عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

14 ماهگی

1392/8/29 0:53
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

قندعسلم سلام قلب شیرو شکرم سلام قلب 

و صد تا سلام به دوستای گلم که خیلی خیلی دوستشون دارم و دلم براشون تنگ شده بود یه عالمه ماچ مخصوصا محبوبه جون مامان دانیال جیگرم که مرتب با پیامک های قشنگ و عشقولیش سراغمون و میگره و به یادمونه ماچ و همین طور مریم جون مامان امیر بهداد عزیزم ماچ

خب بازم خدا روشکر به خوبی وخوشی روزها پشت سر هم گذشت و 29 ام ماه شد و ماهگرد به دنیا اومدن یکی یدونه ی خونه ما ، محمد کیان ِ دوست داشتنی نیشخندماچ

کیان

قلب  14 ماهگیت مبارک نفسم قلب

 

دیگه خیلی مثل قبل فرصت نمی کنم بیام به وب لاگ سر بزنم و از همینجا معذرت می خوام از دوستای مهربونم که نمی تونم زود زود بهشون سر بزنم

این روزا کیان خیلی هزار ماشالا پر جنب و جوش تر شده و فوق العاده هم وابسته به من !

هیچ کاری هم که نداشته باشه میگه همین جوری بشین کنار من 

یا وقتی خوابه منم باید برم پیشش بخوابم 

شبا تا یک ساعت اگه از بغلش تکون بخورم از خواب بیدار میشه  و شروع می کنه گریه ! انگار که بچه ام از یه چیزی می ترسه؟!سوال

توی روز هم اگه بشینم پای سیستم سریع میاد دگمه خاموش و میزنه یا در لپ تاپ و می بنده ؟!

میگه فقط به من توجه کن ، نمی دونم چرا اینقدر توجه لازم شدی مادر جون نیشخند

از شبا هم که گفتم تا می خوابی و من می تونم بلند بشم اینقدر کار دارم که نمی رسم بیام سراغ سیستم

خلاصه که ببخشید که لحظه به لحظه و زود به زود خاطراتت و ثبت نمی کنم ماچ

از این ماه بگم برات که :

همچنان از حرف زدن خبری نیست

همچنان از دندون جدید خبری نیست 

همچنان به دف و قر و بشکن مشغولی 

نسبت به قبلت لاغر تر شدی ناراحت نمی دونم ضغیف شدی یا مال راه رفتن زیادته یا قد کشیده ولی این مسئله شده دغدغه این روزام که چرا دیگه توپولوی نیستی

البته بابات اینجوری خیلی دوست داره میگه بچه باید زبر و زرنگ باشه ولی من دوست دارم توپولی تر باشی 

توی این ماه یه بار دیگه یه هفته ای مریض یودی البته نه خیلی شدید ولی یه هفته دارو می خوردی و اینقدر آقایی که توی خوردن دارو اصلا اذیت نمی کنی 

مثلا خیلی راحت می شینی تا ربرات اسپری بینی بزنم 

الهیی قربونت برم که اینقدر خوش اخلاق و مهربونی و حرف گوش کن

دیگه همه حرفای اطرافیان و متوجه میشی هم چیز و به اسم میشناسی مثلا وقتی میگم برو یه چیزی بیار یا یه کاری بکن دقیقا انجام میدی مثلا میگم میزو تمیز کن یا موبایل و بیار یا برو خرست و بخوابون یا برو دستشویی تا بشورمت ... خلاصه هرکاری بگم می کنی

منم که سوء استفاده کنم ، همه کارا ی خونه افتاده رو دوش کیان خنده

خب فعلا چیز دیگه ای از اتفاقات این ماه یادم نمی یاد اگه یادم اومد میام اضافه می کنم

حالا بریم ادامه مطلب عکسای کیان جونی ماچ

عکسایی که می ذارم با موبایل گرفتم خیلی کیفیت نداره معذرت خواهی می کنم نیشخند

توی ماهی که گذشت ایام محرم بود و عذاداری ، متاسفانه ما به خاطر سرماخوردگی کیان نتونستیم مراسم زیادی شرکت کنیم یه روز رفتیم باغ بهاداران که خیلی خوب بود ولی نشد عکس بگیریم با اینکه مناظر فوق العاده بود 

حالا تصمیم دارم تا اون تصاویر زیبا از بین نرفته بریم دوباره و یه سری عکس هنری بگیریم نیشخند

به مناسبت ایام محرم خاله زهره واسه کیان یه سری وسایل عذاداری خرید که دستش درد نکنه کیان خیلی دوست داره و باهاشون سرگرم میشه و کله من و می خوره زبان این تبل و سنچ و سربند و زنجری که خاله ام خریده واسه شازده 

 

عذاداری

 

اینم کیان خان در حال نواختن سنچ

سنچ

یه سری عکس هم از سرگرمی های آقا زاده خنده 

ببین مامان چه به روز آشپزخونه میاری نیشخند ظرف ها رو با بازیافتی ها قاطی می کنی و میریزی دورت !!! چقدرم مظلوم نگاه می کنی انگار که هیچ کاری نکردی خنده

کیان

تا سرم و برمیگردونم میبینم در فر و باز کردی و رفتی نشستی روش یا ایستادی دیگه آشپزی هم نمی تونم بکنم از ترس این کارات آخ

کیان

به کتاب هم علاقه پیدا کردی البته نه به خوندنش به پخش اتاق کردنش نیشخند

کیان

اینم لباسای کشو که روزی هزار بار میریزی بیرون 

کیان

سبد

اینم سبد اسباب بازی هات که تبدیل شده به محل بازی شما

کیان در سبد

اینم جای خطرناک دیگه ای که ازت غافل میشم باید با بدبختی از پشت میز تلوزیون بکشمت بیرون آخ آخه قربونت برم من اونجا چیکار داری ؟؟؟؟

میز

 

اینم کیان وقتی مریض بود

کیان مریض بود

خلاصه که روزای خوبی در کنارت دارم عزیزم و مثل همیشه از داشتنت غرق لذتم و با تمام وجود دوستت دارم

شبا وقتی می خوای بخوابی دستای کوچولوت و دور گردنم حلقه می کنی و اون موقع است که غرق لذت میشم و مست از وجودت

خدایا شکرت به خاطر اینکه نعمت مادر شدن و بهم دادی و نعمت سلامتی جگر گوشه ام و نعمت داشتن یه همسر مهربون و دوست داشتنی  

خدایا واسه همه چیز ممنونم و شکرت 

دوستت دارمممممممممممممم کیان جونم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مــآمــآنـے
30 آبان 92 12:16
ای جونم خدا حفظش کنه این وروجکو معلومه عشق سیمه اینجور که رفته پشت میز تی وی
راضیه کرمی نیا
پاسخ
آره خواهر چه عشق سیمی هرجامیریم می پره پشت تلوزیون آبرومون و برده
زندایی ندا
1 آذر 92 1:40
سلام سلام صدتا سلام الهی من بمیرم زندایی که انقدر لاغر شدی.خیلی دلم برات تنگیده زندایی این روزا یا این شکلیهیا این شکلی ولی خدا رو شکر دیگه مامانم خوب شده. آجی جونم دلمون واسه شما هم تنگیده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. ازت خبری نیست.
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهتون خدا نکنه نداجونم آره بچه ام ببین چه شکلی شده ما هم دلمون برات تنگ شده ایشالا درسات و به خوبی می گذرونی و زودی تموم میشه دیگه و یه جشن فارغ التحصیلی مارو مهمون می کنی خدا رو شکر که مامانت بهتره چیکار کنیم می دونی که چرا خبری نیست ازمون حالا ایشالا یه جایی یه روزی یه وقتی می بینیم همدیگه رو
مامان دانیال
3 آذر 92 15:49
سلام به عشقای دوست داشتنیه خودم راضیه جونو محمد کیان قند عسلم اول از همه مرسی که ازم تشکر کردید خیلی خوشحال شدم مقسی راضیه جونم(آیکون مامان در حال ذوق مرگ)شما که میدونید من چقد دوستتون دارم بعدشم نوبت میرسه به عشق خوشمزم که الهی من دورش بگردم ماشالا آقا شدی تو این 1ماه فدات بشم من خالهمامان خانوم آخه بچمون کجاش لاغر شده ماشالا بزرگ شده قد کشیده فداش بشم من با اون موهای فرفریش عسل منه این کیان خانراضیه جونم شاید باور نکنی هفته ای یکبار خوابتونو میبینم ازبس ک تو فکرتونم عزیز دلم خب دوباره برم سراغ کیانم من آخرش تو رو میخورم بلاچه چه کارای خطر ناکی میکنی نفسم ولی وقتی فکر میکنم میبینم بیشتر کارات شبیه دانیاله و دلم واسه راضیه جونم میسوزه خدا خودش باید به همه ی مامانایی ک پسر دارن یه صبر بزرگ بده من که واقعا روزی هزار بار از دست کارای دانیال میمیرم و زنده میشم بوخودا مثلا همین پشت تلویزیون رفتنشون آخه یکی نیس بگه کیان جان الان دقیقا اون پشت رفتی که چی بشه نکنه اون پشت مه مه خیرات کردن الهی دورت بگردم همه کارات بامزس شوخی کردم ببخشید عصبانی شدم راضیه جونم به محض اینکه کامنتمو خوندی اولش یه گاز تپل از رونای عشق خاله میگیری بعدش هزار تا بوسش میکنی که قشــــــــــنگ تف مالی بشه اوکیبعدشم به کیانم میگی از طرف من بوست کنه البته اگه بلده آخه دانی تازه یاد گرفته دوســـــــــــــتتون دارم بوووووووووووووووووووووووس
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام سلام صد تا سلام به عزیزدلم محبوبه جونم خوبی قربونت برم ببخشید دیر جواب پیام پر از محبتت و دادم راستی من هنوز نمی تونم واسه تو نظر بذارم نمی دونم چرا عزیزم من همیشه ازت ممنونم چون همیشه با پیامکهای عشقولیت کلی شادم می کنی ما هم همیشه به یادتیم عزیزم و منتظر و چشم انتظار واسه دیدن دختر گلت محبوبه جونم راست میگی این فسقلی ها خیلی شیطونن ، من همه اش با خودم فکر می کنم محبوبه با یه نی نی تو دلش چجوری با شیطنت های دانیال کنار میاد تو بهترین مامان دنیایی من می دونم مراقب خودتون باشید دانیالم ببوس ببخشید این کیان نمی ذاره من درست بنویسم هی میاد پاک میکنه ببخشید اگه یکم هیچی به هم ربط نداره
اعظم
5 آذر 92 21:56
شیطونک دوست داشتنی قدر مامانتو داشته باش مامان خیلی خیلی خوبی داری
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام اعظم جونم مرسی که بهمون سر میزنی دلمون برات تنگ میشه وقتی می بینیمت تازه یادمون میاد چقدر دلتنگت بودیم زود زود بهمون سر بزن و بیا پیشمون در ضمن تو خودت خیلی ماهی عزیزم خوبی از خودتونه عروس خانوم
عمه الی :)
7 آذر 92 21:17
کیان خوشگلم با اون چشمات که مثه دریا زیبا و زلالن چهارده ماهگیت مبارک مبارک باشه خدا خودش همیشه نگهدارت باشه و به مامانی و بابایی سلامتی بده که از تو فرشته کوچولو مراقبت میکنن. دوستتون دارم عزیزای من
راضیه کرمی نیا
پاسخ
ماهم دوستت داریم بهترین عمه دنیا
مامان بهداد
12 آذر 92 17:52
ای جان ای جان ای جان الهی من قلبونش بشم که اینقدر قشنگ و ملوسه سلام راضیه حانم. نگران لاغریش نباش. همین که سلامت و سرحاله یعنی بهترین شرایط رو داره. منم خیلی نگران لاغری بهداد بودم اما الان خیلی هم خوشحالم. چون اگه ژن چاقی توی بچه بمونه تو بزرگسالی هم ادامه دار خواهد بود و گریبان بچه رو می گیره. بهداد نه شیرینی میخوره نه شکلات نه کاکائو. اولها یه کم نگران بودم اما الان میدونم که نیازش رو با غذاهای دیگه برطرف می کنه. حتی الان شیر پاستوریزه هم نمیخوره و دکترش گفت اصلا بهش اصرار نکن. منم دیگه رهاش کردم. ولی شما تا میتونی کیان رو با این طعم آشنا کن و قطره قطره شروع کن. تا به وقتش بتونه که کامل بخوره. از ریخت و پاش بگم که وقتی که عکسای کیان عزیز و دیدم یاد بهداد افتادم. همه ی این بازیها دوره ای هست و هر دوره به یه چیزی گیر میدن. بهداد هم همه ی این کارها رو پشت سر گذاشته و الان یه کارای دیگه می کنه .اما همه ی کاراشون شیرین و قشنگه. واقعا معصوم هستند اونها فرشته های بی بال توی خونه هستند خیلی پاک و مهربون و دوست داشتنی . واقعا توی چشمهای کیان اینو می بینم و واقعا دوست داشتنی هست. خدا بارت حفظش کنه. از طرف من بچلونش و حسابی ماچش کن.
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت دوست مهربون و عزیزم راست میگی لاغر و سالم باشه بهتر از اینه که بعد نگران اضافه وزنش باشم بعضی وقتا می ریم مطب دکترش می بینم یه بچه های کوچولویی و دکتر داره رژیم میده چون وزنشون خیلی رفته بالا اتفاقا کیانم اصلا علاقه ای به شیرینی جات نداره نه تنها شکلات و کاکائو نمی خوره اصلا بیسکویت و کیک و شیرینی دوست نداره و لب نمیزنه :! ولی خوب شد بهم درمورد شیر تذکر دادی باید همین جوری کم کم بدم بهش تا عادت کنه دستت درد نکنه عزیزم فرشته کوچولو و دوست داشتنی خونتون و هزار تا ببوس از طرف ما
مامان بهداد
12 آذر 92 17:54
راستی چهارده ماهگیش هم با کلی تاخیر مبارک باشه. ببخشید که دیر شد. هم تهران بودم و به نت دسترسی نداشتم و هم تازه امروز نت خونه راه افتاده آخه دیگه شارژش تموم شده بود. خلاصه که خاله جون قصور ما رو پذیرا باش و تبریک ما رو قابل بدون. ماهگرد تولدت مبارک کیان گلی .
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید که ما هم دیر به دیر بهتون سر می زنیم خاله مهربون می دونی که کیان مریض بود ایشالا سعی می کنیم زود زود بیایم ممنون از تبریکت عزیزم بهداد جونم و ببوس
مامانی کسرا
30 آذر 92 11:12
نه عزیزم از ترس نیست اقتضا سنشه اما اگه نمیخوای مثل من بیچاره شی کم کم وابستگیشُ کم کن مثلا هر روز یه ساعت مشخصُ قرار بده که به مدت 5 دقیقه تنهاش بذاری اما سر 5 دقیقه بر گرد و تو مدت ائن 5 دقیقه هر چی نق زد توجه نکن! فقط دیگه خودت حواست به دورو برش باشه که چیز خطرناکی دوروبرش نباشه و ... بعد این 5 دقیقه روبکن 10 دقیقه و... تا یکی دو ماه عادت میکنه دوستـــــــــــــــــون داریم زیاد
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم از راهنماییت حتما همین کارو می کنم بعضی روزا این وابستگیش بیشتر میشه توی روز خیلی مشکلی ندارم و خیلی اذیت نمی کنه و تنها هم بازی می کنه ولی شبا زود زود بیدار میشه چک میکنه من پیشش هستم یا نه اگه نباشم جیغ می زنه و گریه می کنه ولی راست میگی اگه همین الان درستش نکنم هرچی بزرگ تر بشه بدتره اشتباهم این بود که از کوچولویی جدا نخوابوندمش ولی ماهی و هر وقت از آب بگیری تازه است دیگه ماهم خیلی دوستتون داریم عزیزمممممممممممم