عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

عکسای آتلیه

1392/6/31 23:23
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم و ممنون بابت تبریکات گرم و صمیمی تون ماچ

خیلی خیلی دوستتون دارم قلب

می دونم که منتظر عکسای تولد هستید ولی یکم بهم فرصت بدید سرم خیلی شلوغ بوده این مدت و نتونستم عکسا رو آماده کنم واسه آپ کردن آخ

یکم از چند روزه کیان نا آروم شده فکر کنم دندون میخواد در بیاره و داره اذیت میشه جوجو کوچولوم

تازه فردا هم می خوام برم واسه واکسن یک سالگیشناراحت نمیدونم این واکسن چجوریه و اذیت میشه یا نه 

همراه با تب هست یا نه ؟! انشالا که موردی پیش نمیاد چون توی واکسن های قبلیش عکس العمل زیادی نشون نداد بهشون 

خلاصه که یکم برنامه هام شلوغ شده ولی قول میدم تا آخر هفته بیام و در باره تولدش بنویسم لبخند ولی واسه این که دلتون تنگ نشده واسمون نیشخند یه سری عکس دیگه می ذارم چشمک

حدود یک ماه پیش کیان و بردیم آتلیه حالا عکساش آماده شده خیلی باحال شدن  عکسای آتلیه رو میذارم براتون تا پست بعدی ایشالا عکسای تولد ماچ

برید ادامه مطلب 

کیان

 

کیان

کیان

کیان

کیان

کیان

کیان

کیان

یادتون نره بگید هزار ماشالا لبخند

منتظرمون باشید زودی میایم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زندایی ندا
1 مهر 92 13:28
هزااااااااااااااااااااااااااااااااااار ماشاا...
الهی قربونت برم که یه پا محمد رضا گلزاری
انقدر این عکساتو دیدم که دیگه حفظ شدم آخه از بس نازی فرشته عزیزم

سلام زندایی جون
با زحمتای ما
ایشالا خستگیت در رفته باشه
دستت درد نکنه
تو بهترین زندایی دنیایی ندا جونم
مامان بهداد
1 مهر 92 14:21
هزار ماشاا.... عزیزم.
مبارکه خیلی عکساش قشنگ شده. از بس که خودش خوشگل و نازه.
خدا حفظش کنه.


قربونت برم مریم جونم ببخشید یه کم این مدت سرم شلوغ بوده نشده بیام وبت سر بزنم
زودی میام در اولین فرصت
مامان دانیال
1 مهر 92 14:35
سلام سلام صدتا سلام
به مامانی و کیان خوشگلم
الهی دورت بگردم خاله
1000ماشالا فدات بشم من که اینقد ناناز و خوش اخلاقی خدا حفظت کنه واسه مامان و بابای گلت
عکساتم خیلی خوشمل شدن عشقم جیگرتو خام خام بخورم عسلم
1000ماشالا

سلام به روی ماهت مرسی خاله محبوبه جونم
مامان یاسین
1 مهر 92 15:15
عزیزم هزار ماشالا زنده باشی خاله جون خوشکل بودی خوشکلتر هم شدی

مرسی خاله جونم
مامان یاسین
1 مهر 92 15:40
کیان خاله جون یادم رفت بگم یه دنیا دوست دارم با این عکسای خوشکلت


ما هم دوستت داریم خاله ویدا جون
عمه الی :)
1 مهر 92 23:26
ماشالله هزار ماشالله به این قند عسل
صد گل و صد ستاره همچین پسری کی داره
قربونش برم با این فیگوراش
خدا حفظش کنه این جیگر ما رو


آمین
باریکلا شاعرم که شدی آجی
خیلی باحال بود حالا هی براش می خونم تو خونه
مامان بهداد
2 مهر 92 1:00
سلام ای جانم به سلامتی.
امیدوارم که واکسنش اذیتش نکنه و شما هم این دو سه روزه رو با آرامش بگذرونی. البته فکر کنم که یه کم راه که میخواد بره دردش بگیره که اونم یه روزه خوب میشه.
نگران نباش خواهری.


سلام به روی ماهت عزیزم
مرسی گلم خدا رو شکر واکنش خاصی نشون نداد البته یکم ناآرومی و بی قراری داره ولی مطمئن نیستم به خاطر واکسن باشه فکر کنم بیشتر دندونش اذیتش می کنه همه اش دستش تو دهنشه
مرسی که به فکرمونی قربونت برم
mamaneninii
2 مهر 92 10:42
سلام
خانومی
هزارماشاا.....
مبارک باشد عزیزم.مواظب گل پسرتون خیلی باشید.

سلام عزیزم
مرسی گلم چشم مواظبش هستیم دعا کنید خدا از بلا محافظت کنه این فرشته ها رو
مریم
2 مهر 92 12:52
سلام راضیه جونم

الهی فدای کیان جونم خاله قربونش بره

چقدر جیگر افتادی توی عکسا فدات بشم

خیلی بزرگ شدی

دوستون دارم و میبوسمتتتتتتتتتتتون

سلام عزیزم
دلمون تنگ شده برات
مراقب خودت باش هرجا هستی
بعله دیگه کیانم مردی شده واسه خودش
ما هم خیلی دوستت داریم عزیزم

زن عمو ژاله
4 مهر 92 18:31
من زیر گلوشو می بوسم


الهیی قربوت برم زن عموی مهربونم
ماهم روی ماهتون و می بوسیم
فاطمه دخترعمو ی مامان کیان
4 مهر 92 18:39
هزااااااااااااااااااااار ماشا ا... چقدر ماه شده دلم تنگ شده واستون بهمون سر بزنید


سلام عزیزم شروع سال تحصیلی مبارک
قربونت برم منم دلم برات تنگ شده شما چرا نمیای به ما سر بزنید می دونی که من همیشه تنهام
بیای پیشمون خوشحال میشم
می دونی که چقدر عزیزی برام فدات شدم
فاطمه جونم کیان واکسن زده تب کرده دعا کن زودی خوب بشه
مامان بردیا
6 مهر 92 7:49
هزار ماشالا...چقد ناز میخندی


ممنوم خاله مهربونم