عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

7 ماهگی

1392/1/30 12:14
904 بازدید
اشتراک گذاری

محمد کیان عزیزم الهی مامان دورت بگرده  سلامممممممممممممممممممممقلب

عزیزدلم امروز وارد هشتمین ماه زندگیت شدی لبخند 7 ماه از روزی که اومدی و زندگیمون و غرق لذت کردی گذشت !

باورم نمی شه اینقدر روزا زود میگذره و هر روز شیرین تر می شی فدات شم ماچ خیلی خیلی دوستت دارم عشقم قلب

7 ماهگیت مبارک عزیزکم 

کیان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عمه الی :)
30 فروردین 92 13:10
عزیزممم چه عکس قشنگی، خیلی حس خوبی بم داد آجییییی قربونتون برم
کیان جوووووونم مبارک باشه عزیزدلم هفت ماهگیت
امیدوارم همیشه صحیح و سالم و شاد باشی کنار مامانی و بابایی


مرسی عزیزم خودمم خیلی دوست دارم این عکس
زندایی ندا
31 فروردین 92 12:51
ایول عجب عکسی شده راست گفتیاااااااااااااااااااااااااااااااا


خیلی باحاله
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
1 اردیبهشت 92 0:02
سلام عزیز دلم خوبی کیان جونم قربونت برم 7ماهگیت مبارک گلم ایشالا 700امین سال زندگیتو ببینی فدات بشم من

سلام خاله مهربونم مرسی که اینقدر خوبی زود زود بهمون سر می زنی
مامان دانیال
1 اردیبهشت 92 16:07
سلام جیییییییییگر خاله ببخشید من الان دیدم قربونت برم نفسم ایشالا700000000000000ساله بشی دورت بگردم خشملم.وای وای جووووونم چقدر عسکتون خشگل شده قلبون جفتتون برررررررررررررم


قربونت برم خاله مهربونم
دوستت داریممممممممممممممم
خاله سیما مامان کیان
1 اردیبهشت 92 18:06
ماشالا خاله جون ماشالا.........
ایشالا صد ساله بشی نازنینم.
به من و کیانم سر بزنین خوشحال میشیم پذیرای وجود گرمتون باشیم.
بووووس
با اجازه لینکتون کردیم


سلام خاله مهربون
به وبلاگ ما خوش اومدی عزیزم حتما بهتون سرمیزنیم ولی لینک سایتتون باز نمیشه دوباره برامون آدرس بذارید لطفا
سارا مامانی شیدا
2 اردیبهشت 92 12:15
مبارک باشه کیان جونم راضیه جون چشم بهم بزنی 1 ساله میشه باید براش تولد بگیری بازم چشم بزنی 2 ساله میشه و... چند تا چشم بهم بزنی باید به امید خدا براش آستین بالا بزنی و دامادش کنی گل پسرو باور کن عزیزم من چند تا چشم هم زدم شیدام 2 سال و 2 ماهه شد فکر کنم چند بار دیگه چشمم رو ببندم عروس بشه


ایشالا آره عزیزم چشم به هم میزنیم میگذره همین الان اصلا نفهمیدم چجوری 7 ماه گذشت

پانی(مامانه بهداد)
9 اردیبهشت 92 0:30
وااااااااااای چه عکس خوشگلی شده.
نیمرختون که دل میبره دیگه تمام رُختون با ما چه میکنه؟
مادر و پسر خوش خنده دوستون دارم یه عالمه. بوووووووووووووووس


پانی جونم منم این عکس و خیلی خودم دوست دارم
قربونت برم اینقدر روحیه می دیی بهمون
ما هم دوست داریم عشقم
مامان ماهان
12 اردیبهشت 92 16:14
ماشالا به این مادر و پسر. 8 ماهگیت مبارک خوشگل خان. شاد باشین و برقرار
مامان امیر علی
25 اردیبهشت 92 1:22
ماشاله چه نازه پسرتون خدا حفظش کنه
ممنون که تو وبلاگ پسرم نظر دادین البته خیلی وقت پیش
از وب پسرتون خوشم اومد اگه اجازه بدین لینکش کنم
به پسملی منم سر بزنین




مرسی عزیزم خوش اومدی به وبلاگ ما
شما هم با افتخار لینک شدید
مامان امیرعلی
13 خرداد 92 1:14
خاله جیگر تو رو بخوره الهی قربونت برم چقدر تو ماهی هر چی نگات میکنم سیر نمیشم عزیزم
مامانی براش اسفند دود کن


مرسی عزیزم امیر علی جون و ببوس از طرف من