عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

تم تولد pooh (جشن تولد یک سالگی )

1392/7/10 21:00
4,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به دوستای خوبم و شکلات ِ شیرین ِ خودم کیان جون نیشخندقلب

بعد چند روزی تاخیر اومدم واستون از جشن تولد یک سالگی بگم لبخند اول از همه اینکه جای همه شما خالی بود و از نزدیکانی که به خاطر کم بود جا نتونستم دعوت کنم توی جشن کنارمون باشن عذرخواهی می کنم ، انشالا سال های آینده و تولد های بعدی در خدمتشون خواهیم بودماچ

خب بریم سر ماجراهای تولد :

اول از همه این که تم تولدمون آقا خرسه (pooh) بود ، چون اولین عروسکی بود که کیان بهش علاقه نشون میداد الانم خیلی دوستش داره و تا بهش میگیم برو آقا خرسه روبیار بدوبدو میره بغلش میکنه و کلی میخنده و ذوق می کنه خنده الهی من قربونت برم عشقم قلب

واسه همین این تم و در نظر گرفتیم ، همه وسایل تزیینی رو خودم طراحی کردم و بردم چاپ کردم نیشخند اینجوری خیلی خیلی توی هزینه صرفه جویی شد و مهم تر از همه دقیقا همون جوری بود که خودم دوست داشتم و توی نظرم بود چشمک البته بگم که از حدود یک ماه قبل از تولد شروع کرده بودم طراحی و شبا که کیان می خوابید لوازم ودرست می کردم متفکر خلاصه که خدا رو شکر خیلی به نظر خودم همه طراحی ها خوب بود ، البته مهمونا هم خیلی خیلی خوششون اومد هورا

جشن تولد و همون روز تولد گرفتیم یعنی 1392/06/29 و مهمون ها مون هم خانواده شوشویی و خانواده خودم همراه با خاله ها م  بودن لبخند

بازم میگم جای همه خالی بود 

حالا بقیه ماجرا روتوی ادامه مطلب دنبال کنید همراه با عکسا لبخند

خب اول از همه با تزئینات تولد شروع می کنیم :

کارت دعوت همراه با پاکتش که به مهمونای عزیز تقدیم شده بود 

کارت دعوت

برجسب روی زنگ در خونمون 

زنگ

رد پا های روی پله ها که تا بالا ادامه داشت ولی فقط یکیش و میذارم

رد پا

فلش های راهنما توی مسیر راه پله 

فلش راهنمافلش راهنمافلش راهنما

خوش آمد گویی روی در ورودی 

خوش آمدید

برگه ای که مهمونامون یادگاری نوشتن

یادگاری

و چندتا عکس از تزئینات اتاق و جایگاه تولد 

تولد

تولد

جایگاه

ساعت تولد 

ساعت

جعبه دستمال کاغذی

دستمال کاغذی

جعبه پاپکورن هم بود که توی عکسای بعدی می بینید همراه با پرچم های نوش جان و برچسب دوغ و نوشابه هم بود که یادمون رفت عکس بگیریم نیشخند

خب این از تزئیناتمون حالا میریم سراصل مطلب ، یعنی خود مراسم تولدهورا

گفته بودیم توی کارت دعوت شروع مراسم از ساعت 6 که مهمونا ساعت 7 به بعد یواش یواش تشریف آوردن تشویق

اول از همه با شربت های پرتقال با رنگ قرمز و زرد که به تم تولد بخوره پذیرایی شدن و بقیه موارد به صورت سرو سرویس بود 

میز میوه 

میوه

میز تنقلات شامل : چیبس ، پفک ، گندمک ، پفیلا و پاستیل خرسی 

تنقلات

ساعت 9 شب شام و سرو کردیم ( جای همه خالی )  شامل : سالاد ماکارونی ، خوراک مرغ و قارچ ، سس تارتار 

میز غذا

از میز دسر عکس خوبی ندارم ولی چندتایی میذارم براتون ( دسر ها رو زندایی ندا درست کرده از بس هنرمنده ماچ) از نوشابه ها هم اصلا عکس نداریم ناراحت حیف خیلی خوشگل بودن 

ژله

ژله

اگه خواستید بعدا اون ژله که عکس pooh روش داره رو یادتون میدم !

خلاصه بعد از سرو شام  سر ساعت 10 و 30 دقیقه زنگ تولد و زدیم و کیان جون شمع تولد و فوت کرد هوراتشویق

ولی عکس زیادی از اون لحظه نداریم و عکسایی هم که هست خیلی خوب نیستنعصبانی ولی چند تایی رو ویرایش کردم ودرست کردم که می ذارم براتون لبخند

در ضمن کیک و اونجوری که دوست داشتم نتونسته بود شکلش و در بیاره کلا با اونی که انتخاب کرده بودم خیلی فرق داشت ولی دیگه چاره ای نبود البته طعمش خوب بود

کیک

آرمین پسر عمه کیان و کیان و باباش و دختر خاله من نگار جون

کیان

کیان در حال فوت کردن شمعنیشخند الهی قربونش برم خیلی سعی کرد فوت کنه خنده الهی قربون باباشم برم با اون لبخند شیرینش که روز به روز بیشتر عاشقش میشم نیشخند 

فوت کردن شمع

کیان

و بریدن کیک 

کیان

بعله اینم از کیک تولدزبان 

خسته که نشدید ؟! می خوایم بریم سراغ هدایا نیشخند

از طرف باباعبد و مامان راضیه یک دستگاه خودرو 

ماشین

این آقا الاغه همراه با کادوی زیری از طرف دوست عزیز و یکی یدونه من ساینا جون و همسر عزیزش پیام جون

ساینا

از طرف مادر و عمه الی و امیر جون

مادراز طرف مامان جان و بابا جان (مامان بابای من )

کادو

از طرف عمه ثریا و خانواده

کادو

از طرف عمه آذر و خانواده

کادو

از طرف عمه ناهید

کادو

از طرف عمو حسین و خانواده

کادو

از طرف عمو مجید

کادو

از طرف صفورا جون و حسین آقا ( دختر عمه کیان )

کادو

از طرف دایی یوسف و زندایی ندا

کادو

از طرف دایی داوود ( این گلدون و خودش درست کرده )

کادو

از طرف مامان جون و آقا جون ِ من

کادو

 از طرف دایی محمد ِ من ( اینقدر باحاله تا موشه رو از دستش می گیریم می زنه زیر گریه نیشخند)

کادو

از طرف دایی علی ِ من

کادو

از طرف خاله زهره ِ من

کادو

از طرف خاله اعظم و نگار جونم 

کادو

البته نگار جونم قربونش برم یه نقاشی خیلی خیلی خوشگلم کشیده بود واسه کیان 

دستت درد نکنه عزیز دلم ماچ خیلی خیلی دوستت دارم نگار ِ مهربونه من قلب

کادو

از طرف خاله مریم ِ من 

کادو

از طرف خانوم فولادی و خانواده (همسایه طبقه پایین ) 

کادو

از طرف آروین و آرشین ( نوه های همسایه پایین)

کادو

از طرف دوست خوب و مهربون من نیلوفر جون

کادو

تموم شد نیشخند دست همه درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن و خیلی هدایا با سلیقه انتخاب شده بود ممنونم از همتون ماچ

و  چند تا عکس از کیان فسقلی ماچ

قبل از اومدن مهمونا یه خواب حسابی رفتی قربونت برم 

کیان

تولد

تولد کیان

کیان

تولد کیان

یادم رفت بگم که قبل از اومدن مهمونا خوردی زمین و دماغت یکم ورم کرد ناراحت الهی من بمیرم که اینقدر مظلوم وخوبی ، گریه کردی ولی زودی آروم شدی فدات شم 

نگاه کن بینیت چی شده ناراحت

کیان

و روز بعد از مهمونی بازی با بادکنک ها

کیان

و بازی با ماشین شارژی

کیانکیان

 دورت بگردم کیان جونم خدا رو شکر که یک سالگی رو با شادی و سلامتی پشت سر گذاشتی ماچ

بازم از همه کسایی که کمکم کردن که بتونم این جشن تولد و برگذار کنم ممنونم مخصوصا مامانم و خواهر دوست داشتنیم ندا جون که خیلی خستشون کردم خجالت


و در آخر " خدایا کمکمون کن که بتونیم از امانتی که دستمون سپردی به بهترین نحو ممکن مراقبت کنیم و فرزند صالحی تربیت کنیم ، خداجون میوه عمرم و به تو میسپارم توی همه مراحل زندگیش همراهش باش" آمــــــــــــــــــــــــــین بامن حرف نزن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان بهداد
3 مهر 92 16:01
سلام به به.
همه چیز عالی و با سلیقه.
من تو شوک هستم و موندم که تو چطوری این همه زحمت کشیدی و طرح دادی و همه چیز و رو کامل درست کردی. اونم با وجود کیان؟؟
همه چیز عالی بود حتی کیکش هم قشنگه.
دست همه هم درد نکنه با کادوهای رنگ و وارنگشون.
واقعا خسته نباشی خانوم هنرمند.من خیلی ناراحتم که چرا برای بهداد هیچ طرح و پروژه ای ندارم. دورم و کسی رو ندارم که بیاد پیشمونبرای همین انگیزه ای برای گرفتن تولد ندارم.
مامانی بازم خسته نباشی. واقعا که خیلی هنرمندی. من کم آوردم.
آفرین آفرین
تولد کیان نازنین هم مبارک امیدوارم که عاقبت به خیر بشه و عمر طولانی و با عزت خدا به خودش و پدر و مادر گلش بده.ببوسش


سلام به روی ماهت قربونت برم
اینقدر ذوق زده شدم این همه ازم تعریف کردی که نگو
الان کلی انرژی مثبت گرفتم ازت دوستم دستت درد نکنه
عزیزم طراحی ها رو که شبا وقتی کیان می خوابید انجام می دادم
واسه تولدم خیلی کمکی داشتم واقعا دسته همه درد نکنه
خداییش خستگی از تنم رفت با این پیامت
الهیی بمیرم که دوری از خانواده و دلتنگی
انشالا اتفاقات جوری رقم میخوره که همه باز کنارهم باشید
واسه تولدهام دیر نشده که باید تا 120 سالگی جشن بگیریم انشالا جشن تولدش که نزدیکه حتی اگه خودتون سه تا هم بودید یه جشن کوچولو بگیر واسه خودتون
پیشاپیش تولد گل پسری و تبریک میگم
دوستت دارم
بهداد جون و ببوس
بازم ممنون به خاطر این کامنت پر از محبت
زندایی ندا
4 مهر 92 13:57
بازم تولدت مبارک
دست مامانی هم درد نکنه که انقدر واسه تو زحمت میکشه و مواظبته


مرسی عزیزم دست خودتت درد نکنه
همه کارا را که تو کردی قربونت برم
دلمون برات تنگ شده
مامان یاسین
4 مهر 92 23:09
سلام به کیان بزرگ مرد کوچک وسلام به دوست خوب و خوش اخلاقم راضیه جون
اولا ز هر چی خسته نباشین از این همه مهمونی
دستتون درد نکنه بانوی هنر مند خیلی خیلی تزییناتتون خوشکل و باسلیقه بود [
دست زندایی ندا هم درد نکنه با این دسرای خوشکلش جدی من و شوهرم از غذاهاتون خیلی دلمون خواست اخه عکساش خوشکل و اشتها اور بود بعد برامون بگو طرز تهیش رو هم خوراک مرغ و قارچ هم سس تارتار
دست همه اونهایی که واسه کیان کادو اوردن درد نکنه
و در اخر ایشالا اول که همیشه سالم شاد باشه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه و وقتی بزرگ بشه قدر زحمتاتون رو بدونه


سلام قربونت برم
اول از همه ما که به پای خوبی و خوش اخلاقی شما نمیرسیم خانوم خانوم
دوم اینکه جاتون خیلی خیلی خالی بود عزیزم در اولین فرصت حتما میام و براتون طرز تهییه اش و یاد میدم خیلی راحته و البته خوشمزه
مرسی به خاطر دعای خوبت و تبریک زیبات
به همسر محترم سلام برسون یاسین جونم و ببوس عزیزم
بازم همیشه منتظر اومدنتون هستیم
☂ marjan ☂
5 مهر 92 19:17
اول از همه تولد کیان گلی مبارک!
انشالله 120 سال زیر سایه تون زندگی کنه!
دوم اینکه من از وب یاسین گلی اومدم پیش شما!!!!!
خیلی از نوشته هاتون خوشم اومد!
خوشحال میشم به منم سر بزنین و اگر موافق به تبادلی لینک هستین بهم بگین

سلام عزیزم
خیلی خیلی خوش اومدی
ممنون که بهمون سر زدی
با افتخار لینک میشید
به جمع دوستای ما خوش اومدی مرجان جون
مامان بردیا
6 مهر 92 7:54
عزیزم تولدت مبارک
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____
____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____
_____________♥.۝۝۝۝۝۝._____
_____________♥.۝۝۝۝_________
_____________۝۝۝______________


مرسی عزیزم
مامان امیر علی
7 مهر 92 13:47
وااااااااااای چقدر ذوق کردم عکسارو دیدیم عزیزم تولدت مبارک خوشگلم
مامانی ماشاله به سلیقه ت دستت درد نکنه ایشاله جشن 120 سالگی کیانو ببینی

بازم مبارک هزار بار مبارک

سلام عزیزم
مرسی قربونت برم
منم اینقدر ذوق کردم اینقدر خوشگل ازم تعریف کردی
و ممنون به خاطر دعای قشنگت
امیر علی عزیزم و ببوس
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 9:06
کیان جونم تولدت مبارک قند عسل 120 ساله بشی الهی گل پسر
راضیه جونم خسته نباشی عزیزم همه چیز خیلی عالی و کامل و قشنگ بود کلی لذت بردم
خیلی طراحی هات قشنگ بود از چه برنامه ای استفاده کردی دوستم؟؟؟؟؟؟
دسر ها هم خیلی خوشگل بودن منم دوست دارم یاد بگیرم ژله عکس دار درست کتنم خوشحال میشم بهم یاد بدی
همه چیز عالی بود عزیزم ایشااله موفقیتهای بزرگ آقا کیان رو جشن بگیری عزیزم

سلام سارا جونم
خوبی عزیزم مرسی از ابراز لطفت گلم
طراحی ها با فتوشاپ بود عزیزم
ژله رو هم در اولین فرصت توی یه پست اختصاصی آموزش میدم
یکم الان درگیرم عزیزم
شیدا جون و ببوس

مامان بهداد
9 مهر 92 10:21
سلام خاله جون.
پس کجایی؟ دلمون تنگ شده . زود به زود بیا . امیدوارم که خوب باشید و کیان جانم هم صحیح و سلامت باشه.


سلام مریم جونم
مرسی عزیزم که نگرانمون شدی
خاله کیان خیلی مریض بود هنوزم خوب نشده
بهتره ولی خوب نشده
بعد واکسن یک سالگیش سرخچه گرفته و 4 روز تب شدید داشت الانم بدنش پر از دونه است
دعا کن خاله زودی خوب بشه
بهداد و ببوس
در اولین فرصت میام سر میزنم بهتون
مامان یاسین
9 مهر 92 16:04
سلام خوبین ایشالا که؟
کم پیدا هستین کیان عزیزم چطوره ؟چه خبرا دلمون واستون تنگ شده کیان رو ببوس یادت نره


سلام عزیزم
مرسی که یادمون هستی ویدا جونم
نه قربونت برم خوب نیستیم
کیان و واکسن یکسالگی زدم خیلی حالش بد شد و 4 روز تب داشت 40 درجه !
الان خدا رو شکر بهتر شده ولی بدنش پر از دونه شده تازه !
بیچاره شدم این چند روز و چند شب
دعا کن زودی خوب بشه
راستی بی زحمت یه اسمس بهم بده که شماره ات و داشته باشم ، کیان گوشیم و خراب کرده یه گوشی قدیمی دستم گرفتم که توش شماره ات و ندارم
دستت درد نکنه
التماس دعا یاسین عزیزم و ببوس و محکم بغلش کن
حامی
10 مهر 92 0:06
سلام خاله جان تولد کیان جونم مبببببببببببببببببببببببارررررررررررررررررررررررررررررررررررررکککککککککک تبریک میگم یه عالمه امیدوارم همگی با هم خوشبخت و شاد زندگی کنید
به خاطر اینهمه فعالیتتون و سلیقه تون بهتون تبریک میگم در ضمن ماشین کیان جون و حامی جون شبیه همه

سلامممممممممممم
ممنون به خاطر تبریک زیباتون و بیشتر ممنون به خاطر دعای زیباترتون
و یه عالمه ممنون به خاطر تعریفتون
تولد حامی جونم بازم مبارک
می بینم که سلیقه ماشینی شما و بابای کیان مثل همه
مبارکشون باشه ماشیناشون
مامانی کسرا
10 مهر 92 23:56
تولدت مبارک عزیزم
انشالله صد ساله شی


سلام عزیزم
مرسی گلم
مامان ایمان
11 مهر 92 16:30
سلام عزیزم خوبی؟
شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود
فدات بشممم
در ضمن تولدت مبارک عسل خاله انشالله که100000000ساله شی بوسسسس

سلام عزیزم
مرسی که سر زدی بهمون
مرسی به خاطر تبرکت
ما هم دلمون برات یه ریزه شده
دوستتون داریممممممممممممممممممم
ایمان قند عسلم و ببوس


شازده امیر و رها بانو
13 مهر 92 1:46
سلام راضیه جان
تولد کیان جان با تاخییر مبارک باشه انشاالله جشن فارغالتحصیلی شو بگیرین انشاالله همیشه شاد باشین و سلامت


سلام قربونت برم
انشالا
انشالا دامادی پسر گلت و عروسی دختر نازت
فکرش و بکن چه عروسی بشه
نگار
17 مهر 92 19:18
سلام کیان تولدت خیلی به ما خوش گذشت راستی از کادو و نقاشیم خوشت اومد؟


سلام نگار جونم
خدا رو شکر بهت خوش گذشت عزیزدلم
از کادو و نقاشی هم خیلی خیلی خوشم اومد
دستت درد نکنه عزیزم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
19 مهر 92 17:07
سلام راضیه جون خوبی عزیزم
منو ببخش بجه هام مریض بودن نتونستم بیام پیشتون
ای جوووووونم
چه تولد خوشگلی
الهی صد سال به این سال ها جیگر من
دستت درد نکنه خیلی خوشگن راضیه جون
دسرها خیلی قشنگ و باسلیقه بودن افرین

دوستوووووون دارم یه عالمه
ببوس کیان خوشگلم رو


سلام قربونت برم
مرسی به خاطر این همه ذوقی که برامون کردی
بمیرم چرا پس مریض شدن حسین و حسام
امان از دست این مریضی
خدا کنه خوب شده باشن
منم دوستتون دارم یه عالم قربونت برم
پسرای ماهت و ببوس عزیزم