عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

یه متن زیبا

1392/12/3 9:38
561 بازدید
اشتراک گذاری

کتابش رو بستم. جامدادی رو که چند دقیقه پیش از شدتِ عصبانیت پرت کرده بودم برداشتم. مداد هاش رو یکی‌ یکی‌ گذاشتم سر جاش. کنارش نشستم، بغلش کردم. بوسیدمش. سرش رو بوسیدم، موهای عرق کرده‌اش رو، پیشونیش رو، گونه ی بر افروخته‌اش رو. گفتم نمیخوام هیچی‌ بشی‌. نمی‌خوام دکتر و مهندس بشی‌. می‌خوام یاد بگیری مهربون باشی‌ .نمی‌خوام خوشنویسی یا چند تا زبون یاد بگیری. می‌خوام تا وقت داری کودکی کنی‌. شاد باش و سر زنده . قوی باش حتی اگر ضعیف‌ترین شاگردِ کلاس باشی‌. پشتِ همون میز آخر هم می‌شه از زندگی‌ لذت برد. بهش گفتم تو بده بستون درس و امتحان و نمره هر چی‌ تونستی یاد بگیر ولی‌ حواست باشه از دنیای قشنگِ خودت چیزی مایه نگذاری.
کنارِ هم نشستیم ، پاپکورن خوردیم و فیلم دیدیم و من تمام مدتِ به خودم و به یک زندگی‌ فکر می‌‌کردم که آنقدر جدی گرفته بودم. زندگی‌ که برای من مثل یک مسابقه بود و من در رویای مدال‌هایش تمام روز هاش رو دویده بودم. هیچکس حتی برای لحظه‌ای مرا متوقف نکرده بود. هیچکس نگفته بود لحظه‌ای بایستم و کودکی کنم. هیچکس نگفته بود زرنگ‌ترین شاگردان، خوشبخت‌ترین‌ها نیستند. گفتنش از باورش هم سخت تره اما من حتی نمی‌‌دونستم دنیای من هم می‌‌تونسته قشنگ باشد.... چطور باید بزرگ می‌‌شدم وقتی‌ کودک نبودم؟؟ ... وقتی‌ هیچ‌کسی نبودم ؟؟؟

نیکی‌ فیروزکوهی
از مجموعه ی در خانه ی ما عشق کجا ضیافت داشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زندایی ندا
5 اسفند 92 0:08
واقعٱ قشنگ بود
مامان دانیال- ویانا
5 اسفند 92 11:59
سلام گلم ممنون واقعا زیبا بود ای کاش همه ی آدم ها همینطوری فکر میکردن و اینقدر استرس به بچه هاشون وارد نمیکردن دنیا 2روزه ارزششو نداره خوش باشی عزیزم محمد کیانم و ببوس
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام به روی ماهت آره واقعا کاش همین جوری بود
مــآمــآنـے کـسـرے
26 اسفند 92 23:39
معلومه حسابی مشغوات کرده وروجک که کم میای نت... ممنون خاله جون اسباب کشی سخته ولی چاره ای نیست میخوایم بریم خونه خودمون
راضیه کرمی نیا
پاسخ
آره دیگه خوب فهمیدی این فسقلی از بس شیطونی می کنه و حساس شده به سیستم تا میشینیم پشت لب تاپ صداش در میاد و غر میزنه میگه فقط وفقط در خدمت من باش خب انشالا مبارک باشه خونه دیگه به سلامتی صاحب خونه شدید مبارک باشه دعا کن ماهم بریم خونه خودمون
مامان یاسین
2 فروردین 93 19:32
سلام سال نوتون مبارککککک ایشالا که سال خوبی داشته باشین به شادی سلامتی سالتون رو شروع کنید کیان جون رو هم ببوسین
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی قربونت برم سال شمام ایشالا پر از خیر و برکت باشه