عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

زلزله

1392/1/31 10:59
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممم لبخند

کیان جونم دیشب اولین زلزله رو باهم تجربه کردیم استرس خدا روشکر خفیف بود 4.1 ریشتر ! ولی خونه کاملا لرزید تعجب ساعت 52 دقیقه بامداد بود چند ثانیه بیشتر طول نکشید ولی ترسناک بود مامانی ناراحت توتوی اتاق خودت تو تخت خوابیده بودی من دویدم طرفت که زلزله قطع شد

خیلی از مردم اصفهان دیشب و بیرون از خونه خوابیدن ، مادر اینا وعمه اینام با دایی اینا بیرون بودن ولی چون بابا خسته بود خوابید تو هم که مثل فرشته ها آروم خوابیده بودی دلم نمی یومد بیدارتون کنم تلوزیون هم می گفت نگران نباشید ولی شایعاتی بود که میگفت ساعت 4 صبح هم زلزله شدید تری میشه

منم یه ساک بسته بودم با وسیله های اضطراری دم در که اگه خدای نکرده اتفاقی افتاد سریع بدوییم بیرون استرس

شب بدی بود تا صبح بیدار بودم نمی دونم کار درستی کردیم که خونه موندیم و به قول معروف آرامش خودمون و حفظ کردیم یا نه متفکر آخه باباعبد میگفت نیازی نیست بریم بیرون  و بهمون اطمینان داد اتفاقی نمی افتهخنثی در کل به خیر گذشت 

ولی دیشب فهمیدم چقدر زلزله بده و چقدر اونایی که دچار این بلا شدن ترس داشتن ناراحت

خدایا خودمون و به خودت سپردیم چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دانیال
31 فروردین 92 11:56
سلام گلم آخی بمیرم خیلی بده میدونم مخصوصا واسه ما مامانا یه استرس و اضطراب خاصی داره خدا رو شکر به خیر گذشت خیلی خیلی مواظب خودتون باشین کیان جونمم به جای من ببوس


سلام عزیزم دعا کنید تموم شده باشه شایعاتی هست که میگه تا 48 ساعت آینده البته از دیشب شروع شده قراره دوتا زلزله خیلی شدید تو ایران اتفاق بی افته !!!
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
1 اردیبهشت 92 0:04
وای مامانی خیلی بده من خیلی تجربه کردم با استرس زیاد اتفاقا پنجشنبه تبریز هم اومد 5/2 ریشتر بود خیلی ترسیدم ایشالا دور بشه بلای بد


وای ایشالا به خیر می گذره مراقب خودتون باشید
عمه الی
1 اردیبهشت 92 0:08
وااااااای آره دیشب شب بدی بود خدا به همه مون رحم کرد
امیدوارم دیگه این اتفاقای تلخ رو با هم تجربه نکنیم آجییییی جونم
به امید اینکه دیگه زمین لرزه شدیدی تو ایران رخ نده!!!

ایشالا که همه چیز به خیر وخوشی میگذره و این نوار زلزله بره بیرون از کشور
مامان دانیال
1 اردیبهشت 92 8:55
واااااااای خدایا نهایشالا که خبری نیست من خیلی میترسم .به حق عصمت زهرا که اتفاقی نمیفته مواظب خودتون باشین بووووووووووووس


نترس قربونت برم ایشالا که اتفاقی نمی افته شما هم خیلی مراقب خودتون باشید فدات شم
سارا مامانی شیدا
2 اردیبهشت 92 12:11
دوست خوبم مواظب خودتون باشید منم به خدا میسپارمتون ایشااله که این اتفاق دیگه تو کل ایران نیفته


مرسی عزیزم شمام خیلی مراقب خودتون باشید ایشالا که تموم میشه این زلزله های پی در پی :|
مــآمــآنــے
3 اردیبهشت 92 11:58
یا علی
مواظب گل پسری باش
شبا پیش خودتون بخوابونش
خدا رو شکر که خفیف بوده
منم چند سال پیش تهران بودم
یه زلزله آرومی اومد و حسش کردم
واقعا ترسناکه


خدا رو شکر انگار به خیر گذشته و دیگه خبری نسیت
ولی هنوز هر شب اخبار زلزله و پیگیری می کنم
ترسش تو دلم مونده هنوز کیانم پیش خودم می خوابه خیالت راحت هنوز یه ساک آماده هم دم دست گذاشتم از ترس یه همچین آدم پر دل و جراتی هستم من
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
4 اردیبهشت 92 12:06
سلام راضیه جونم خوبی کیان جونم خوبه فداش بشم من مامانی عکس جدید از گل پسری چرا نمیذارین اخهدلم واسش تنگ شده قربونت برم من جیگرمن


سلام قربونت برم مرسی دوست جونم اینقدر مهربونی
عکس جدیدم می ذاریم ایشالا فردا عکسای عید و میذارم
مامان ماهان
12 اردیبهشت 92 16:16
ایشالا این اتفاق دیگه تو کل ایران نیفته. خدا حافظتون باشه