عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

تولد یک سالگی

1392/6/29 1:07
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم سلام عشقم سلام عمر و زندگیم ماچ ( بابایی اینجوری قربون صدقه ات میرهنیشخند)

کیان جونم تولدت مبارک مامانی تشویق

الهی دورت بگردم یک سال پیش چنین موقعی هنوز تو دل مامانی بودی و اصلا فکر نمی کردم آخر شب بغلم باشی قلب یادش بخیر از یه طرف انگار خیلی از اون روزا گذشته و از طرف دیگه انگار همین دیروز بود سوال

نمی دونم مامان خوبی بودم برات یا نه ولی تو پسر فوق العاده ای بودی و واقعا خدا رو به خاطر داشتنت شکر می کنم عزیزدلم ماچ منوببخش اگه کوتاهیی کردم پسرم ماچ

شیرین عسلم الان که دارم این پست و میذارم ساعت 1 بامداد روز 29 شهریور و ساعت 6 بعداز ظهر یه عالمه مهمون داریم ویه عالمه کار دارم نیشخند پیشاپیش خیر مقدم می گیم بهشون قلب

خلاصه که اومدم بهت تبریک بگم و زودی برم بعد میام برات مفصل از جشن تولدت میگم 

دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه نیشخند

تولد کیان

 

هوراتولدت مبارک عشقمهورا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بهداد
29 شهریور 92 7:24
سلام.
تولدت مبارک کیان گلی
الهی که صد و بیست ساله بشه و عاقبت به خیر.
همیشه سلامت و شاد و موفق باشه و باعث سربلندی پدر و مادر گلش باشه.
هزار تا بوس آب دار کش دار صدا دار تقدیم کیان خوشگله که شده یک ساله.
مامانی خسته نباشی .چشمت روشن که گل پسرت یک سال اول زندگیش رو با صحت و سلامت پشت سر گذاشت و بزرگ شد.
دوستتون دارم. خوش باشید.

مرسی قربونت برم
ممنون به خاطر این همه حرفه انرژی بخش
می بوسمت مریم جونم

مــآمــآنــے
29 شهریور 92 12:07
به به
تولده عید شما مبارک
کیان جان تولدت مبارک
انشالله تولد 120 سالگیت خاله جون


سلام عزیزم
مرسی قربونت برم ایشالا تولد کسرا جونم
پارمیدا
29 شهریور 92 12:22
سلام خوبی؟
چه پسر خوشملی داری تو خدا براتون حفظش کنه راستی تولدش مبارک عکسای تولدش یادت نره مامان محمد کیان
به منم سر بزن منتطرتم


سلام عزیزم
مرسی بهمون سرزدی
در اولین فرصت میام پیشت
مامان دانیال
29 شهریور 92 14:34
لبخندزدی وآسمان آبی شد


شبهای قشنگ مهرمهتابی شد


پروانه پس ازتولدزیبایت

مرسی خاله مهربونم

تاآخرعمرغرق بی تابی شد





تولدت مبارک عشق خاله
ایشالا 120ساله بشی


مامان یاسین
29 شهریور 92 21:59
ورق خوردن برگ سبزی از زندگیت رو بهت تبریک میگم
کیان عزیز تولد یک سالگیت مبارک تولد 12000000 سالگیت رو جشن بگیری زیر سایه پدر و مادرت بزرگ بشی


مرسی عزیزم به خاطر این تبریک زیبا
یاسین جون و ببوس
دوستتون دارم

میترا
30 شهریور 92 10:53
الهی فداش شم.تولدت مبارک جیگر دلم می خواست الان اونجا بودم این لپاشو گاز گاز می گرفتم


مرسی عزیزم
دلمون تنگ شده برات قربونت برم
زودی بیا خونمون دیگه
فاطمه دخترعمو ی مامان کیان
30 شهریور 92 13:55
تولدش مباررررررررررررررررررررررررررررررررک چقدر خوش عکسه این پسر ماشا ا...
اگه همین جور ییش بره خیلی زود می تونی یه شاهزاده خانم براش انتخاب کنی
کلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیییی


مرسی قربونت برم
آره دیگه کم کم باید براش دست و آستین بالا بزنیم
فاطمه دخترعمو ی مامان کیان
30 شهریور 92 14:27
وای خستهههههههههههه شدم امروز دیگه دلم و زدم به دریا از صفحه ی 1 تا 7 همه ی عکساش رو نگاه کردم از دیدن خسته نشدم از بس که هی گفتم الهی قربونت برم..............
الهی فدات شم ووووووووووووووووووووووو
راستی خسته نمی شی وقتی اینا رو می نویسی من که بهت افتخار میکنم
نه به خدا تعارف نیس راس میگم
خیلی سخته


سلام قربونت برم
مرسی که به جمع خوانندگان ما اضافه شدی
دخترعموی ناز و خوشگلم
خسته نباشی این همه رو باهم یهویی خوندی گلم
منم خسته نمیشم فدات شم
من کم کم می نویسم
تو یهویی خوندی
زندایی ندا
30 شهریور 92 23:16
سلااااااااااااااااااام
مبارک آقا پسری


سلام زندایی جونم
ممنونم
مرسی که واسه تولدم اینقدر زحمت کشیدی
دوستت داریمممممممممممممم
عاشقتیمممممممممممممممممم
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
31 شهریور 92 10:20
سلام راضیه جونم خوبی فدات شم کیان جونم خوبه
ای جونم تولدشم مبارک ایشالا 1200000000 سالگیش رو جشن بگیری دوستون دارم و میبوسمتون


سلام عزیزدلم
مرسی به خاطر تبریکت و اینکه یادت بود بهمون سر بزنی روز تولد
دوقلوهای نازت و ببوس
منم دوستتون دارم هزارتابوس واسه حسام و حسین جیگرم
مامان یاسین
31 شهریور 92 11:08
پس چرا از جشن تولد واسمون ننوشتی کو عکساش عکس کیک زود باش


ببخشید عزیزم امشب عکسای آتلیه رو میذارم
بعد تو این هفته حتما میذارم عکسای تولد و
یکم عکسا ویرایش لازم داره و دسته بندی
تعداد عکسا یکم زیاده نسبت به همیشه یه کم بهم فرصت بدید زودی میام گزارش کامل تولد و میذارم براتون
بوس بوس
فاطمه دخترعمو ی مامان کیان
31 شهریور 92 16:43
دلمون عكس جديد مي خواد زود باش عشقم


قربونت برم عکسای آتلیه رو میذارم امشب و تا آخر هفته عکسای تولدش و آپ می کنم
عمه الی :)
1 مهر 92 23:33
محمــــــــــــــــــــدکیانم
فسقـــــلم
قند عسلم
عشــــــقم
عمـــــــــرم
زندگیـــــــم
تولدت مبــــــارک عزیز دلم

(آجی جونم بیشتر قربون صدقه هاتونو دزدیدم )

در پناه خدا و کنار مامان و بابای گلت سالم و شاد باشی

قربون قدم هات بشم عمه جوووون

یه عالمه دوستت دارم


دستت درد نکنه عمه جونی
قربون صدقه ها که قابل شما رو نداره
ما و شما نداریم شما بگی انگار ما گفتیم
دوستت داریم

نازنین
3 آبان 92 21:28
چه گل پسر دوست داشتنیو نازی دارین.

خدا براتون نگهش داره.

خوشحال میشم اگه به ماهم سر بزنید.




سلام عزیزم

ممنون که بهمون سر زدی

ممنون از لطفت

عزیزم فقط وبت باز نمیشه نمی دونم چرا؟!

حتما بهتون سر میزنیم به جمع دوستای ما خوش اومدی عزیزم