بهمن 92 9:18
جانم پسر خوشگل خوشتيپ.16ماهگيت مبارك
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
mamanenini
13 بهمن 92 12:32
سلام عزیزم ما به روز شدیم.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم چشم سر میزنیم
ماماني كسرا
14 بهمن 92 2:38
عزيزم مبارك ماشالله به حرف اومديااااا همه بچه ها اول بابا رو ميگن ميدوني چرا؟ واسه گفتن بابا بايد هوا رو بديد بيرون اما مامان هوا بايد به داخل كشيده شه واسه بچه سخته واسه شروع البته بعدا اينقدر بگه مامان كه ذوق مرگ شي. ما خانما همه چي مون خاصه چيكار كنيم ديگه!!!
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم چه جالب دلیلش و نمی دونستم اما همیشه با خودم می گفتم چرا اول اکثر بچه ها میگن بابا دستت درد نکنه به خاطر اطلاعات کاملت عزیزم داره کم کم واسه مامان گفتنم آماده میشه همین جوری دست و پاشکسته هم که میگه ذوق مرگ میشم
زندایی ندا
14 بهمن 92 21:43
سلام زندایی جون ببخشیدکه خیلی وقته نیومدم اخه دایی خانتون زدند نتمونو پکوندند اما عوضش همشو اومدم یه جا خوندم دوستت دارم بوس بوس
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام سلام صد تا سلام مرسی زندایی جونم که سر زدی بهمون امان از دست این دایی خان
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 10:59
مبارکه گل پسر
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی خاله مهربون
mamanenini
29 بهمن 92 12:08