عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

راه افتادن !

1392/6/13 0:16
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکر پنیرم قلب 

خوبی مامانی؟ قربونت برم اومدم برات تاریخ اولین قدمای کوچولوت و ثبت کنم عزیزم نیشخند 

بعله ! پسر قشنگم روز 10 شهریور 92 درست 19 روز مونده به تولدش ، شروع کرد به راه رفتن تشویق 

آفرین پسر خوبم مبارکت باشه

البته روز اول خیلی خوب راه می رفتی ولی الان یکم ترسیدی نمی دونم چرا و با احتیاط تر میری و تعداد قدمات کم تر شده ولی فکر کنم تا روزای باقی مونده تا پایان یکسالگی دیگه راحت و بدون کمک راه بری

الان باید یکم هوات و داشته باشیم ماچ

نمی دونی چقدر ذوق زده شدم وقتی دیدم داری راه میری آخه رفته بودیم خونه مامان جونه من ، که چشمش و عمل کرده بود عیادت ، اونجا بود که یه دفعه ای دستت و ول کردی از دیوار و به سمت ما راه اومدی تعجب ما اولش انقدر تعحب کردیم ولی بعد کلی ذوق زده شدیم خنده

الهی دورت بگردم پسر زرنگم ماچ حالا شبا پاهات و با روغن بادوم ماساژ میدم که خستگیت در بره لبخند جنابعالی ام که غش می کنی زیر ماساژ و کلی کیف می کنی بعضی مواقع هم خوابت می بره از بس خوشت میاد نیشخند

البته یه چند روزی هست یکم بد اخلاقی می کنی و غر میزنی شاید بازم قراره دندون در بیاری چون همه اش دستت توی دهنته و آب از دهنت سرازیره خوشمزه

دیروزم با عمه الی و عمه ناهید و عمه ثریا و صفورا و زهرا و امیر رفتیم باغ پرندگان انقدر ذوق کرده بودی که پرنده ها رو می دیدی نیشخند

خودتم می گفتی پشت سر هم : توتو   توتو     توتوزبان 

خیلی باحال بود کلی بهمون خوش گذشت دست ِعمه ها درد نکنه قلب

من خیلی ازت عکس نگرفتم بیشتر عمه ها عکس گرفتن حالا من چند تا از عکسایی که گرفتم ومی ذارم برات توی ادامه مطلب برو ببین مژه

این طوطی قرمزه رو خیلی دوست داشتی و براش ذوق می کردی ماچ

طوطی

این لک لکه رو من خیلی دوست داشتم نیشخند

لک لک

این خروسه رو صفورا جون و من خیلی دوست داشتیم نیشخند

خروس کاکلی

و عمه الی هم عاشق این کرکسه شده بود خنده

کرکس

و بلاخره آقا کیان و یه عالمه فلامینگو نیشخند

کیان

موقع برگشت هم با یه اسب خوشگل دوست شدیم و ناز نازیش کردیم لبخند

کیان و اسب

بعله اینم از روز باغ پرندگان ، دست عمه اینا درد نکنه بازم ماچ

حالا چند تا عکس فوق هنری هم از اثرات هنری خودم برات می ذارم ببینی به لطف عکاس ِ جنابعالی بودن چه هنرمندی شدم من خنده

کیان

 

کیان

 

کیان

کیان

اینم بستنی خوردن کیان کوچولوزبان

کیان و بستنی

الهی قربونت برم فندق ِ مامان ماچ بازم اولین قدمای کوچولوت و تبریک میگم عزیزدلم  امیدوارم پله های موفقیت و سر بلندی رو قدم قدم بری بالا جوجوی ِ من ماچقلب

راستی باباعبد هنوز ندیده که راه میری ،  پیشمون نبوده ناراحت خیلی دلش غصه ای شده ولی از راه دور و تلفنی پشت سر هم زنگ می زنه و سراغ می گیره از تعداد قدمات لبخند قربونش برم دلش خیلی تنگ شده برات قلب خسته نباشی بابای مهربون که اینقدر واسه ما زحمت می کشی و سختی کار و زندگی توی شهر غریب و به خاطر آسایش ما به جون می خری ماچ خدا قوتت بده شوشوی خوبو دوست داشتنیه من قلب دوستت داریم یه عالمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نیشخند

و مثل همیشه خدایا شکرت واسه همه چیزقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

زندایی ندا
14 شهریور 92 11:54
سلام سلام صد تا سلام
عتشقونتم نی نیه شمبس گمبلی
الهی همیشه هر سه تاتون کنار هم سر زنده باشید.


مرسی عزیزم
عمه الی :)
14 شهریور 92 22:19
الهی فداااااش بشم که خونه ما خورد رو زمین در حین راه رفتن
جیگرم قربون قدمات بشم
چه عکسای خوشگل و هنرمندانه ای گرفتی خوااااهر
آجیییی جونم ما که کاری نکردیم کلی ام خوش گذشت کنار تو و فسقل خااان
آجیییی حالا تو باید حتما به علاقمندی های عمه جون اشاره میکردی
فدا سه تاتووووون بشم من

قربونت برم آجی
بازم دستت درد نکنه
علاقه مندی هات و نوشتم که واسه خودمون خاطره بمونه یادمون باشه که عاشق کرکسه شده بودی
مامان یاسین
16 شهریور 92 15:12
سلام مبارک باشه راه افتادن گل پسری خاله
چه عکسای خوشکلی ماشالا به اقا کیان خاله


سلام به روی ماهت
مرسی خاله مهربون و دوست داشتنی ما
عمه الی :)
16 شهریور 92 21:12
عاشقتـــــــــم آجییییی جووونم حتما حتما یادموووون میمونه عزیزم


بعـــــــــــــــــله
مامان بردیا
18 شهریور 92 2:29
مباااااااااااااااااااااااااارکه مرد بزرگ
آپم


مرسی عزیزم
مامان بهداد
20 شهریور 92 11:27
سلام مامانش.
چشمتون روشن.
ایشالا با این قدمها زیارت بره . گردش بره و مهمونی.
الهی فداش شم که به این زودی راه افتاد و مامانشو جشم انتظار نگذاشت.
آفرین گل آقا


سلام دوست جونم
قربونت برم
آره خاله دیدی چه زودی راه افتاد حالا کلی روز تولدش می تونه شیطونی کنه
مامان ماهان
21 شهریور 92 0:19
سلام مبارک باشه راه افتادن گل پسری
چه عکسای خوشکلی ماشالا به خوشگل پسر


سلام به روی ماهتون خاله منیره مهربون
کم پیدایی خاله جونم
ماهان و ببوسید از طرف ما
سارا مامانی شیدا
21 شهریور 92 14:50

مبارک باشه عزیزم امیدوارم با این قدمهای کوچولوت هر روز به سمت موفقیت و خوشبختی بری کیان جونم
همیشه به گردشش دوست جونم خوشحالم که بهتون خوش میگذره


مرسی عزیزم که بهمون سر زدی
شمام همیشه شادباشی گلم شیواجونم و ببوس عزیزم
مامان دانیال
23 شهریور 92 13:22
سلام عشقای من
واااااااااااای خدای من مبارکه نفسم الهی قلبونت برم دوماد خوشگل و زرنگم
آفرین که اینقد زرنگی عشقم ایشالا همیشه تو کارای خوب قدم برداری نفسم
راستی تولدتم پیشاپیش مبارک شومبول طلای خالهایشالا همیشه صحیح و سالم باشی کنار مامان و بابای مهربون و دوست داشتیت
و بازم مثل همیشه هزار آفرین به دوست جون هنرمند خودم با این شکار لحظه هاش آفرین
خب دوست جونم ما فعلا بریم یه چرت بزنیم تا دانیال از خونه مامان جونش نیومده رو سرم خراب شه
کیان نفسمو گازگازیش کن که جای دندونات بمونه ماشالا قربونش برمسلام مخصوص منم به بابای مهربون و زحمتکش کیان جونی برسونبوس بای

سلامممممممممممممممممممممم
به به بالاخره اومدی
چطوری دوستم دلم تنگ شده بود براتون
مرسی گلم واسه همه دعاهای خوبت
شمام به شوشوی مهربونت سلام برسون
الان میام وبت
علامه کوچولو
25 شهریور 92 21:41
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا


سلام عزیزم
عید شمام مبارک
ممنون که بهمون سر زدید
محتاجیم به دعا
محمد باقر نازنین و ببوسید از طرف من
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 شهریور 92 10:59
سلام راصیه جونم خوبی کیان جونم خوبه الهی قربونتون برم دلم براتون تنگ شده بود
افرین کیان جونم ایشالا این قدمای استواری باشه برای اینده و بزرگ شدنت چیزی نمونده تولد یکسالگی
عزیزم پیشاپیش تبریک میگم دوستون دارم
راستی وبلاگم اپ هست

سلام قربونت برم مریم جونم
دلم ما هم یه عالمه تنگ شده براتون
خدا رو شکر که خوبید
داشتم نگران می شدم کم کم
مرسی از تبریکت عزیزم
الان زودی میام وبت
دوقلوهای ماهم و ببوس
مامان امیر علی
26 شهریور 92 23:55
واااااااااااای مبارکه ماشاله هزار ماشاله به پسمل زرنگ
تولدش هم پیشاپیش مبارک


مرسی عزیزم
مــآمــآنــے
27 شهریور 92 9:54
مبارکه
چه ذوقی داره ثبت کردن اولین ها تو وبلاگ بچه ها

بستنی خوردنش و نگاه

بابا هنرمند


مرسی عزیزم
آره خیلی کیف میده واقعا
تازه بعد خود آدم برمیگرده می بینه خیلی چیزا از یادش رفته
خیلی خوبه که ثبتشون می کنیم
در مورد هنرمندی بنده هم که بعـــــــــــــــله
مامان بهداد
27 شهریور 92 10:22
سلام
ای جانم چه عکس گشنگی.
ما اومدیم پیشوار جشن تولد محمد کیان خوشگل.
قشنگترین صدای زندگی
تپش قلب توست
با شکوهترین روز دنیا
روز تولد توست
تولدت مبارک کوشولوی دوست داشتنی.


سلام قربونت برم
مرسی عزیزم به خاطر تبریکت دوستم
مامان بردیا
28 شهریور 92 12:22
سلام.بردیای دوچرخه سوارمنو دیدین؟؟بدو بیا


سلام عزیزم
در در اولین فرصت میام
فریبا
30 شهریور 92 15:39
کیان جون پیشاپیش تولد مبارک
پسر خوشگل و دوست داشتی
ایشالا 100 ساله شی.


مرسی عزیزم
شازده خانوم
8 مهر 92 10:44
واییییییییییییییی چقد نایسههههههههههههههه


مرسی عزیزم
به وبلاگ ما خوش اومدی عزیزم