عشق من و بابایی محمد کیان جون عشق من و بابایی محمد کیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

محمد کیان پسر قشنگم

21 ماهگی

1393/3/29 14:22
919 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم 

سلام پسر ماهم سلام قند عسلم سلام عشقم بوس

قربونت برم مامانی ببخشید که دیر به دیرو ماه به ماه میام سر میزنم آخه یه مدت بد جوری عادت کرده بودم به اینترنت و همه اش وقتم تلف می شد تو هم اصلا خوشت نمیاد که با سیستم کار کنم و دوست داری همه اش باهم بازی کنیم 

کلا به لب تاب حساسی و نمی ذاری دست بزنم همه اش از سرو کله ام می ری بالا و می خوای همه حواسم به تو باشه 

خلاصه که دیرکرد من و ببخش قربونت برم 

یواش یواش یه ماه دیگه هم گذشت و شما یه ماه بزرگ تر شدی و روز به روز هم شیرین تر

الان دیگه مثل طوطی خوشگلا هرچی می گیم تکرار می کنی و باید خیلی حواسمون به رفتار و گفتارمون باشه چون عینا تکرار می کنی 

تلفظ کلماتت خیلی باحاله و من اینقدر ذوق می کنم که هر کلمه ای و به خاطر من چند بار تکرار می کنی 

خلاصه که عاشقتم نه اینجور خندونک

خیلی اتفاق خاص و متفاوتی نیافتاده که بخوام برات بگم اینقدر غرق در لذت بودن کنارتم که روزا از دستم میره و باروم نمیشه اینقدر زود یه ماه میگذره 

این روزا عصرا همه اش میریم باهم بیرون بیشتر هم میریم پارک که شما سوسوله بازی کنی و عباسی بازی

همچنانم از اینکه ازت عکس بگیرم خیلی خوشت نمیاد 

تازگی ها یه دوست جدید پیدا کردی اسمش آرمیتاست با هم خیلی باز می کنید دختر داداش الهه دوست عزیزمه که میاردش پیشت و باهمم رفتیم بیرون

متاسفانه الان دوربین پیشم نیست که عکسات و بذار تو دوسه روز آینده میامو عکسای مربوط به این چند وقت و می ذارم برات فعلا چند تا عکس داغ داغ از همین چند دقیقه پیش می ذارم برات که داشتیم با هم توپ بازی می کردیم  

فسقلی مامان

فسقلی مامان

خوشگل مامانه

ببخشید مامانی که کیفیت نداره با دوربین گوشیم گرفتم 

خب قربونت برم نمی ذاری بیشتر از این بنویسم حالا وقتی اومدم عکسای دیگه ات و بذارم بازم برات از شیرین کاری ها ت می نویسم قربونت برم الهیی

خدایا شکرت به خاطر همه چیز 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی کسرا
7 تیر 93 0:55
خدا حفظش کنه انشالله همیشه خوب و خوش باشید
راضیه کرمی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان دانیال&ویانا
13 تیر 93 14:35
سلام به گلهای نازم کیانی و مامانی 21ماهگیت مبارک عزیز دل خاله الهی من فدات بشم وای راست میگی راضیه جونم چقدر زمان زود میگذره و ما اصلا متوجه نیستیما خب پس خانم خانما بگو چرا دیر دیر میای پس شما هم مثل من معتاد شده بودی و داری کمش میکنی قربون کیانم برم من با اون توپ خوشگلش میبوسمش عزیزم دوستت دارم خیلی زیاد به چشماتم خیلی میادمواظب خودتون باشین من برم که دخملی خونه رو گذاشته رو سرش البته داره آواز میخونه ها دم ظهری مردم خوابن صداش تو خونه شما نمیاد احیانا
راضیه کرمی نیا
پاسخ
سلام قربونت برم مهربون آره دیگه فعلا تو ترکم تو هم مواظب خودت باش و دختر نازنازی تو ببوس و دانیال و وشگون بگیر